Ga naar inhoud

nog zo veel vragen


Sila

Aanbevolen berichten

Lieve dames

Ik ben 28j en mama van 3 kinderen. Na mijn laatste zwangerschap had ik nog best mooie borsten. totdat de spiraal geplaatst werd, en toen verdwenen ze als sneeuw voor de zon. Ik had vroeger ook al geen grote boezem ( B/C) maar zit ik echt met een AA-cup. Ik draag cupenhancer bh's van hunkemoller en daar nog "kipfilets" in, zodat het toch nog op iets lijkt.

ik wil geen drastische verandering, gewoon mijn oude maat terug, dus gewoon terug een fijne c cup. zodat ik me niet meer hoef te schamen als ik met de kinderen ga zwemmen of als ik een open jurk wil dragen in de zomer.

Maar ik zit nog met zoveel vragen:

welke kliniek in belgie is aan te raden, welke niet?

hoeveel bedraagt de prijs, gemiddeld? kan je iets terug laten betalen door de hospitalisatieverzekering van DKV?

welke methode is het beste: litteken onder oksel, in tepel, onder borst?

hoe verloopt het post operatief ( als je niet mag heffen) in combinatie met kinderen/huishouden/job?

alvast bedankt dat ik hier wellicht steun en begrip ga ontvangen en niet ga worden "uitgelachen" om mijn keuze...

grs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen verstand van klinieken in belgie. Maar ik zou de operatie onder de borst laten doen. Is het minst pijnlijkst en via de oksel kan maar 1 keer. Weet niet hoe oud je kinderen zijn maar tillen moet je zowieso 4 weken niet doen en echt zwaar tillen zzou ik 6 weken niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

de jongse is nu 1.5, hij loopt wel enzo maar moet wel nog de trap op gedragen worden en in bed gelegd.

ik ben er zo hard mee bezig dat ik zelfs al droomde van mijn borstvergroting. :49:

alleen nog zeer veel vragen en ik zie door de bomen het bos niet meer. Missch al maar eens stilaan langsgaan in ziekenhuizen voor oriënterende gesprekken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.