Ga naar inhoud

Ben je tevreden met je keuze?


CheshireCat.

Aanbevolen berichten

Over het uitzicht ben ik heel tevreden. Ik vind het fantastisch om lingerie te gaan shoppen. En blousjes passen veel mooier.

Qua gevoel ben ik eigenlijk nog niet tevreden. Ik ben nu iets meer dan 2 maanden PO. En als mijn vriend ze tijdens de sex spontaan wilt vastnemen doet het meestal een beetje pijn. Ook op mijn buik liggen is nog altijd niet prettig.

Ik hoop dan ook dat dit nog verbetert, en dat ze na verloop van tijd helemaal eigen gaan voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben een goed jaar po. Zou het direct opnieuw doen, alhoewel ik nog altijd wat pijn ondervind. Ik zou wel groter gaan,maar dat is voor de vlgende keer :-) Het geeft je een enorme boost in je zelfvertrouwen! En niets leuker dan lingerie kopen, hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker wel tevreden! Al hadden ze nog wel wat groter gemogen. Dus ik onthou het als ik moet gaan wisselen :) maar inderdaad wat hier al eerder genoemd is, op buik liggen vind ik tegenvallen evenals zwemmen, vind ik wel jammer! Maar zoveel zekerder geworden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben 2 maanden PO nu

mis mijn oude borsten zeker niet, wat een drama was dat.

qua grote ben ik nu wel tevreden 225cc moderate plus. Ik vond ze eerst veeeel te groot! maar dat komt ook voornamelijk dat mijn ene borst niet wil zakken en het bovenop dus wat meer uitsteekt.

Dit wordt misschien een heroperatie. Dus over de vorm etc ben ik zeker nog niet tevreden.

Ze voelen wel al lekker soepel aan zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben heel tevreden!!! Zou het zo weer doen al heb de 1e week de nodige pijn gehad. Ik deed liever een bevalling, daar was ik sneller vanaf. Hahaha

Dat vond ik wel het ergste ervan. Die konstante pijn, dat branderige gevoel. Maar precies na een week was het ook weg. En achteraf denk ik dat ik er ook een buikvirus bij heb gehad dus, dubbel pech.

Mijn eerste reactie was 300 cc wat weinig, maar ik had alle vertrouwen in mijn pc. En terecht. Zoals ze nu zijn passen ze bij me. Het is eigenlijk ook nog niemand opgevallen. Zien er bijna net zo uit als met de maximizers, alleen straks in een t-shirt zal het voller zijn.

Ook met sporten (hardlopen) heb ik nu een mooi figuur. Door de sportbh en mijn lege 75 B had ik helemaal niets meer in een sportshirt. Nu loop ik vol trots met een vol t-shirt.

Zoals ik tegen mijn man zei; eerder speelde ik een gedeelte van mijn zelfvertrouwen. Nu is het allemaal echt. Voel me dus ook beter.

Heb dus nu echt zelfvertrouwen, zonder het te hoeven spelen!!

T-shirts kom maar op, bikini's ook. Kan niet wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook erg tevreden maar nu achteraf had het ook wat groter gemogen. Ben nu 10 weken PO.

De pijn is even afzien maar dat kan ik me AL niet meer goed voor de geest halen, ben veel te blij dat ik het gedaan heb. Voor de rest weinig problemen en gewoon lekker genieten nu! Mooie jurkjes, lingerie, bikini's, topjes alles zit nu veel mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel tevreden. Achteraf had ik niet zo hoeven twijfelen over 300/325cc (heb 300 gekozen). Maar ik vind ze groot genoeg, ik kom uit op maat 70E en in truitjes ziet het er perfect uit, als een volle C zeg maar :)

En de pijn..tsja..dat viel de eerste 2 dagen niet mee bij dual plane, maar zou het zo weer doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook echt tevreden! Nooit meer plat en gapende bh's :D alleen voor mijn borstvergroting had ik wel het idee dat ze veel groter zouden uitvallen als dat ze werkelijk doen, dus misschien dat ik over een paar jaar nog grotere wil, maar dat zie ik dan wel weer! Ben nog maar 19 dus misschien verandert het een en ander nog ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook super blij dat ik de stap gezet heb. Ben nu 12 dgn po, haast geen pijn gehad en ik kijk nu graag naar m'n borsten. Lingerie shoppen, topjes en bikini dragen is echt veeeel leuker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeker tevreden! Ben ook blij met de grote die ze nu hebben. Ik ben nu ruim 3 maanden po en morgen ga ik op controle dus ben benieuwd :D Ik zou het dus zo weer over doen. De eerste dagen waren voor mij verschrikkelijk, maar dat zou me niet tegenhouden. Ik had dit al heel wat jaren eerder moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben heel tevreden.. vooral vandaag, oude bikini's voor de grap gepast en pas er geen een meer!

allemaal veeeeelste klein (B/C) jeej dus heel blij, zie nu echt het verschil!

Ik ben wel blij met de 550 cc denk dat meer niet echt bij mijn leeftijd en figuur zou passen ze zien er nu heel groot uit maar niet overdreven :P

Pijn viel heel erg mee! en ik was zoooo bang voor dual plane! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super tevreden! Pas 3 dagen po maar wat een verschil met mijn vorige prothese en resultaat!

Ik heb weinig pijn, enkel wat stijf en rugpijn! Hopelijk verloopt mijn herstel vlot, zonder complicaties (waar we allemaal wel aan denken) .

Dokter plovier heeft 645cc geplaatst, perfect... Kleiner wou ik niet, maar groter zou voor mijn figuur TE geweest zijn!

Mooie borsten zijn inderdaad een boost voor je zelfvertrouwen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 10 weken po. Operatie viel uiteindelijk erg mee. Ik vond het herstel best tegenvallen. Nu sinds ongeveer 3 weken heb ik stukken minder last van mijn boobs. Dan pas begint het leuk te worden. Het is zooooo leuk om lingerie en bikini's te shoppen.je voelt je zoveel meer vrouw. Wel heb ik hier en daar nog steeds wat last van kleine pijntjes. Ook kan ik nog steeds niet echt op mijn buik slapen.en toch is het het waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben komende april 3 jaar po van een bvk en heb er absoluut geen spijt van! Littekens blijven zichtbaar maar heb geaccepteerd dat het bij mij hoort nu. Ik ben nek en schouder en rugklachten vrij zonder die zware en lelijke borsten.

Ik kan nu weer leuke shirtjes aan zonder dat mannen (en vrouwen) eerst naar mn borsten kijken en dan pas in mn gezicht aankijken. Dus ja ik ben er blij mee en als het over moest zou ik geen seconde twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik ben inmiddels 8 weken po en ben zeer tevreden... Ik had ze zeker niet groter willen hebben, maar ook niet kleiner..

De pijn is mij heel erg mee gevallen en zou het zo opnieuw doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.