Jump to content

borstvergroting bij tubulaire borsten

landa

Recommended Posts

Hallo iedereen.

Ik ben landa. Ben 27 j jong en heb (wat ik pas sinds kort de benaming voor weet) tubulaire borsten. Technisch heb ik n c cup(als ik ze recht naar voren houd)....maar door de spitse "hang worsten" kom ik uit op n B. Ik moet altijd n flinke push up dragen want anders is t helenaal geen gezicht..en moet ik ze strak tege me lichaam aandruken om enigzins n ronde vorm erin te hebben...doordat mn borsten zo als n "worst" hangen zweet t ook erg dus zonder bh vind ik t verschrikkelijk.....

Ik loop hier al heeel wat jaartjes ontzettend onzeker mee rond. Wel te zwijgen over zwemmen wn of sauna, nog bij n nieuwe partner of in gwn kleren.

Ik ben werkzaam als wond verpleegkundige in de thuiszorg. Daarbij doe ik mamacare. (Vrouwen die naar n ok hebben gehad door knobbeltje of gehele amputatie)...dus weet wel enigsinds hoe en wat. Toch als t jezelf aangaat geef dat heel wat onzekeeheid.

Mijn vragen zijn vooral.

-wie kent de werkwijze van dr v d kar in zuid limburg?

-krijgen jullie de ok vergoed??...zo ja wat waren de criteria?

-veel wisselende reseltaten...kwil geen spitse boops meer maar mooie ronde😍....

Enz enz

Gr landa

Sorry ik heb geen ervaring met tubulaire borsten, maar er zijn hier meiden die dat wel hebben. Je kan eens zoeken via de zoekbalk als je die niet ziet op je computer moet je het thema even veranderen rechts onderaan het beeld.

Guest natje83

Hou ik had dit ook en bij mij heeft de chirurg meer spieren los gemaakt en mijn borstplooi is verlaagd. Hij heeft mijn borsten een betere en mooiere vorm gegeven.

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.