Ga naar inhoud

marjel : 4 maart 2014 : Dr. Nolens :


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Meid twijfels blijven tot je op de operatietafel ligt. Dat hebben we echt allemaal gehad ;)

Ik weet nog dat ik wakker werd en voelde aan mijn boobs ik me toch ook wel heel stoer vond dat ik het toch maar had gedaan hihi. Je hoort ook vaak dat meiden dan na de operatie zeggen dat ze het veel eerder hadden moeten doen.

Wachten duurt altijd lang natuurlijk. Waar en door wie werd je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, veel meiden zeggen dat ze er enkel spijt van hebben dat ze het niet eerder deden. Ik vind het zo onwerkelijk dat ik het ga doen. Maar ik heb het helemaal gehad! Ik ga ervoor!

Operatie door dokter Nolens. Heb er wel veel vertrouwen in maar je legt het toch allemaal in hun handen hé. (letterlijk en figuurlijk dan :unsure:)

Ik ga na 3 dagen op weekend en de week nadien ben ik opnieuw aan het werk. Ik hoop maar dat het lukt. Echt de enige periode dat het lukt om de operatie te laten uitvoeren. Toegegeven, ik wil het ook voor de zomer! Het moet maar lukken om me rustig te houden.

grts!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben het met bovenstaande helemaal eens! Ik heb te lang gewacht met mijn borsten. Ik vind de suggestie van je pc. Heel goed. Als je slank en gespierd bent, heb je ook weinig tot geen vet ook niet op je bovenblijf. Achter de spier maakt veel natuurlijker en het aantal cc is erg netjes. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen hier zich wel kan vinden in waar jij het over hebt. Persoonlijk vind ik het ook net iets te spannend allemaal, je weet gewoon niet wat je kan verwachten! Maar zoals mijn pc zei; het is toch altijd weer alsof je een cadeautje uitpakt zo na een operatie. Zo moet je het zien, als een hele leuke (en grote) verassing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raak er maar niet aan uit. Kan ik 3 dagen na de operatie op weekend? Kan ik na 1 week opnieuw aan het werk? Ik ben niet bepaald kleinzerig, maar ik heb vooral schrik voor het herstelproces.

en vooral met de kinderen weet ik niet of ik dat wel zal kunnen. help! Ik heb zin om heel de boel gewoon te annuleren. Voorschot is al betaald maar ik panikeer helemaal. De meesten kunnen dit delen met hun ma die hen dan ook helpt. Ik kan dat helaas niet en dat doet me nog meer twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marjel

Het ligt er ook aan of je dual plane krijg of voor de spier, bij dual plane moet je echt wel rustig aan doen en met werken ligt het er ook aan of je kantoor werk doet of echt sjouw werk.want met kantoor werk mag je eerder gaan werken maar dat kun je ook beter met je pc overleggen wat hij \zij er van vind.

Heel veel succes en niet te druk over maken het komt wel goed !!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg achter de spier. Nog erger zeker dan dual plane? :107:

Ik ben leerkracht, vlot op het bord schrijven zal er de eerste week niet inzitten zeker? De pc zegt dat het kan maar ik hoor het liever van ervaringsdeskundigen. Deze operatie wil ik voor mezelf houden en dan zou ik het niet leuk vinden als ik het noodgedwongen toch moet zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Het ligt er aan wat je het weekend gaat doen.. Kun jij daar gewoon rustig op de bank liggen dan is er niks aan de hand, maar wil jij actief dingen gaan doen zou ik het zeker niet doen.. Kinderen tillen kan echt niet..

Na een week weer volledig voor de klas staan? Op het bord schrijven?? dan doe je toch je ellebogen boven schouderhoogte.. dat mag de eerste zes weken niet..

Ik denk dat je de operatie erg onderschat.. De narcose is echt een aanslag op je lichaam en iedereen hersteld anders.. De een is na 3 dagen pijnvrij, maar de ander ligt na 4 weken nog met erg veel pijn..

Vergeet niet dat je je herstel maar 1 keer doet.. Dat zijn 6 weken van je leven.. en dan zou je dat eigenlijk een beetje gaan verpesten door zo snel weer aan het werk te gaan en een weekend weg te gaan.. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar je maakt de kans op complicaties wel groter en dan ben je nog verder van huis!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Lijkt het jullie haalbaar om na 2 weken op reis te gaan? Of annuleer ik die reis best?

Het lijkt mij helemaal niet verstandig om de eerste 6 weken op reis te gaan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid je moet echt 6 weken rust houden hoor! Het gaat er niet om of je wel of niet kleinzerig bent. Als je gewoon te veel doet en bewegingen maakt die niet mogen dan heb je gewoon veel kans op complicaties en dan ben je verder van huis! 6 weken niet tillen en op het bord schrijven gaat echt niet lukken want dan kom je toch echt met je armen boven je schouders uit. Neem die weken even de tijd voor jezelf en ga daar niet op vakantie of iets in plannen. Ik ben zelf na ruim 3 weken weer gaan werken, maar kon niet alles doen. Je hoeft echt geen 6 weken thuis te zitten en als je na 2 of 3 weken weer gaat werken moet je wel wat aanpassingen doen ben ik bang. Ik denk inderdaad ook dat je het onderschat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na een week gaan werken en heb ook geen hulp in de huishouding gehad (met twee kinderen). Toch goed gekomen en de pijn is mij enorm meegevallen. Ik vond het ook heel eng. Had mijn huis schoon, was gedaan etc. Dus kon ik er de eerste week tegenaan. Daarna heb ik een poets mijn huis laten schoonmaken. Ik zou vooral de eerste twee dagen echt goed rust houden en je eerste weken niet tillen en je armen niet hoog houden (zoveel als mogelijk dan). Om kapselvorming te voorkomen. Ik wens je veel sterkte, en het is doodnormaal dat je piekert!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor alle reacties. Piekeren... tja, sufpiekeren!!!!! Ongelofelijk! Gisterenavond was ik ervan overtuigd dat ik het toch niet zou doen. Zoveel geld, snijden in een gezond lijf, het taboe errond, herstelproces (ik kan echt niet stilzitten en met de kinderen??), over 15 jaar moet het opnieuw... maar dat moet ik jullie wellicht niet vertellen. Jullie zullen hier ook wel over gepiekerd hebben. Dat ik al een voorschot betaald heb kan me eigenlijk niet schelen. Het lijkt me zo eng en ik ben bang voor complicaties. M'n ouders hebben zoveel tijd in het ziekenhuis doorgebracht in de hoop gezond te worden en ik zou het nu doen alleen maar voor een boezem.

En toch houdt het me zo bezig en wil ik het eigenlijk wel. Waarom is die operatie zo ingrijpend?

@phileine; had jij dan voor de spier? Bij mij achter, maar ik hoor dat dit pijnlijker is en meer tijd nodig heeft om te herstellen. En welk werk doe je precies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

bedankt voor alle reacties. Piekeren... tja, sufpiekeren!!!!! Ongelofelijk! Gisterenavond was ik ervan overtuigd dat ik het toch niet zou doen. Zoveel geld, snijden in een gezond lijf, het taboe errond, herstelproces (ik kan echt niet stilzitten en met de kinderen??), over 15 jaar moet het opnieuw... maar dat moet ik jullie wellicht niet vertellen. Jullie zullen hier ook wel over gepiekerd hebben. Dat ik al een voorschot betaald heb kan me eigenlijk niet schelen. Het lijkt me zo eng en ik ben bang voor complicaties. M'n ouders hebben zoveel tijd in het ziekenhuis doorgebracht in de hoop gezond te worden en ik zou het nu doen alleen maar voor een boezem.

En toch houdt het me zo bezig en wil ik het eigenlijk wel. Waarom is die operatie zo ingrijpend?

@phileine; had jij dan voor de spier? Bij mij achter, maar ik hoor dat dit pijnlijker is en meer tijd nodig heeft om te herstellen. En welk werk doe je precies?

Iedereen heeft gepiekerd en de twijfels zijn zo bekend... Maar waarom zou je het niet doen en je ongelukkig voelen over je borsten terwijl je er tegenwoordig wat aan kan laten doen!!

Het punt is is dat je spier los gemaakt wordt en dat heeft tijd nodig om te herstellen...

Ik gaf tijdens mijn controle aan dat ik helemaal geen pijn had gehad tijdens mijn herstel.. Toen gaf mijn pc aan dat dit grootste groep is die complicaties krijgt en dat hoeft niet meteen te zijn want als je geen pijn hebt dan doe je al snel te veel..

Dat het van buiten geheeld is wil niet zeggen dat het van binnen ook al goed zit.. Dat is namelijk nog een wond wat moet genezen en als je dat te veel belast krijg je complicaties en dat hoef je niet meteen te merken, maar kan ook een jaar later door bijvoorbeeld kapselcontractie te krijgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen heeft z'n twijfels. Hoe dichterbij de datum hoe erger het word. Ik denk dat vaak toch het verlangen naar mooiere/grotere borsten dan blijft. Bijna iedereen (o.a ik zelf) hebben nadat ze dan eindelijk hebben doorgezet na de operatie het gevoel dat ze dit veel eerder hadden moeten doen.

Ja je moet inderdaad herstellen en dat heeft tijd nodig, maar wat is 6 weken op 15 jaar plezier van je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nu lees ik dat je na 15jaar opnieuw moet? Ik dacht dat dat tegenwoordig niet meer was? Dat ze een hele leven meegaan?

Marjel; zet de voordelen en nadelen op papier en kijk samen met je man in hoeverre je dat samen kunt oplossen en of de evt complicaties afwegen tegen de mooie boobiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt altyd levenslange garantie,maar.......

het is voor je eigen veiligheid altijd wel verstandig om na 10-15 jaar te vervangen,het product zit toch in je lichaam,en dan kan het maar beter niet al te verouderd raken !

Tussentijds kun je het natuurlijk altyd laten checken door een scan te laten maken.

Meestal loopt t eigenlijk anders,meesten willen zelf een wissel (iets meer ccs) dus de 10 jaar redden de meesten onder ons niet eens haha.

Ik ben wel van plan ze te vervangen na de 10 jaar(zit nu op jaar 4 )

Gewoon voor mn eigen gevoel.Moet alleen even kijken of de crisis dan voorbij is,en ik weer een bak geld kan uitgeven tegen die tijd haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt altyd levenslange garantie,maar.......

het is voor je eigen veiligheid altijd wel verstandig om na 10-15 jaar te vervangen,het product zit toch in je lichaam,en dan kan het maar beter niet al te verouderd raken !

Tussentijds kun je het natuurlijk altyd laten checken door een scan te laten maken.

Meestal loopt t eigenlijk anders,meesten willen zelf een wissel (iets meer ccs) dus de 10 jaar redden de meesten onder ons niet eens haha.

Ik ben wel van plan ze te vervangen na de 10 jaar(zit nu op jaar 4 )

Gewoon voor mn eigen gevoel.Moet alleen even kijken of de crisis dan voorbij is,en ik weer een bak geld kan uitgeven tegen die tijd haha.

jah okeej ik snap m, je heb garantie maar meestal vervangen na een 10tal jaren. En idd hopelijk is de crisis dan voorbij hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr straten zegt ok tegen mij dat je ze de rest van je leven kan laten zitten maar zijn er volgens mij maar weinig die dat doen. .

op een gegeven moment krijg je toch met de zwaartekracht en veroudering van je lichaam te maken dus als je het mooi wil houden moet er dan toch nog eens wat aan gebeuren. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah tis dus meer eige keus tegewoordig.... als ik over een jaar of 10 geen geld heb dan is dat geen probleem of er moet eerder kapselvorming of iets zn....

en jah vlinder dat het maar snel volgende week is dan weet ik weer wat meer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het is een beetje niet eerlijke uitspraak eigenlijk,ze zeggen wel dat het kan........maar ja, idd uiteindelijk word t er niet mooier op als je ouder word en de boel wat gaan hangen, zou fijn zijn als de artsen je dat wel even vertellen van te voren , wij zijn zo met die boobs bezig dat we dat stukje eigenlijk een klein beetje vergeten...

zouden ze nou zeggen<

ja ze gaan een leven lang mee,maar hou er rekening mee dat dit of dat ,dan weet je dat alvast, mijn arts wees me er trouwens wel eerlijk op,dat het wel verstandig is na een jaar of 10-15 te wisselen .

Ik wil nu ook wel als t moet hahaha ,neem ik gelijk wat meer CC :45:

grapje ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.