didy Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hey,Ik ben 35 jaar en woon in Brussel, ik ben een alleenstaande mama van een flinke dochter!!! Ik werk in de sociale sector met kinderen.2014 is begonnen!!!! En dit jaar doe ik borstvergroting!!! Ben hier al heel lang over aan het nadenken, lezen, .... maar genoeg!! nu wil ik de stap zetten!!!Ik heb een 75B, 1m65 groot en 55kg (ok na de feesten 57oups)Zo heb me op site gezet met hoop dat jullie me raad en extra informatie kunnen geven. Mijn voorkeur gaat nu naar Wellness Kliniek in Genk, is wat prijs betreft een heel verschil met andere en ken iemand die het daar heeft laten doen en tevreden is. Heeft er iemand een ander voorstel? Raad iemand een andere plaats aan? Heeft iemand ervaring met Wellness kliniek??Zou het willen plannen voor mei (april vertrek ik met klein nog op adventure met klein en beter in mei wat uren op t werk betreft) !!Help help!!!!!!Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik ben door dokter Verdonck geopereerd in de wellness kliniek, hele vriendelijke man en maakt mooie natuurlijke borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lovew Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik ga 20 februari onder het mes bij Dr Visser. Beetje stugge vrouw maar kon wel om haar lachen! En hier op de site zitten neuzen en zij maakt hele mooie borsten, vandaar dat mijn keuze op haar gevallen is. Succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Welkom op het forum!!!Er zijn heel veel meiden bij wellness kliniek geweest. Ik denk dat als je gaat zoeken in de zoekbalk hier rechts boven je wel wat meiden tegen komt.Ik ben zelf bij Dr de Meyere geweest in Gent. Deze arts staat hier op het forum ook heel erg goed bekend.Het is zeker aan te raden om meerdere consulten te doen. Iedere arts heeft zijn eigen ideeën en voorkeuren en dan kun je zelf kijken waar jij je het fijnst bij voelt.Heel veel leesplezier hier op het forum!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus78 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Ik ben daar door dr Visser geopereerd, alles is goed gegaan, tevreden over resultaat. Leuke, kundige vrouw ook trouwens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
didy Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Mercikes vor jullie reactie!Straks om 11u20 consultatie bij dokter Verdonck!!!! Ho wel wat zenuwachtig maar blij dat ik de eerste stap al heb gezet!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Succes op consult! Gaat helemaal goed komen denk ik zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
didy Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 pffffffffff......... ging dus op consultatie voor borstvergroting en kreeg te horen dat ik dan best borstliftig moest laten doen ook!!! Was echt zware klap! Het zou enorme littekens laten! Weet het nu allemaal niet meer wat en hoe alleen weet ik dat ik gewoon dat ik dikkere borsten wil! Ga misschien even checken bij andere pc! Klikte ook niet direct in Wellness kliniek voor mij, veel jong volk, heel kort gesprek, ging meer gecompexeerd naar huis dan wat ik was ervoor!!! Wat nu??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boho Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Als het niet goed voelt inderdaad even naar een andere pc gaan. Kan nooit kwaad om even rond te kijken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.