Beaudjara Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Jaaaaa, 20 januari is het zover! Eindelijk krijg ik mijn borstvergroting. Ik wordt geopereerd door Drs Schiettecatte in het Medisch Centrum Amstelveen. Ik wil het al zolang maar begin nu best wel zenuwachtig te worden. Hoe kan ik me het beste voorbereiden ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hoi, Welkom op het forum!!! Wat fijn dat je al een datum heb en ook zo snel al. Ik zelf ben een paar weken van te voor begonnen om wat extra vitamine te nemen. Hiermee ben ik na de operatie ook door gegaan. Verder heb ik er voor gezorgd dat thuis alles klaar was en er weinig tot niks gedaan moest worden. Na je operatie is het heel belangrijk op die paar weken echt je rust te nemen al voel je je misschien beter na een paar dagen. Zorg dat je makkelijk zittende kleding heb en shirtjes die je niet over je hoofd moet aantrekken, want dat is toch een probleem Ik had bloesjes en vestjes bijvoorbeeld en wijde hemdjes die ik van onderen aan kon doen. Ga lekker veel lezen hier en het komt allemaal goed hoor. Veel lees plezier!! Oja ik zal gelijk je titel even aanpassen en als je straks dan geopereerd bent is het misschien leuk om hier een verslagje dan ook neer te zetten x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Hoi Esmiralda,Ja best wel snel hè maar ik loop hier al mee vanaf ong. mijn 18e jaar. Werd door een vriendin getipt over deze site. Handige site, leuk om ervaringen van anderen te lezen en alle tips die daarbij horen. Jij ook bedankt voor je tips, ik kan daar zeker wat mee en ik zal zeker een verslag schrijven. Kan je ook van te voren iets innemen tegen de zenuwen Hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hai Beaudjara,Ik wordt ook de 20ste geholpen door dr. Schiettecatte in Amstelveen!Gaat opschieten he!! Spannend!!Weet jij al hoe laat?Groetjes Sandy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Hoi Sandy,Inderdaad heel spannend!!! Weet nog niet hoe laat. Werd gister wel gebeld dat ze het geld ontvangen hadden en dat ik een aantal dagen voor de operatie gebeld word voor de tijd. Laten we elkaar op de hoogte houden!Gr. Saskia (mijn echte naam) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Oh wat goed! Wanneer heb je het geld overgemaakt? Ik ben namelijk nog niet gebeld.Anders moet ik misschien even checken of ze het wel ontvangen hebben :-)Ben benieuwd! Hopen dat we een beetje op tijd mogen hoeven we niet de hele dag in de zenuwen te zitten :-)Groetjes Sandy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Dat hoop ik ook. Ben nu al best wel zenuwachtig. Ik heb het geld afgelopen zondag overgemaakt en ze belde dus de dag erna. Moet er wel bij vermelden dat wij allebei Rabo bank hebben. Dan staat het geld er geloof ik dezelfde dag nog op in tegenstelling tot een andere bank want dan kan het volgens mij een paar dagen duren. Ik twijfel allen over de maat bh die ze mij doorgaf. Ik heb nu een kleine B cup (75)en ze adviseerde mij een 75 C. Hij lijkt mij een beetje aan de kleine kant. Ik ga voor 400 cc. Gr. Saskia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik heb ook Rabobank. Zal morgen wel even voor de zekerheid bellen.Jaa spannend he!! Gaat nu echt opschieten maar besef het volgens mij nog niet helemaal haha. Zal een paar dagen van te voren wel komen.Ik zou inderdaad ook wat groter nemen. Ze zei tegen mij 80 C maar dr. Schiettecatte zei neem niet te klein je kan beter een D nemen.Mooi 400cc! Ben benieuwd! Ik krijg ook 400 of 450. Hoop eigenlijk op de 450 want bent erg lang.Moet je ver reizen of woon je in de buurt?Groetjes Sandy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Ik neem voor de zekerheid ook maar een 75 D mee. Ik kom uit apeldoorn en jij??????#ikbennuAltochwelheelzenuwachtighoezaldateenpaardagenvantevorenzijn# Hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ahh komt goed!! Ik kom uit Leiden, van de week maar even gaan kijken hoe lang het precies rijden is :-).Het aftellen is in ieder geval begonnen!!Nog 1,5 week!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Jaaaaaa, en weer een dag voorbij! !!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Jeeejj!!! Hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Welkom op het forum!!Let er wel op dat een sportbh altijd wat kleiner is dan een gewone bh.. Maar je houdt ook vocht vast waardoor je omvang misschien wat te strak aanvoelt... Dus een 75C kan goed zijn hoor, maar je hebt ook al een D gehaald dus dat moet wel goed komen.. Je bent al lekker aan het aftellen zie ik... Alvast heel veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henriëtte Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Haha mutsje het gaat zeker helemaal goed komen.Je kan je borsten en vooral waar het litteken komt met aloe Vera crème insmeren. Beginnende 2 weken voor de operatie. Na operatie daarmee ophouden. Totdat je wonden geheeld zijn.Dit heb ik vernomen van dr Niessen....Ik moet nog helaas wat langer aftellen.Kusje van je vriendinnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Bedankt cindytje1985, ik neem idd gewoon twee maten mee. Altijd goed!!!! Ik ben zeker aan het aftellen, kan eigenlijk aan niets anders denken...whaaaaaaIk stuur je een vriendschapsverzoek, altijd handig iemand die al ervaring heeft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Haha mutsje het gaat zeker helemaal goed komen.Je kan je borsten en vooral waar het litteken komt met aloe Vera crème insmeren. Beginnende 2 weken voor de operatie. Na operatie daarmee ophouden. Totdat je wonden geheeld zijn.Dit heb ik vernomen van dr Niessen....Ik moet nog helaas wat langer aftellen.Kusje van je vriendinnetjeKusje terug vriendinnetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Ik heb ook Rabobank. Zal morgen wel even voor de zekerheid bellen.Jaa spannend he!! Gaat nu echt opschieten maar besef het volgens mij nog niet helemaal haha. Zal een paar dagen van te voren wel komen.Ik zou inderdaad ook wat groter nemen. Ze zei tegen mij 80 C maar dr. Schiettecatte zei neem niet te klein je kan beter een D nemen.Mooi 400cc! Ben benieuwd! Ik krijg ook 400 of 450. Hoop eigenlijk op de 450 want bent erg lang.Moet je ver reizen of woon je in de buurt?Groetjes SandyEn nog contact gehad Sandy met de bank???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamcometrue Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Ik word 2 dagen eerder geholpen door dezelfde arts in de Atlas kliniek! Ik ben echt heel erg benieuwd en ook de dagen aan het aftellen. Ik twijfel ook erg over de cupmaat... Ik wil graag een volle C, maar dan ook echt niet te klein maar ook geen hele grote tieten. Ik kom van een kleine 75B. Tijdens mijn consult met Diana adviseerde ze mij om 400 cc te hebben, wat ik erg groot vond met passen. Tijdens mijn tweede consult in kliniek in Amstelveen zei de arts dat voor een volle C 375 cc ook prima was... Lastig, lastig... Er is nu in de Atlaskliniek een 375 mp prothese en 375 mp+ prothese voor mij besteld... Ik ben heel erg benieuwd en vind het nu ook spannend worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ja, ik heb gister gebeld naar Diana Gabriels en het geld is gelukkig ontvangen.Ik wordt een paar dagen van te voren gebeld over het tijdstip :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Nog maar 11 dagen Sandy!!!!!Hoe is het met jouw zenuwen????Gr. Saskia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Dreamcome true. Dus jij gaat 2dagen eerder. Ik wil alles van je horen als je geweest bent. Jaaaaaaaaaa, het is heel spannend, ik denk de hele dag alleen nog maar aan borsten Hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Haha het gaat gelukkig nog goed.Hoewel het de hele dag in mijn hoofd zit lijkt het toch nog zo ver weg.Denk dat als ik volgende week gebeld bent het pas echt door gaat dringen :-)Hoe gaat het bij jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Als het tijdstip bekend is worden de kriebels nog erger Hihi het is eigenlijk een beetje dubbel: aan de ene kant kan ik niet wachten en wil ik dat het eigenlijk vandaag al gebeurt en aan de andere kant mag het van mij nog wel even duren omdat ik het zo eng vind. Voornamelijk ben ik bang voor de narcose...brrrrr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandy Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ahh nee joh, komt goed!Tuurlijk is het spannend maar niet te bang zijn.Het moment dat ik wakker wordt lijkt me heel gek haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beaudjara Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 Zeker, ik denk dat je gelijk naar je borsten grijpt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.