chantal031284 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Dag allemaal,Mijn naam is Chantal, 29 jaar oud, woon in Groningen en ik denk eraan een borstvergroting te gaan doen bij Bergmann Clinics in Heerenveen. Ik heb kleine borsten en vind ze niet zo mooi bij mijn lichaam passen. Heb qua kleding maat 36 (onder 38) en mijn cupmaat.... Je gelooft het niet, maar dat bleek vorige week volgens de verkoopster in de Bijenkorf Groningen (tip trouwens, ze hebben mega uitverkoop, heb leuke lingerie van Calvin Klein gekocht voor spotprijs) dat ik cupmaat 70D heb. Ik keek haar ongeloofwaardig aan... Maar ze zei dat dit niets met de grootte van de borsten te maken hoeft hebben, niet altijd. Doordat de omvang 70 is, wordt de cup kleiner, en ze had wel gelijk, want hij zat prachtig. Voor die tijd pakte ik altijd een a of b cup eruit, maar nooit heb ik het gevoel gehad dat een bh lekker zat, het was altijd wel of te groot bij de cup of te klein in omvang of net andersom. Wat ik wel miste in deze bh was het push up effect. Doordat ik altijd push ons droeg die iets te strak zaten, kon ik m'n kleine borsten nog wat omhoog pushen en kreeg ik nog een beetje een mooi decolleté. Mijn vriend vind het niet nodig, vind ze mooi gevormd en heeft er geen problemen mee. Ik wil gewoon bh's kiezen die ik mooi vind, met of zonder vulling, waarin ik een mooi stel borsten heb, en een mooi decolleté, zonder dat ik moeite moet doen er wat van te maken alsof het wat is. Ook zodat kleding me mooier staat. En met een stel borsten voel ik me meer vrouw ipv een meisje. Ik wil geen dikke 'jetsers' maar een stel mooie ronde en een beetje volle borsten. Iets van een C. Ik weet niet of het op dit forum van toepassing is om een foto te plaatsen van de borsten voor de OK. Anders ga ik dit misschien nog wel doen! Jullie zullen wel verward zijn aangezien de verkoopster zei dat ik een D cup heb, maar laat dit je niet verwarren, ze zijn klein, niet groot genoeg om er een potlood onder te leggen oid haha! Die D komt puur door mijn omvang. Ik ben benieuwd of ik reacties ga krijgen, in ieder geval al een leuk welkom gehad! Als je nog iets wilt weten, vraag maar raak. Groetjes Chantal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leeuwin Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Hoi Chantal! Welkom op het forum! Hier is in ieder geval genoeg informatie te vinden... Meeste meiden hier hebben meerdere consults gehad bij verschillende pc's om te vergelijken en te passen en uiteindelijk hun keuze te maken. Op dit forum kan je ook veel foto's zien ( doet het momenteel niet, maar normaal wel, haha) van verschillende pc's, manier van plaatsing (voor/achter spier/ dual plane) en verschillend aantal cc's dat is geplaatst dus zo kan je ook beetje kijken wat je zelf wilt. Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantal031284 Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 Hee Leeuwin,Dankjewel! Ik baalde al dat de fotos niet zichtbaar waren, haha! Ben zo benieuwd! Het meest enge vind ik nog de narcose hoor, voor de rest heb ik vertrouwen in de arts bij wie ik het wil laten doen. Hij gaat namelijk ook een facelift bij mijn moeder doen, ik ben toen meegeweest naar consult, fijne man. Gaat om dr van der lei, werkzaam in Heerenveen. En heb jij een BV laten doen? Bevalt het goed?Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantal031284 Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 Ik zie zojuist dat je 20 dec bent geopereerd. Is het allemaal meegevallen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Hi welkom! Cup maat zegt idd niet alles. Ik draag c soms d.....ook ivm omvang maar verder is het leeg.Suc6 met je onderzoek! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leeuwin Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Ik zie zojuist dat je 20 dec bent geopereerd. Is het allemaal meegevallen? Nu achteraf vind ik dat het meegevallen is ja. Keek ook tegen de narcose op.. maar was zo weg (je kan mn verslagje lezen kan je vinden onder mijn profiel, via onderwerpen kom je dan op mijn topic). Nu 16 dagen PO en net rustig zelf boodschappen gedaan op de fiets. Wel met een rugzak!! En heb geen kilo's meegenomen.. En ik ben super blij ermee morgen werken, spannend, ben benieuwd of het opvalt.. ik ben er zelf al helemaal aan gewend haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Welkom op het forum!!!! Er is inderdaad genoeg info te vinden op het forum. Je kunt evt gebruik maken van de zoekbalk hier rechts boven. Misschien kun je wat verslagen lezen van meiden zodat je een beetje een indruk krijgt over wat je te wachten staat Heel veel plezier op het forum!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.