Jump to content

Voorstellen, nieuw op het forum

Lindaa157

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal,

Ik wil me even voorstellen:)

Ben op het moment 22 jaar en denk al heeeeeel lang aan een borstvergroting, vandaag ook mijn interesse op dit forum.

Ik heb nu een 75A en zou graag naar een mooie volle C willen.

21 december 2013 ben ik op consult geweest bij Diana Gabriels en zij heeft mij 375CC geadviseerd.

8 januari mag ik op consult bij Dr. Frans Straten, de arts die mij 14 april zal gaan opereren.

Jammer dat ik pas 14 april kan, duurt nog zo lang:P haha, maar zit met mijn volleybalseizoen en school.

Op dit forum ben ik vooral aan het rondkijken naar vergelijkbare ervaringen, foto's, etc.

Maar graag zou ik ook wat van jullie advies horen. Jammer dat ik op dit moment geen foto's kan bekijken door de verandering van het thema, maar hoop dat dit snel opgelost zal worden.

Nogmaals, tips, ervaringen of gezellige praatjes zijn van harte welkom!
Is 375CC genoeg voor een volle C of wordt dit te klein?
Diana heeft mij een sportBh van 75C geadviseerd, maar ik las eerder dat dit waarschijnlijk te klein zal uitvallen?

Ervaringen met Dr. Frans Straten?

Heel benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,

Linda

Guest cindytje1985

Hoi Linda..

Welkom op het forum!! En wat super dat je al een datum hebt.. je kunt lekker gaan aftellen!! Ik heb zelf bijna een half jaar moeten wachten op mijn boobs dus weet hoe vervelend het wachten is, maar ja voor je het weet is het zo ver..

Wat betreft het aantal cc wat Diana je hebt verteld.. Dit kan wel afwijken van wat de pc nog tegen je gaat zeggen 8 januari.. Diana is namelijk een consulente en geen pc

Je doet er goed aan om foto's op te zoeken van borsten die jij mooi vindt qua grootte want een cupmaat is moeilijk... iedereen ziet een cup c vaak anders... Zo kan er geen twijfel ontstaan over hoe groot jij ze wil hebben ;)

Je moet ook stil staan bij het feit dat nepborsten vaak kleiner ogen dan dat de bh label aangeeft.. Ik heb bijvoorbeeld een cup F na mijn borstvergroting in de bh label, maar deze ogen als een volle D...

Veel meiden hier op het forum zijn geopereerd door dr. Straten.. Als je rechtsbovenin de zoekbalk zijn naam in voert dan krijg je een hoop operatieverslagen te zien.. Mocht je de zoekbalk niet kunnen zien zul je links onderin je thema ff moeten wijzigen in unlimited..

Waar wordt je geopereerd? In welke kliniek? Dan kan ik alvast je titel ff aanpassen en je topic alvast verplaatsen naar de operatie verslagen zodat je hier ook je verslagje kan schrijven als het gebeurd is..

Veel lees plezier op het forum en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.. genoeg meiden hier die je verder kunnen helpen!!

Denk dat je aan 375cc wel genoeg zult hebben voor een volle C. Toch verschilt dat per persoon, dus zeker weten kan je het niet echt :P Ik had een 65/70B en heb 300 en 350cc gekregen. Zit nu tussen de D en E in met mijn cupmaat. Straten is een super fijne chirurg in ieder geval :) succes met het consult maar dat gaat helemaal goed komen denk ik!

Hoi ik heb ook 375 cc (dual plane) en ben door straten geopereerd. Ze ogen bij mij als een C tje (bh maat 75 E of 80 D). Achteraf had ik ze veel groter gewild en ik baal een beetje (erg!!!). Succes!!

Welkom op het forum!!

Er zijn inderdaad genoeg meiden hier die door deze pc zijn geopereerd.

Wat heerlijk dat je ook al een datum heb! Zo kun je toch al aftellen ;)

Heel veel lees plezier!

Hallo Linda,

Ik ben ook door Straten geopereerd en heb 350 cc en dual plane.

Draag een sportbh 75C dat werd mij toen geadviseerd (ben nog herstellende)....kom van een cup AA tot zo plat als een dubbeltje.

Ik zou eerder denken dat je een sportbh van 75D moet hebben omdat je nu 75 A hebt maar met zekerheid durf ik dat niet te zeggen.

Succes!!

Ik zou nog ff je consult bijd e pc afwachten wat die adviseerd.

Een 75c kan best goed zin het moet immers strak zitten en niet te los.

Wachten duurt lang,moest ook een jaar wachten ma het is zo zover ;)

En ook zo weer voorbij haha

Leuk dat jullie allemaal reageren!

Ik zal zeker het consult met Dr. Straten afwachten en me door hem laten adviseren.

Waar ik op dit moment bang voor ben is dat het idd te klein wordt, en volgens mij zijn de CC's idd bij iedereen anders.

Goede tip om wat foto's te laten zien aan Straten. Zo weet hij precies wat ik wil.

Ik wordt geopereerd in Radboudt Nijmegen.:)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.