Jump to content

Amber74 : 26 maart 2010 : Dr. D'hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren

Guest Amber74

Recommended Posts

Guest Amber74

Ne verschillende artsen te hebben geraadpleegd heb ik dan eindelijk de knoop doorgehakt!

26 maart wordt mijn grote dag. Dr D'hondt in Tongeren gaat mij hierbij helpen.

Spannend!!!!!!! :rolleyes:

Dan heb ik even nog een vraagje;

Zijn er meiden die hun ervaringen over D'hondt met mij willen delen en van wie mag ik het wachtwoord

om hun foto's te bekijken?? :75:

Thx! Ik hou jullie op de hoogte en lees gezellig mee

• Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

gefeliciteerd met de datum!! Super hoor, ik heb zelf geen ervaringen met dr de HOndt maar volgens mij staat er wel een operatieverslag van iemand die door hem geholpen is.

Veel lees plezier.

Groetjes

Hey Amber,

Proficiat met je operatiedatum, het aftellen kan beginnen! :104: Spannend!

Krijg je anatomische achter de spier, heb dat nl al dikwijls gelezen van Dr.D'Hondt? En hoeveel cc?

Groetjes, :54:

Guest Amber74

Ik krijg idd anatomisch achter de spier.

Het wordt de McGahn 410 style 295

Ik was al eerder in de Veldhuidkliniek en daar zeiden ze hetzelfde dus het zal vast wel goed zijn!

Verder nog bedankt voor de reacties :109:

Hoi Amber.

Ik wordt volgende week bij Bruno D´Hondt geopereerd.

Wil wel met jou mijn ervaring gaan delen.