Jump to content

Prof. dr. B. van der Lei

Recommended Posts

Dag meiden,

Ik wil graag een afspraak plannen bij Bergman clinics bij dr van der Lei. Laatst met mijn moeder heen geweest voor consult, hij gaat een facelift doen bij haar. Ik vond het een prettige man, maar wat is jullie ervaring met betrekking op informatie, resultaat etc etc?

Groetjes!

Voor zover ik weet heb ik deze pc nog niet voorbij zien komen hier. Het zegt mij in ieder geval niks?

Heb je al geprobeerd te zoeken via de zoekbalk?

Guest mammma2

Chantal, over mijn pc is ook helemaal niets te vinden hier op dit forum maar heeft wel een onwijs mooi resultaat afgeleverd. Dat zegt dus helemaal niets. Wel jammer natuurlijk want je wil natuurlijk graag (mooie) voorbeelden zien van degene die jou je droom borsten gaat geven ;-)

Over de Bergman kliniek niets dan lof trouwens.

Ik ben ook benieuwd of er meiden zijn die ervaring met hem hebben. Ik heb besloten om het bij van der Lei te laten doen in Heerenveen. 22 jan tweede consult bij hem en 17 feb optie staan voor de operatie. Hij is gewoon super goed in wat hij doet en realistisch. Hij heeft ook een eigen site btw, Google hem maar eens. Ik vond het vooral mooi dat hij geen foto's laat zien. De gedachte daarachter is dat het heel makkelijk is om mooie resultaten te laten zien maar ieder mens is uniek. Op het consult kan hij je overigens wel foto's laten zien als je wilt. Kennis van mij heeft het ook bij hem gedaan en een aantal meiden die bij Bergman werken hebben het bij hem gedaan of zouden voor hem kiezen als ze het willen doen. Het is niet goedkoop bij Bergman! Ik zou ook zeker als ik jou was wat meer indrukken opdoen bij andere artsen. Het gaat uiteindelijk om het vertrouwen denk ik. Het kan overal misgaan, ook bij Bergman. Voor mij is de overweging dat ik het dan liever doe bij een kliniek in de buurt waarvan ik denk dat ze het goed zullen oplossen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.