Jitsje Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hallo,ik ben Jitsje. Ik verken al heel lang dit forum maar de laatste jaren heb ik het toch wat uit het oog verloren.Het is nog steeds een droom om een borstlift te ondergaan. Helaas ontbreekt de moed me wat en ook houdt het prijskaartje me wat tegen.Maar ... je weet nooit, misschien brengt 2014 me op andere gedachten?Grtjs,Jitsje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Welkom op het forum! Ik zou zeggen ga ervoor als het een droom voor je is. Ik heb geen lift gehad, maar wilde jaren lang mijn borsten opvullen. Nu ik dit gedaan heb denk ik dat ik dat veel eerder had moeten doen. Er zit inderdaad een kostenplaatje aan en ik heb hier dan ook echt voor moeten sparen. Ik zou zeggen ga hier op zoek naar operatieverslagen van meiden die dit wel al hebben laten doen. Misschien krijg je wel wat meer moed Heel veel leesplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.