Sarah35

Sarah35 : 30 december 2009 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek (B)

Recommended Posts

Hoi Moontje,

35 km hardlopen

, ik denk niet dat ik dat ooit ga kunnen... Ik heb gisteren pas voor de tweede maal dit jaar (hard)gelopen (de eerste maal was vorige week hihi, in de sportschool doe ik dat nooit, heb een hekel aan een loopband maar nu blijft het 's avonds lang genoeg licht om buiten te kunnen gaan hardlopen) en meteen al 6 km zonder problemen, dus 20 km dat zal me wel lukken binnen een paar weken. Als er geen blessures komen tenminste, ik heb niet zo'n goede voeten gekregen van moeder natuur
Heb 2 jaar geleden de halve marathon van Brussel gelopen maar daarna helaas out door overbelasting...sindsdien niet vaak meer gelopen.

Fietsen gaat me veel beter af. Ik heb heel de winter door (behalve dan 4 weken na m'n BV) elke week meegedaan aan de spinning in de sportschool (heet dat bij jullie ook zo, spinning? Wij zeggen trouwens ook niet sportschool, maar wel fitness(center) haha) en dat doe ik nog steeds... in augustus wil ik graag de "Fietsdodentocht" meedoen, die is 100 km lang. Voor de rest doe ik ook niet graag aan wedstrijden mee of zo... VEEL te druk allemaal...

Voor de rest sta ik ook bijna elke dag (waarop ik niet ga lopen of spinnen) op de crosstrainer, zo'n 80 minuten per keer, die hebben we thuis staan en dan kijk ik ondertussen naar Grey's Anatomy of House of NipTuck enz... op dvd, dan vliegt de tijd zo voorbij. Met dat crosstrainen had ik het wel moeilijk toen ik opnieuw mocht sporten want daarmee trek je toch fel op je

spieren...

Toch fijn he sporten, ik kom altijd als een stresskonijn

thuis van m'n werk en ga dan meteen sporten, en pas daarna ben ik opnieuw aanspreekbaar
Fijn dat jij morgen weer kan starten - veel plezier alvast!!

Sarah

hahaha ja ik ben bang dat me conditie een knauw heeft gehad nu

dat taait zo snel af,grrrrr

ja wij noemen dat hier ook sonning ja,enorm druk ook altijd in dat zaaltje waar ze dat doen,nee ik fiets enkel in de algemene zaaal zeg maar,hahaha

ja de loopband vind ik ook minder fijn als gewoon buiten hoor,maar buiten hou ik het minder lang vol op een of andere duistere manier,loopband is ook echt wennen hoor,je loopt zo voor je het weer schuin af ofzo,en dat bergwandelen,dat is echt ff pittig,heb ik weken op moeten trainen dat vol te houde,had kuiten als grote meloenen in het begin hahahahah

ja heerlijk,ben blij dat ik me zo goed voel,dat ik weer is wat kan doen,kan helaas nog tijd lang niet full body trainen,maar zelfs dat komt wel weer goed,in later stadium.

greetzz moontje

Hey Sarah,

Ik heb je foto's ook bekeken, mooi mooi mooi ! Ik ben er nu van overtuigd om ook voor de 220cc te gaan. Ik heb vorige week een consult gehad bij dokter Vanstraelen. Ik heb daar 200 en 240 pasprothesen mogen proberen maar vond die van 240 echt al te groot

Daarnet heb ik heel je verhaal gelezen en het is zoooo herkenbaar ! Ikzelf stond bij de borstverdeling ook ergens achteraan in de rij, een mooie A-cup was het resultaat. Tijdens mijn twee zwangerschappen groeiden die enorm, heerlijk, borsten, wow, ... maar na 2x lang borstvoeding gegeven te hebben schiet er natuurlijk niets meer over. Een kleine AA denk ik.

Ik zie er enorm van af, steek me weg, voel me slecht in m'n vel enz... Uiteindelijk is de beslissing gevallen en gaan we dus voor een bv. Ik heb het met een klein hartje aan m'n moeder verteld, eerste indruk was "ja euh, daar moei ik mij ni mee, 't is uw lichaam en beslissing, ge weet wat ik ervan denk"

Maar na enkele dagen belde ze me op nadat ze met m'n zus had gesproken (die wist al langer dat het me enorm dwars zat) en begreep ze me wel. Vorige week waren m'n ouders ook hier om op de kindjes te passen toen wij op consult gingen, en daarna hebben we er rustig over kunnen praten. Toch wel beetje gek hoor.

Enfin, hopelijk heb ik binnen een 5 tal weken ook een stel mooie borsten en kan ik (hopelijk) ook nog een beetje genieten van de zomer mét bikini's.

Mijn vriend kwam daarnet thuis en zei me dat hij er enorm naar uitkijkt om samen lingerie te gaan kopen, hihi, wel leuk want dat hebben we nog nooit samen gedaan. Hij zei me gisteren ook dat hij constant naar borsten zit te kijken en te vergelijken

We maken er ook een sport van om echte van "neppe" te onderscheiden

Tijd om nog wat in gang te schieten, anders zit ik hier weer heel de avond aan die laptop.

Ahja, jij loopt ook, heb je echt geen last ervan? Hoe lang heb je gewacht voordat je terug begon te lopen?

x

Hey Buffeltje,

Sorry voor mijn late reactie, was er even tussenuit. Wat leuk dat je een datum hebt geprikt!! Die passessie is wel leuk he bij dokter Vanstraelen, hij had me ook de 240cc laten passen en ik had toen ook zoiets van , oh my god dat is wel erg groot! Achteraf went die grootte heel snel hoor (na een aantal weken bedoel ik dan).

Ik ben wel heel blij met de maat die ik nu heb, met de 220 cc

240 had vast ook nog wel gelukt, maar meer echt niet. Dan zou je echt randen zien aan de zijkanten, daar ben ik van overtuigd. En de boel staat nog steeds ietwat gespannen, mijn huidje moet toch nog wat oprekken...

Wat moedig dat je het aan je moeder hebt verteld, ik had dat een paar keer geprobeerd, maar het was nooit gelukt. Achteraf heeft ze het dan zelf gevraagd, maar ze was wel erg enthousiast, dat had ik nooit verwacht...

Achteraf samen met je vriend lingerie gaan shoppen, zal de kers op de taart zijn!

Probeer je in het begin echter een beetje in te houden (erg moeilijk, ik weet het), want bij onder de spier plaatsing verandert de vorm/maat toch wel nog een beetje na 6 weken hoor. Het is dan zonde als de mooie nieuwe lingerie niet meer past...

Wat het lopen betreft, had ik in het begin soms wat steekjes in mijn borsten, maar nooit echt erg hoor. Ik ben opnieuw beginnen sporten na 4 weken, in de 6de week stond ik alweer op de skilatten... In week 4 en 5 heb ik het nog rustig aan gedaan, luisteren naar je lichaam is de boodschap. Daarna had ik geen last meer bij het sporten. Een stevige sportbeha heb je wel nodig. Ik heb de "Extreme" (of zoiets) van Triumph om te lopen, en die van de Hema (ook voor extreme sporten) om te fietsen, cross-trainen enz... Die van de Hema is goedkoper, maar ook erg goed. Enkel om te lopen heb ik de duurdere van Triumph.

Het enige wat nu nog raar aanvoelt is dweilen, stofzuigen, bokaaltjes openen... Ook lijkt het wel of ik een ietsiepietsie van mijn spierkracht in mijn borstspieren ben kwijtgeraakt, maar ach, ik heb er zoveel voor in de plaats gekregen

Nog veel succes met het aftellen naar JOU DAG!

Ik ben blij dat je iets hebt gehad aan mijn verslag.

Liefs,

Sarah

Guest Nikita

Hey Sarah!

Heb je topic gelezen! Hehe, ik hoop dat mijn genezing ook zo vlot verloopt! Maar de eerste dagen, amai dat moet dus ongelooflijk veel zeer doen als deurklink al niet gaat...Ik woon alleen en voorlopig ga ik dus in die periode ook alleen blijven. De eerste dagen gaan vrienden af en toe helpen. Hopelijk mijn vriend ook, maar moeilijk want hij heeft al zijn verlof voor dit jaar al genomen en hij woont superver. Het is ook zinloos om bij iemand te blijven want iedereen werkt overdag, dus ik kan beter thuisblijven. Denk je dat dat te doen is, als af en toe een van mijn vrienden mij komt helpen voor eten te maken en boodschappen te doen?

Bizou

Goh Nikita,

Moeilijk te zeggen... Ik kon de eerste dagen echt niet alleen mijn bed uit geraken, ook al heb ik goed getrainde buikspieren en sliep ik half rechtop, het deed gewoon te veel pijn. Misschien de eerste nacht bij iemand blijven slapen, om eens te kijken hoe het je vergaat? (maar jij blijft de eerste nacht in het ziekenhuis dacht ik, dat is goed dan weet je al meteen wat je kan en wat niet) En dan kan je nog zien hoe het daarna verder moet hé. Hulp ga je zeker nodig hebben, dus goed dat er af en toe vrienden gaan langskomen. Zet in ieder geval alles wat je nodig hebt beneden schouderhoogte, en zorg dat je zelf niets zwaar moet heffen. En laat de binnendeuren open als je alleen bent. En hou de telefoon binnen handbereik. Dat is het zowat denk ik ;-)

Ben blij dat je iets had aan mijn topic!

Sarah x

Laat anders iig een van je vrienden 's morgens langskomen als je uit bed komt!

(hier spreekt iemand met heeel veel rugpijn, haha)

Want het omhoogkomen uit je bed vanuit een 'platte' rugligging vind ik nu het allermoeilijkste.

Als je dan wat hulp krijgt bij aan/uitkleden en opstarten (ontbijtje, gordijnen open, bed opschudden) dan denk ik dat je het de rest van de dag wel red.....

Mijn vriend helpt me 's morgens nu goed op weg, zet de kindjes af op school en gaat dan naar zijn werk. De rest van de dag gaat prima.

Succes!!!!

Hallo meiden, allereerst wil ik zeggen dat ik enorm veel informatie van dit forum gehaald heb, bedankt daarvoor!!!

Ik heb nu 3 consults achter de rug, deze vielen niet allemaal evengoed mee

en heb besloten het bij mijn eerste gedacht te houden, nl. dokter Lagey uit de Atlaskliniek.

Ik ben enorm zenuwachtig en hoop dat dit een goede keuze was...

X

Hi!!

Ik heb inmiddels al je verslagen gelezen en vind het echt top hoe je alles tot in de details beschrijft!

Ik ga ook voor een bv en ben benieuwd naar je fotos!

Zou ik ze mogen zien?

Liefss

Hoi Rochella,

Tuurlijk, ik zal je een PM met de link bezorgen!

Groetjes,

Sarah

Hey Schandaaltje,

Dr. Lagey, dat is toch die vrouwelijke arts uit de AtlasKliniek he? Ik denk wel dat het een goede keuze is hoor, de kliniek is alvast zeer goed en over deze dokter heb ik goede dingen gelezen.

Ik ben benieuwd naar wat je wensen waren en wat dr Lagey je heeft voorgesteld? Grootte & plaatsing? Wanneer is de operatie gepland?

Ik heb zelf ook 3 consults gehad, waarvan ik die in de AtlasKliniek ook de beste vond. Heb er nog geen seconde spijt van gehad in ieder geval.

Groetjes,

Sarah

Hallo sarah,

Bedankt voor je uitgebreide verslag.

Zelf ben ik 19 juli aanstaande aan de beurt. Nu ik dit tik krijg ik opeens de zenuwen.

Je verslag helpt me om een reeel beeld te vormen, de pijn, maar toch ook een spoedig herstel.

Uiteraard, allemaal persoons afhankelijk.

Hoop toch zo dat het allemaal een beetje meevalt.

Groeten Brigit

Hoii..

Bedankt voor je reactie

Ben ik heel vervelend als ik vraag of je die link nog een keer wlt sturen??

Heb 't perongeluk gewist.. sorry

Hoi Brigit,

Graag gedaan hoor, ik ben blij dat ik er mensen mee kan helpen. Het geeft een idee, maar het is natuurlijk voor iedereen toch weer anders.19 juli dat is zeer binnenkort he!

Veel succes nog met aftellen in ieder geval en het allerbeste de 19de, daarna wordt het alleen maar beter!! Mooi de zomer in ;-)

Groetjes,

Sarah

Hallo meid, Ik was mijn wachtwoord vergeten, vandaar mijn late antwoord

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door Dr Lagey en tot nu toe nog geen moment spijt gehad!

De pijn valt heel goed mee, maar heb wel een heel trekkerig gevoel.

Volgende dinsdag moet ik op controle gaan.

Het is 290cc geworden voor de spier.

Groetjes x