MyWish Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Heyy!! Over een maandje is het zover.. Nu ben ik benieuwd naar welke voorbereidingen ik kan treffen. Is het bijv. handig om langzamerhand te beginnen met bio-oil? Ben echt als de dood voor striae, en aangezien er nogal wat cc's ingaan... Hoor graag alle tips & tricks van jullie, voor zowel vóór als ná de operatie! Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Hoi MyWishThanx voor het plaatsen van deze topic, want dit soort dingen wil ik ook graag weten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 ff zoeken in de zoekbalk : checklist borstvergroting ( gestart door vlinder ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Hey poedeliewoepsie dank je wel voor de tip! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 no thanx! Ik ken de checklist bijna uit mn hoofd, veel aan gehad! Misschien als je op checklist of voorbereiding of zoiets zoekt dat je nog wel meer vind, want er zijn zoiezo meer topics van Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Thanx Poedie!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammie77 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Ik haak ook effe in, ben ook 6 februari aan de beurt... effe de checklisten opzoeken.Heb vrijdag nog een extra consult... als ik alles hier zo lees vind ik het aantal cc dat ik krijg wel weinig t.o.v. veel anderen.Dat punt kan er op de lijst ook nog bij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 21, 2014 Author Share Posted January 21, 2014 Tammie, bij wie ga je en wat krijg je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammie77 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Tammie, bij wie ga je en wat krijg je?MyWish,Ik ga bij Dr. van Tits in het MMC, hij werkt ook in de Velthuis Kliniek in Eindhoven.Ik krijg links 295 en rechts 335 dual plane rond. Heb om een volle C, kleine D cup gevraagd en ook deze hoeveelheid gepast, toen leek het prima...Maar nu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 MyWish, Ik ga bij Dr. van Tits in het MMC, hij werkt ook in de Velthuis Kliniek in Eindhoven. Ik krijg links 295 en rechts 335 dual plane rond. Heb om een volle C, kleine D cup gevraagd en ook deze hoeveelheid gepast, toen leek het prima... Maar nu.. Heb je alleen de cupmaten aangegeven bij je pc of heb je foto's mee genomen? Want als je alleen cupmaten hebt aangegeven is je pc misschien uit gegaan van een bh label terwijl nepborsten altijd kleiner ogen dan echte.. Neem anders foto's mee van wat jij mooi vindt dan hebben jullie in ieder geval het zelfde beeld voor ogen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammie77 Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Heb je alleen de cupmaten aangegeven bij je pc of heb je foto's mee genomen? Want als je alleen cupmaten hebt aangegeven is je pc misschien uit gegaan van een bh label terwijl nepborsten altijd kleiner ogen dan echte.. Neem anders foto's mee van wat jij mooi vindt dan hebben jullie in ieder geval het zelfde beeld voor ogen Ik had alles bij me bij het eerste consult... foto's vragenlijst, maar het gesprek ging zo gemoedelijk dat ik er helemaal niets van uit mijn tas heb gehaald. Stom natuurlijk, maar voelde me zo op mijn gemak. Met het passen enz. Vandaar ook maar die 2e afspraak nu zeker de foto's laten zien en mijn lijst erbij pakken met vragen wat ik na de operatie allemaal kan verwachten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted January 22, 2014 Author Share Posted January 22, 2014 Ik had ook van alles in mijn tas aan papierwerk. Maar ook niks laten zien! Alles was eigenlijk wel heel duidelijk voor me.. Op een paar vragen na, maar daar hebben we netjes antwoord op gehad Heb maar 1 consult gehad en toen ook direct een operatie datum afgesproken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimmmm Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 MyWish,Ik ga bij Dr. van Tits in het MMC, hij werkt ook in de Velthuis Kliniek in Eindhoven.Ik krijg links 295 en rechts 335 dual plane rond. Heb om een volle C, kleine D cup gevraagd en ook deze hoeveelheid gepast, toen leek het prima...Maar nu..Hee Tammie, ik ben ook bij Dr van Tits geopereerd. Maar dan bij velthuiskliniek. Ben vandaag pas een week po en vanmiddag de hechtingen eruit. Heb 290cc xm dual plane. Heb hem wel extra gevraagd of hij ze een beetje dicht tegen elkaar aan wilt zetten omdat ik bij dual plane vaker zie dat ze verder uit elkaar staan. ( en ik op foto's van hem zag dat ze vaker wat verder uit elkaar staan maar dit heb ik niet gezegd). Aangezien ik nog wat zwelling heb en door mijn keuze ook best last aan de binnenkant heb kan ik natuurlijk nog niet het uiteindelijke resultaat zien. Maar vind ze tot nu toe erg mooi! Heb in sportbh 75c, maar ben erg smal dus denkk dat ik in bh op een 70D uitkom, maar dat is nog even afwachten. Heel veel succes ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Ik had ook van alles in mijn tas aan papierwerk. Maar ook niks laten zien! Alles was eigenlijk wel heel duidelijk voor me.. Op een paar vragen na, maar daar hebben we netjes antwoord op gehad Heb maar 1 consult gehad en toen ook direct een operatie datum afgesproken! Uiteindelijk de foto's die ik mee genomen had wel laten zien, maar we zijn toch groter uitgekomen haha... Hij luistert echt goed naar je wensen dus hij zei direct al dat wat ik beschreef groter was dan op de foto te zien was.. En toen ik moest passen waren we er zo uit dat het die 500 cc moest worden.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammie77 Posted January 22, 2014 Share Posted January 22, 2014 Uiteindelijk de foto's die ik mee genomen had wel laten zien, maar we zijn toch groter uitgekomen haha... Hij luistert echt goed naar je wensen dus hij zei direct al dat wat ik beschreef groter was dan op de foto te zien was.. En toen ik moest passen waren we er zo uit dat het die 500 cc moest worden.. Nou ik ben benieuwd dan vrijdag, heb de foto's klaar liggen...Eens kijken of wat ik gepast heb ook hetgeen is wat op de foto's staat haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.