Jump to content

Borstvergroting

Henriëtte

Recommended Posts

In maart wordt ik geopereerd door dr schiettecatte via Diana Gabriels.

Ik vind t allemaal erg spannend.

Ben alleen gaan twijfelen door mijn partner. Hij zegt kan nooit zo weinig betalen voor een borstvergroting in Nederland. En dan ook nog eens zo'n goede arts.

Wanneer jij onder narcose ligt zal er vast wel een arts in opleiding opereren die begeleid wordt door schiettecatte. Kan niet anders.

Door dit heb ik best de zenuwen of t wel goed gaat. En ik inderdaad geopereerd door de aangewezen arts.

Hoe weet je nu of t de juiste pc is?

Guest cindytje1985

Welkom op het forum!!

Er zijn hier genoeg meiden die via Diana Gabriels geopereerd zijn.. Ook dr. Schietecatte is bekend hier op het forum..

Als je info op wil zoeken over deze pc kun je de zoekbalk rechts bovenin gebruiken, mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je je thema ff moeten wijzigen in unlimited links onderin je scherm..

Als je zo erg twijfelt kun je natuurlijk een aantal andere chirurgen bezoeken voor een eerste consult, dan kun je daarna kiezen of je je wil laten opereren via Diana.

Succes

Schatje, die man van jou bekijkt alles van de negatieve kant. Je kent em al jaren net zoals ik dus dan weet je dat toch wel ondertussen Hihi Mij krijgt hij daarmee niet op de kast hoor. Volgens mij zijn artsen het altijd verplicht om te melden dat er een aankomend chirurg bij komt kijken en of je daar toestemming voor geeft. Kuzzie

Als ik eerder had geweten dat je voor 2600 euro mooie borsten kan krijgen dan had ik geen 4200 all in betaald hoor. Sommige klinieken gaan gewoon voor het grof geld. Lees veel over de kliniek waar jij je wilt laten helpen. Gewoon doen. Mannen hebben er toch geen verstand van haha

Ben laatst bij Straten geweest (die opereert ook via Diana) en ik heb gevraagd waar dat grote verschil vandaan komt. Enige verschil ia dat de nazorg niet bijde chirurg plaats vindt en de garantie via Diana loopt. En via Heyendael krijg je 3 jaar nazorg en via Diana ws minder.

Via Heyendael kan het voor 2970 euro met een jaar nazorg.

Ik word ook in Maart geopereerd door Dr Schiettecatte ook via Diana Gabriels. en ook ik twijfel over of het wel goed gedaan word dan.. maar heb al hele goeie verslagen gelezen over deze arts.. Vind het ook reuze spannend.

Heb 24 januari nog een keer consult met Dr schiettecatte; ben benieuwd wat die gaat zeggen dan.

Groetjess xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.