Guest ikke81 Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hallo allemaal,Ik heb normaal gesproken volgende week een consult bij Dr Plovier voor een jarenlange wens tot borstvergroting.Nu loop ik al jaren met allerlei vreemde klachten en uiteindelijk hebben ze geconstateert dat ik last heb van auto-imuunziekten.Ik heb in het ziekenhuis verteld over mijn plannen van borstvergroting en dit werd meteen afgekapt en ten stelligste afgeraden!mensen die te kampen hebben met auto -imuunziekten wordt afgeraden silleconen te nemen, aangezien als die ooit gaan zweten de kans op erge complicaties bij mijn huidige auto imuunziekten heel groot zijn.Ik ben dus erg verdrietig, want ik wilde dit zo graag.Nu zei de arts dat ik wel hydrogel silleconen kon nemen, maar hier hoor ik eigenlijk niet zoveel over.Ik weet dat er maar 3 artsen zijn die dit doen, en ik had me juist zo goed voorbereid en ik wist zeker dat ik plovier wilde.Linda Visser zet de hydrogels ook, maar ik kan nergens voor en na-foto's van haar vinden en dat vind ik dan akelig.Ook lees ik hier en daar dat de hydrogels vaker lekken en ze zijn ook nog 1000e duurder. Pffff ik ben even helemaal teneergeslagen......Wie kan mij er meer over vertellen en wie heeft foto's en ervaringen bij dr Visser en evt van hydrogel protheses?Liefs ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik heb geen ervaring verder,maar je zou d'r visser ook kunnen bellen n vragen of ze voorbeelden heeft.Wel heel naar dat al je plannen zo overhoop gegooid worden.Als je het echt graag wilt zou ik ff doorsparen.Ik ben echt blij dat ik het heb gedaanHopelijk kun je snel je droom waarmaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Oh meid dat is een tegenvaller!Er zijn vast meiden hier die je kunnen helpen aan informatie.Ik heb er geen ervaring mee, maar zou zeker even op consult gaan bij pc's die hiermee werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik heb volgende week woensdag een consult bij dr Visser, als die zegt ik opereer je morgen, dan doe ik het meteen. Ik word gek van al die onzekerheden...pfff Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik heb volgende week woensdag een consult bij dr Visser, als die zegt ik opereer je morgen, dan doe ik het meteen. Ik word gek van al die onzekerheden...pfff Spannend.. Mar weeg de voor en nadelen wel goed af he.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Welkom op ht forum!!In de Wellnes kliniek in Genk kost een bv met hydrogel protheses 3950.-Er zijn toch wel een aantal meiden hier op de site geholpen in de Welness kliniek, misschien dat je het op kan zoeken via de zoekbalk.. Het is ook zo dat veel meiden hier hun foto's afgeschermd hebben... Succes met zoeken!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Goed nieuws dames, Plovier zet als je dat wil ook hydrogel protheses!!! Hij moet ze dan wel bestellen. Dus vandaag consult bij dr visser en bij dr plovier, maar stiekem heb ik mijn keuze toch wel al gemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieneke Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Balen ! Alleen lees nu ook dat het allemaal toch goed komt !? Toch zijn er ook meiden die bewust voor hydrogel kiezen omdat het beter voor de gezondheid blijkt te zijn! Ik volg je, ben benieuwd !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Ik ben net terug thuis. Dr Visser was ik snel klaar mee. Die zei dingen die ik nooit eerder heb gehoord, meer dan 340 cc paste niet, dan moest ik naar mc donalds....mijn borsten kwamen niet dichter naar elkaar toe en haar foto's maakte me bijna aan het huilen. Toen naar mijn geliefde dr plovier, ik liet m mijn foto's zien hij bekeek me en zei, je hebt een prima voorsituatie met 350-375 CC krijg je precies wat je wil en dan maak ik ze wat dichter naar elkaar toe en zorg ook dat je bobbeltje onder je oksels wegwerk!! Dusssssss mijn keuze is gemaakt! Dr plovier besteld Monobloc hydrogel protheses en 13 februari om 15u mag ik onder het mes!!!!!!!!!!!!!! Dus mijn topic kan veranderd worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Meid gefeliciteerd met je datum!!! Ik zal je titel aanpassen en verplaatsen. Het aftellen kan beginnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 En hoe kan ik een nieuwe ticker krijgen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
W89 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Super!!! Aftellen maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmb Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Dan moest je maar naar mcdonalds?! Nouja jou keuze was dus snel gemaakt!Ik wordt 11 maart geholpen door plovier!Enorm spannend maar heelveel succes meid!Zal zeker goedkomen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 16, 2014 Share Posted January 16, 2014 Dan ben ik nog eerder dan jou! Er was toevallig net iemand uitgevallen. Ik was er maandag en ik kon ook meteen die donderdag, maar dat ging niet omdat de prothesen besteld moesten worden, hahaha. Anders had ik ze nu al Ik ben heel blij en kan echt niet wachten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Aaarghhh helppppIk ben op consult geweest bij dr Plovier! Hier adviseerde hij me 350 cc maar wist niet of die te krijgen waren in monobloc hydrogel.Hij heeft dus opgeschreven tussen de 350-375.Nu mail ik net of ze al wisten welke maat ze bestelden, hebben ze 390 cc besteld!!!!!!!!!!Help....is dat niet te groot dan??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmb Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, tijdens mijn consult heeft plovier me verteld dat cc weinig te maken hoefden te hebben met de grote! het ligt ook aan de vorm van je borsten, de breedte etc. dit ligt een beetje aan jou postuur enzo ik denk dat die 40 cc het verschil niet zullen maken, en dat je er toch heel mooi uit komt! maar als je twijfeld kan je altijd naar die kliniek bellen, en ze je zorgen voorleggen! er zal vast wel iemand zijn die je gerust kan stellen denk ik zo zoals ik het op het forum lees is het een top arts ben benieuwd !! Successsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted January 17, 2014 Share Posted January 17, 2014 Ik kreeg als mail dat ik mij geen zorgen moest maken, dat dr Plovier echt wel weet wat hij doet. Dat dit het beste uitkwam met de foto's die ik had laten zien.Slik nou oke dan maar, hihihi mijn lichaam in handen van dr plovier,,,,zweet zweet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 NOG EEN WEEK!!!! ARGHHHHH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Spannend hoor! En een maatje groter is heus niet erg er zijn heel veel meiden die achteraf graag wat groter hadden gewild en Plovier weet idd wel wat hij doet . Succes nog even met aftellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Ik laat het ook maar helemaal op me afkomen. Ik slaap wel ergggg slecht.En dan die dromen, pfff.Maar goed....volgende week rond deze tijd ben ik waarschijnlijk op de terugweg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 6, 2014 Share Posted February 6, 2014 Dat schiet alweer op meid!Voor je het weet heb je je boobies!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvanaa Posted February 16, 2014 Share Posted February 16, 2014 Hoe is het gegaan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted February 17, 2014 Share Posted February 17, 2014 Hoi Ikke81,Inmiddels is de datum 13 februari verstreken en heb je net als ik nu ook boobies gekregen....hoe gaat t met je? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ikke81 Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Hoi allemaal, Ik ben nu pas, na 5 dagen PO in de gelegenheid iets te typen. Wat heb ik een pijn gehad en ben ik ziek geweest. Ik kwam 2 uur te vroeg aan in de kliniek, maar ik had geluk, ik kon meteen door naar de kamer. Daar werd me een badjas gegeven en een paar sloffen. Toen kwam de dokter al vertellen wat hij ging doen en aftekenen en fotos maken. Hij straalde rust uit. Ik vroeg hem: maak ze aub mooi he, ja zegt hij ik maak ze mooi. Op dat moment werd ik al meegenomen beetje verbijsterd, want het ging erg vlug, het was 12.30 en om 15u was eigenlijk mijn operatie. De verpleegster was zo lief, echt een schat van een meid. Op de operatiekamer zei ik nog dat ik een kapje wilde en geen infuus, dit was geen probleem. Ik wist ook wel dat ze het infuus erna er toch in zouden doen, maar ik wilde niets van pijn voelen, hihihi. De operatietafel was warm, ik mocht gaan liggen, kreeg een koude sticker op mijn been en hoppa kapje op. Ik kan me herinneren dat ik 4x geademd heb en toen was ik weg. Toen ik bij kwam stonden allemaal mensen om me heen, had infuus en een bloeddrukmeter om me en een vingerknijper. Ik dacht ik ben nog in de OK, maar hoorde ver weg: wakker worden, het is gedaan! Het schijnt dat je normaal 1 uur onder narcose bent, ik was 3 uur onder zeil. Hihihi. Had de hele nacht ervoor niet geslapen door een ziek dochtertje, dus ik zal wel echt moe zijn geweest. Ik heb ruim de tijd gehad bij te komen en ben goed verzorgd. Dr plovier kwam nog even zeggen dat er uiteindelijk 400cc is ingegaan en alles goed gegaan was. Dit was wel ff schrikken, want 350 was eigenijk besproken, hihihi. Maar ja we weten het allemaal he Ik vertrouw op zijn kunnen en zoals ik het nu zie is het zeker niet teveel voor mij. Toen ik dacht te kunnen opstaan ging t mis. Meteen weer in bed gelegd en weer bijgekomen. Daarna met de rolstoel naar de auto gebracht en een helse rit naar huis gehad. Thuis aangekomen dacht ik waar ben ik in godsnaam aan begonnen. De nacht veel pijn gehad, morfine genomen maar hielp niets tegen de pijn. De dag erna alleen maar flauwvallen als ik even rechter kwam en spugen. Ik kon alleen maar plat liggen, ik had helse pijn en was zo beroerd als wat. Spugen spugen de hele tijd en ja dat doet natuurlijk pijn. Ik heb toen echt gehuild, waar ben ik aan begonnen. Ik lag in een waterbed dus voor mij onmogelijk om te bewegen. Op zaterdag heb ik naar Plovier gebeld ik had het idee dat de antibiotica me zo ziek maakte. Deze mocht ik dan direct stoppen. Sinds ik die gestopt ben ben ik opgeknapt. Zondag en maandag kon ik voor het eerst opstaan zonder te spugen en flauw te vallen en moet zeggen het resultaat bevalt me heel goed. Deze foto is van 3 dagen PO. Maar ze zijn nu al veranderd. Deze foto is liggend gemaakt. Ik upload dalijk nog een andere Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted February 18, 2014 Share Posted February 18, 2014 Hey lieve IkkeTen eerste gefeliciteerd met je boobies, zien er mooi uit! En wat een leuk verslag om te lezen, maar jammer dat je zo verschrikkelijk voelde zeg...gelukkig is t overgeven gestopt, ooooh wat een drama lijkt me dat. Ik vond de pijn ook erg tegenvallen, maar gelukkig gaat t met de dag beter... En geloof me, de pijn vergeet je ook weer snel hoor en blijf je maar turen in de spiegel...Hoe vind jij je borsten, heb je er al gevoel in of mee?Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.