Jump to content

Amber74 : 26 maart 2010 : Dr. D'hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren

Guest Amber74

Recommended Posts

Guest Amber74

Ne verschillende artsen te hebben geraadpleegd heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt!

26 maart wordt mijn grote dag. Dr D'hondt in Tongeren gaat mij hierbij helpen.

Spannend!!!!!!! :rolleyes:

Dan heb ik even nog een vraagje;

Zijn er meiden die hun ervaringen over D'hondt met mij willen delen en van wie mag ik het wachtwoord

om hun foto's te bekijken?? :75:

Thx! Ik hou jullie op de hoogte en lees gezellig mee

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

gefeliciteerd met de datum!! Super hoor, ik heb zelf geen ervaringen met dr de HOndt maar volgens mij staat er wel een operatieverslag van iemand die door hem geholpen is.

Veel lees plezier.

Groetjes

Hey Amber,

Proficiat met je operatiedatum, het aftellen kan beginnen! :104: Spannend!

Krijg je anatomische achter de spier, heb dat nl al dikwijls gelezen van Dr.D'Hondt? En hoeveel cc?

Groetjes, :54:

Guest Amber74

Ik krijg idd anatomisch achter de spier.

Het wordt de McGahn 410 style 295

Ik was al eerder in de Veldhuidkliniek en daar zeiden ze hetzelfde dus het zal vast wel goed zijn!

Verder nog bedankt voor de reacties :109:

Hoi Amber.

Ik wordt volgende week bij Bruno D´Hondt geopereerd.

Wil wel met jou mijn ervaring gaan delen.

Heb zelf ook heel veel over D´ Hondt gelezen op de forum en foto´s van zijn werk bekeken.Was ook op consult bij twee andere klinieken geweest,maar dat beviel me helemaal niet...Vooral bij ene dat ik nog niet eens op het internet wat info over mijn pc kon vinden en bij de andere,dat ik niet met de pc zelf (ook net als in eerste geval) maar met de tussenpersoon moest dat allemaal bespreken, en dat (in allebei gevallen) na 30-45 minuutjes langer wachten dan afgesproken was duurde maar 10 minuutjes, die ik binnen was gezeten.Dus...Vind wel slechte ervaring...Ik had er niet zo een gevoel bij..Ja hier wil ik het laten doen...Heb niet daarvoor zo lang gewacht en getwijfeld om naar eerste de beste te gaan.Ik moest naar mijn gevoel luisteren en dat had ik pas bij dr. D´Hondt bij.

Dus,in die tijd tussen die twee consulten door heb ik ook de BorstenForum ondekt, waar ik heeeeel veeeel nuttige informatie had gelezen en zodoende op dr. D´Hondt uitgekomen.Ook daar maar een afspraakje gemaakt.En was een kwartier eerder aan de buurt en voelde bij die man ook gelijk op mijn gemaak.Daarom heb ik ook voor hem gekozen.En nu staat mijn datum al vast

5 maart gaat het eindelijk gebeuren!

Ik hoop met jou met ervaringen te gaan wisselen.Zal wel heel leuk zijn.

Groetjes.Romashka

• 4 weeks later...
Guest Amber74

Met nog maar een week te gaan tot mijn nieuwe (.)(.)

word ik nu toch wel een kleine beetje zenuwachtig.Ook slaat de twijfel toe; heb ik ze niet te klein genomen?

Ik ben 1.78 lang,weeg 57 kilo en heb nu een kleine 75 B en wil graag naar een volle 75 C/kleine DDr. de Hondt wil er 290cc inplaatsen

maar begin echt te twijfelen. Ik zal het er dus nog even over hebben...

En dan nu maar gaan shoppen voor sportBH's... :blush:

Iehhhh zo spannend!!!

Hebben jullie nog tips voor wat ik moet doen,slikken,niet doen or whatever??

Romanscha,hoe gaat het met jou? Alev,ben je ook al zenuwachtig?

Liefsssssssssssss Amber :109:

Guest Wempie

Hey Amber,

Je bent vlak na mij aan de beurt.. Hier beginnen de zenuwen ook al aardig op te spelen hoor!

Als ik de andere verhalen zo lees gaat iedereen twijfelen over de maat. Gewoon voor de operatie nog een keer met je pc bespreken.

Ik heb op aanraden van mijn pc met boterhamzakjes in m'n bh met verschillende hoeveelheden water thuis bekeken wat bij verschillende outfits het mooiste stond.

(wel warm water gebruiken, anders zo zielig voor de meisjes..) Wie weet heb je er wat aan..

Groetjes!

Wendy

Guest Amber74

Hey grappig!

En dan kijken hoeveel cc erin gaat?

Wat een idee...

Wanneer wordt jij 'geholpen' en waar?

Ben benieuwd...

:D

Hey Amber

Ik ben afgelopen maandag bij dr D'hondt geopereerd. Tis me allemaal erg meegevallen moet ik zeggen. Ik heb nog geen foto's geplaats maar zodra ik die heb zal ik het je gelijk laten weten. Hoest met de zenuwen?

groetjes Chartje

Guest Amber74

Hey Romashka,

Ja heb best wel wat zenuwen! Pffft...

Ik moet er om 7.30 zijn dus mag om 5.30 weg rijden :108:

Jouw foto's zijn mooi hoor!!!

Je hoort nog van me :rolleyes:

hoi amber

tis hier zo druk geworden op t forum, kan het amper nog bijbenen :blush:

ik wil je heel veel sterkte toewensen met de laatste loodjes, het is bijna zover!!!!

veel sterkte

Kaatje

Hey Amber74. DAn ben je nog voor Alev aan de buurt, wat spannend zeg! Misschien zien jullie nog wel elkaar daar!!! ;) Leuk!Ik wens je alvast heel veel SUCCES morgen!!! Laat maar lekker alles op je af komen. Je bent daar in heel goede handen hoor! En zolang je het weet,heb je ze al!!! :) Ben heel benieuwd naar je verslaagje!!! Maar eerst goed uitrusten he? Heel veel liefs.Romashka

Hey Amber,

Wil je nog gauw succes wensen voor morgen, zal een korte nacht zijn, maar ja, van slapen zal misschien toch niet veel komen van de spanning. Alleszins nog een goede nacht gewenst in je favoriete houding!

Liefs,

Eefje, :54:

Guest Amber74

I'm back!!!!! :43:

Valt tot nu toe allemaal nog mee. Ben benieuwd naar vannacht en morgen...

Alev lag naast me,maar heb haar niet gezien,alleen gesproken (hi Alev ;) )

Zal zsm mogelijk een uitgebreid verslag doen!

Nu lekker op de bank.

Byebye

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.