Ga naar inhoud

Hoelang draag je de sportbeha?


485cc

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb al gemerkt dat er veel verschil zit op hoelang je een sportbeha moet dragen na de operatie?

Mij werd gezegd 6 weken dag en nacht maar hier en daar lees ik heel iets anders.

Ook dat het vocht juist sneller weg trekt en de borsten soepeler worden zonder bh?

Hoe zit het bij jullie?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik mmoest van dr. Nio 6 weken dag en nacht een sportbh dragen..

Nu is het natuurlijk wel zo dat iedere chirurg zijn of haar eigen werkwijze er op na houdt dus vanuit daar ook een advies geeft... dus volg vooral het advies van je pc op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 weken en 1 dag PO en afgelopen dinsdag zei dr Nio tegen mij dat ik overdag best zonder mag.. Zo kunnen ze goed zakken.. Dus in het weekend laat ik ze overdag vrij ;)

Moet er wel nog 6 weken mee slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook advies 6wkn dag en nacht in eerste instantie. Bij de eerste na controle met 8 dagen mocht ik overdags al een beugelbh gaan dragen. Ik draag nog steeds de sportbh, maar heb 'm ook vanaf dag 2 regelmatig uit. Het zakken en soepel worden gaat hier heel snel, maar of dat komt omdat ik ook regelmatig zonder bh zit dat weet ik niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook advies 6wkn dag en nacht in eerste instantie. Bij de eerste na controle met 8 dagen mocht ik overdags al een beugelbh gaan dragen. Ik draag nog steeds de sportbh, maar heb 'm ook vanaf dag 2 regelmatig uit. Het zakken en soepel worden gaat hier heel snel, maar of dat komt omdat ik ook regelmatig zonder bh zit dat weet ik niet?

Bij mij gaat het soepeler worden en zakken noujuist sneller als ik geen bh draag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het soepeler worden en zakken noujuist sneller als ik geen bh draag..

Ik kan me voorstellen dat dat bij mij ook de reden is dat het zo snel gaat, maar ik weet natuurlijk niet hoe het was gegaan als ik me wel netjes aan de regels had gehouden. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel een sport bh aan, maar iets te ruim, merk dit als ik op de bank zit dat het iets te ruim is, cup F

ze hadden toen geen cup E en de D was veeeeeel te klein, kon niet eens aan. heb nu iets stof over onder mijn borst zeg maar, dus kwa bh verder geen last van, zit verder wel strak genoeg.

ik had eerst een C cup van de kliniek die past totaal niet!! en zat zo strak, leek me ook niet goed.

nu voelt het soms dat ik dacht moet ik niet een toch wat strakkere aan,,, en lees nu dit en denk ik nee, gewoon dat ze mooi stabiel zitten en niet te strak ihhihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat dat bij mij ook de reden is dat het zo snel gaat, maar ik weet natuurlijk niet hoe het was gegaan als ik me wel netjes aan de regels had gehouden. :D

oooh ik las dat het bij jou NIET snel ging zonder bh hahaha, vandaar mijn rare reactie ;)

maar ja, fijn he, je merkt echt dat het harder gaat al na een dag zonder bh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken dag en nacht en daarna alleen nog 's nachts.

Al heb ik hem de eerste 6 weken eigenlijk continue gedragen omdat het vertrouwd en veilig voelde. Daarna langzaam gaan wennen en snachts niet meer. Ik ben nu 10 weken PO en draag mijn sportbh nog regelmatig. Lekker vertrouwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 weken dag en nacht/ en of 3 weken dag en nacht en vanaf 3 weken po 's nachts zonder (Nio)

Maar dat verschilt per persoon zei hij..

Ik had gister voor het eerst de carefix uit overdag want hij was zo strak en zie wel het verschil.. ze zijn meer gezakt!

dus ik ga soms maar geen sporthbh dragen helpt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 weken PO en heb mn PC nog niet eens gesproken. Volgende week vrijdag voor t eerst en ik heb wel wat vragen voor hem!

Diana met haar adviezen blijkt zo te lezen wel vaker met 1 week of 2 weken PO te adviseren om een beugelbh te dragen overdag en die gaasjes aan de zijkanten van de bh. Lachertje eigenlijk!

Natuurlijk heb ik dit advies niet opgevolgd ;)

Dus ik hoor wel wat het volgende week vrijdag gaat worden.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja en niet te vergeten..

Tot vandaag een redelijk te kleine sportbh gedragen pffff.

2 weken geleden de carefix Anna gedragen en dat was al een verademing na de Fila want die was pas echt killing maar een paar dagen geleden dacht ik dat mn Carefixje ook wel eens teklein zou zijn?!

Dus heb een nieuwe grotere maat besteld en die lijkt idd toch beter te zitten.

Dus nee mn boobs voelen niet soepel, zijn niet al teveel gezakt omdat het allemaal zo straks zat vooral onderin. Tsjaa verrassend haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna 9 weken po en ik vind het fijn om mijn Anna s 'nachts nog steeds te dragen. Ik merk dat zonder deze bh mijn litteken onder mijn borst nog best trekt.( heb borstlift gehad).

Best een onprettig gevoel is dat.

En ik vind het gewoon lekker zitten. Misschien veranderd dat nog hoor. Overdag draag ik een gewone beugel bh.

Zolang ik me we prettig bij voel blijf ik de Anna s 'nachts dragen.

Groetjes Koekie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.