Guest zilver Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hoi, sinds 2 weekjes lid van dit forum, maar ik heb me nog niet voorgesteld. Mijn naam is Zilver, 37 jaar. Ik heb altijd kleine borsten gehad, maar na m'n 2e zwangerschap was er nog minder van over. Heb vaak aan een Bv gedacht, maar het stond me tegen om in een gezond lichaam te laten snijden. Na de afleveringen van Een Nieuw Begin gezien te hebben, ben ik er anders over gaan denken. Ik vond de resultaten zo mooi en heb toen besloten, Dit wil ik ook! M'n vriend en ouders stonden er ook helemaal achter. Had voor mezelf al snel besloten dat ik naar de Veldhuis kliniek wilde. Half oktober gebeld voor een consultafspraak en 2 december kon ik terecht bij Dr van Adrichem. Het consult heb ik zeer fijn ervaren, De consulente vertelde ons eerst het een en ander en toen de dokter kwam, ben ik gaan passen, nadat hij eerst m'n borsten heeft opgemeten. Bij de eerste vulling van 235cc had ik al zoiets van Wow...nog verder gaan passen en ik ben toen op 280cc uitgekomen, de volgende 325cc vond ik echt teveel. Na het kijken welke prothese bij mij zou passen is het 295cc rond voor de spier geworden. Ik heb voor rond gekozen. omdat ik volume van boven wilde, dat heb ik nooit gehad., vandaar ook voor de spier. Voor mijn werk was het voor mij het handigst begin vh jaar de ingreep te laten doen, 30 december was er nog plaats. Erg snel was dit dus al, maar ik had de 1e stap gezet en nu zou ik het ook laten doen! Ik was ook blij dat er geen maanden meer tussen zaten. Van tevoren nooit op een forum gekeken, tot 1 week voor de ingreep.Ik heb toen weleens bij mezelf gedacht.....had ik dit niet eerder moeten doen, maar ik heb nooit getwijfeld of ik de juiste beslissing heb genomen. Ik ga m'n operatieverslag ook nog plaatsen. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Super Zilver, dat is allemaal wel heel snel gegaan bij jou joh!! Helemaal happy en tevreden hoop ik.Hoe voel je je nu na een weekje PO? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zilver Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Maandag 30 december, de dag....Spannend.Om 7.15 werd ik bij de kliniek verwacht, werd vrijwel gelijk meegenomen om me klaar te maken voor de operatie.Iedereen was erg aardig, ik was uiteraard een beetje zenuwachtig, niet voor de narcose, maar meer voor 'hoe is het erna'.Om 8.00 werd ik naar de operatiekamer gebracht, narcose werd langzaam door infuus ingebracht. Om 9.15 lag ik op de uitslaapkamer, toen deed ik dus m'n ogen open. Had geen pijn, aan het eind vd operatie geven ze je morfine, dus dat is erg prettig.Rond 10 uur 2 beschuitjes gegeten en thee gedronken, om 11 uur nog een beschuitje en thee, daarna naar de toilet geweest en toen mochten de drains eruit.M'n borsten waren helemaal ingetaped, dat doet Dr van Adrichem altijd, begreep ik,.Sportbh van de kliniek gekregen en toen heeft de assistente me aangekleed.M'n vriend was inmiddels ingelicht dat hij om me kon komen.We moesten nog een uur naar huis rijden en door de morfine kon ik m'n ogen amper open houden, dus beetje geslapen op de weg naar huis.Thuis lekker in bed gaan liggen en heb ik me laten verzorgen.De dagen na de operatie weinig pijn gehad, ik heb de voorgeschreven pijnstilling wel 5 dagen geslikt. M'n borsten voelden wel gespannen aan.Het slapen op m'n rug lukt mij niet, dus ik lig nogal eens wakker. Ik begin in bed en half de nacht ga ik naar beneden en probeer ik op de bank nog een beetje te slapen. Ben wel blij dat we een bed met verstelbare bodem hebben, want de eerste dagen je bed uitkomen is niet makkelijk.'s Morgens komt m'n moeder me helpen met douchen en aankleden en ze verzorgt de jongste van 3. Na 5 dagen lukt het mezelf te wassen en het aankleden kan ik ook steeds meer zelf.Vandaag terug naar de kliniek, eindelijk mag de tape eraf. Dit gaat ondertussen behoorlijk irriteren. Ben zoooo benieuwd hoe m'n borsten eruit zien!Zie hier veel foto's van een paar uur tot een paar dagen na de operatie en dan denk ik.....ik wil de mijne ook zien.Tot zover m'n verslag van de operatie. Vanmiddag volgt er meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zilver Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hoi Marjon,Ik voel me eigenlijk heel goed, nadeel is dat ik dus ook steeds meer ga doen....Straks gaat de tape eraf....spannend, ik wil ze zo graag zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Hoi,Welkom op het forum en gefeliciteerd met je boobs!Fijn dat je je zo goed voelt. Hou inderdaad in de gaten dat je niet te veel gaat doen. Het is echt belangrijk om je lichaam de tijd te geven om te genezen. Ook wil je natuurlijk niet dat je extra kapsel gaat aanmaken.Geniet van je nieuwe aanwinsten meid.Ik zal je titel aanpassen en ik zag dat je ook al een verslag topic heb gemaakt, die zal ik even bijvoegen zodat het allemaal overzichtelijk blijft.veel leesplezier!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ik heb je verslag ook even gelezen en erg leuk!Ik kan me voorstellen dat je erg nieuwsgierig bent naar je boobs! Ik kon ze de volgende dag bekijken, maar vond het doodeng! hihisucces vanmiddag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 spannend joh als straks de tape eraf gaat kun je ze eindelijk zien!! Heb je vannacht wel geslapen van nieuwsgierigheid?Merk ook dat ik snel teveel doe omdat ik me erg goed voel, probeer mijzelf wel zoveel mogelijk af te remmen zodat mijn lichaam ook een kans heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saartjeloveseric Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Ha Zilver!Leuk om eindelijk weer eens een mede Adrichem klantje aan te treffen dat gebeurt niet zo vaak namelijk;-) waarom weet ik niet want het is een TOP chirurg.Dat tape was wel even lastig he maar ben ervan overtuigd dat het alleen maar voordelen heeft voor het herstel.Ben benieuwd wat je straks van je borsten vindt! Een fijn herstel verder en gefeliciteerd met je boobs xxx saartje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zilver Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Viel me ook op dat er van dr van Adrichem niet veel op het forum staat. Vind het een fijne man en hij heeft z'n werk netjes gedaan!Net terug uit R'dam, huid is door de tape nog beetje verfromeld...haha, trekt snel bij. Ik ga m'n nieuwe boobs straks eens even goed verzorgen, nog wat restjes tape eraf halen en op een paar plekjes is m'n huid rood vh irriteren vd tape.Ben er super blij mee! Al is het nog wel ff wennen hoor, dat er ineens borsten zitten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Eerlijk vd tape verlost.Al beetje blij mee nu je ze hebt gezien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zilver Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Eindelijk verlost vd tape. Ben blij met m'n boobies!Al is het nog wel even wennen nu er ineens serieuze borsten zitten...hahaBen m'n bikini's gelijk gaan passen en dat wordt straks flink shoppen,...ze puilen er wel beetje uit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Haha Meid voor je het weet ben je er aan gewent hoor. Lekker vooruitzicht naar de zomer toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.