Koor81 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 hoi,Mijn naam is Korien, 32 jaar en ben druk aan het orienteren voor een borstvergroting.Ik ben ruim 80 kilo afgevallen, had toen al bijna geen borsten en nu zit er helemaal niks meer!Daarom nu dan toch besloten om de bv te doen!Maar.... waar!?! Ik heb inmiddels een aantal afspraken gepland bij ACCZ Groningen, het UMC Groningen, MC Leeuwarden om hier alvast advies te krijgen. Iemand hier ervaring mee?En dan is er voor mij nog de wirwar aan welke soort je moet kiezen!Ik heb nu een b-cup zonder volume om het zo maar te zeggen.Heeft iemand ervaring met afvallen en bv na tijd?alvast bedankt voot jullie hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Hoi Korien!Welkom op het forum en wat goed dat je zoveel bent afgevallen!Heel goed dat je meerdere afspraken heb staan. Iedere pc heeft toch vaak zijn eigen voorkeuren en ideeen. Het is ook heel belangrijk dat je je goed voelt bij een pc. Het is natuurlijk heel wat dat zo'n iemand iets aan jou lichaam gaat veranderen.In sommige gevallen kun je lege borsten opvullen, maar het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld een lift erbij nodig heb. Een pc kan heel goed kijken wat er in jou geval het beste zou zijn.Mocht je iets speciaals willen weten dan kun je het altijd vragen of even zoeken via de zoekbalk hier rechts bovenVeel plezier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hoi KoorIk ben lang niet zoveel afgevallen als jij maar bij mij heeft m'n gewichtsafname ook geleid tot een bv.Ik was 85 kilo en had D-E cup en nu weeg ik 60 kg en ik had een leeggelopen B.Na m'n operatie heb ik een E-F cup.Het kan dus prima, een bv zonder borstlift maar ik denk dat je pc daar meer kijk op heeft, t verschilt natuurlijk ook per persoon wat er mogelijk is.Laat je goed informeren en ga t liefst op meerdere consulten zodat je goed op de hoogte bent voordat je een beslissing maakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koor81 Posted January 13, 2014 Author Share Posted January 13, 2014 hoi Suuster, Mag ik vragen wat voor vorm prothese je hebt en waar deze geplaatst is? Ik heb afgelopen vrijdag consult gehad en het advies was: anatomisch dual plane. Gezien jij een beetje hetzelfde probleem had voor je bv. Het aantal cc en high profile zegt me namelijk niks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.