Nath58 Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Hallo Iedereen, Ik ben Nath, 23 jaar en wil al jaren een borstvergroting. Wat me het meest tegenhield is dat ik nog graag kinderen wil en mensen me daarom afraadde om dit al te laten doen. Omdat enkele vriendinnen vorig jaar de stap gezet hebben, wil ik er dit jaar ook voor gaan. Uiteindelijk ben ik bij de wellnesskliniek uitgekomen. 9 januari heb ik een consult bij dokter Verdonck. Ik vind het allemaal heel spannend. Hoe zijn jullie ervaringen met deze kliniek en deze PC? Ik heb twee deeltijdse jobs, een administratieve en eentje als opvoedster. Zou graag mijn BV in de krokusvakantie willen plannen. Ik heb dan iets meer als een week verlof. Is dit volgens jullie voldoende tijd om te herstellen? Deze jobs zijn geen zwaar werk, maar ik moet er wel zijn. Extra verlof is niet mogelijk. Enkel een doktersattest wegens ziekte kan, maar bij een BV zou dit niet voorgeschreven worden? Hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen. Ik zit nog met zoveel vragen en hoop dat ik hier al een antwoord kan vinden. Groetjes Nath Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest natje83 Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 hoi, ik heb wel een ziektebriefje gehad voor mijn bv voor 2 weken, dus ik ben 1,5 week voor mijn verlof geoperreerd en zo heb ik toch iets langer herstel, ben 12 december geoperreerd en begin 9 januari terug te werken, hoop dat ik dan genoeg hersteld ben Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Ik ben op 06/12 geopereerd door verdonck en vind het een goede pc. k ben tevreden. Je kan in de zoekbalk Verdonck intikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Welkom op het forum!!Wat spannend dat je volgende week je consult heb. Als je rechts boven de zoekbalk kom je genoeg meiden tegen die bij Verdonck zijn geweest. Het is per persoon verschillend of je zo snel al weer kan werken. Gelukkig geef je aan dat het geen zwaar werk is. Hou rekening dat je 6 weken je armen niet boven je schouders mag doen of uitstrekken. Ook herhaalde bewegingen zijn niet aan te raden. Dit allemaal om extra kapselvorming te voorkomen. Luister heel goed naar je lichaam en probeer echt rustig aan te doen. Het herstellen doe je maar 1 keer en dat moet natuurlijk wel goed gaan.Veel plezier op het forum. Je zult hier veel informatie kunnen vinden.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest natje83 Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Welkom op het forum!!Wat spannend dat je volgende week je consult heb. Als je rechts boven de zoekbalk kom je genoeg meiden tegen die bij Verdonck zijn geweest. Het is per persoon verschillend of je zo snel al weer kan werken. Gelukkig geef je aan dat het geen zwaar werk is. Hou rekening dat je 6 weken je armen niet boven je schouders mag doen of uitstrekken. Ook herhaalde bewegingen zijn niet aan te raden. Dit allemaal om extra kapselvorming te voorkomen. Luister heel goed naar je lichaam en probeer echt rustig aan te doen. Het herstellen doe je maar 1 keer en dat moet natuurlijk wel goed gaan.Veel plezier op het forum. Je zult hier veel informatie kunnen vinden.xkapselvorming, zie je dit of voel je dit? of hoe herken je dit probleem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Hii meid ik ben amper 18 jaar en heb ook een grote kinderwens naar later toe! Toch heb ik niet gewacht en ben ik enkele weken geleden geholpen door verdonck, ik ben zo blij met het resultaat! Ik heb 280cc gekregen, rond high profile volledig achter de spier. Hiermee ben ik van een AA cup naar een C gegaan (oogt als een maar ik vind ze prachtig en ben zo blij! Kijk zeker eens naar men foto's Ik ben misschien wel jong maar ik dacht `waarom wachten? Nu ik jong ben heb ik er dubbel en dik geniet van en is het belangrijk dat ik mij zelfzeker voel!`ik heb dus niets van spijt. Maar pas op, de pijn was vreselijk! De eerste twee weken had ik wel heel veel spijt, ik had nog nooit zo een pijn gehad en dacht dat ik doodging! overgeven, pijn, misselijk, gelukkig ben je dat snel vergeten. Verdonck is een zeer goede arts voor jonge meisjes zoals wij! Voor die `typetjes`maakt hij de meest prachtige borsten. Bij complexere situaties (hangborsten bijvoorbeeld...) is hij minder goed. Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
K2709 Posted January 2, 2014 Share Posted January 2, 2014 Ik ben ook door Verdonck geopereerd en ben heel erg tevreden, je kan mijn foto's ook bekijken als je wil. Hier enkel lof voor Verdonck en de welnesskliniek!Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leen3300 Posted January 3, 2014 Share Posted January 3, 2014 Ook ik ben georereerd door dr. Verdonck.Heel tevreden van zijn werk!Persoonlijk vind ik een weekje of 2 weekjes rusten echt weinig. ik heb mijn operatie in de grote vakantie laten uitvoeren ( sta ik het onderwijs) en ik had de 6 weken rust echt nodig.Wat je jonge leeftijd betreft: als je het echt wil, niet mee wachten! Ik heb tot mijn 33ste gewacht en als ik er op terugkijk had ik het ook veel vlugger willen laten doen!groetjes x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nath58 Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Halloo,Bedankt voor jullie berichtjes.Dankzij dit forum ben ik al heel wat wijzer geworden!Nu wacht ik mijn consult maar af en hopelijk kan ik snel een afspraak maken.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koor81 Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 vraag over de welness kliniek: ze zijn veel goedkoper met borstvergrotingen dan in nederland. Is dit een " lokkertje" ? Dat als je op consult komt ze dan toch duurdere implantaten adviseren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Nee hoor, ze hebben mij niets anders geadviseerd. Ik heb 330cc uitgekozen en gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 neeeeh ze zijn goedkoop geen lokkertje of bijkomende kosten ik kreeg mijn band zelfs gratis, of krijgt iedereen die? xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koor81 Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 En over de monobloc implantaten: ik lees best wel veel negatieve ervaringen hiermee en dat ze daarom in nederland bijna niet meer gebruikt worden. Er wordt zelfs regelmatig genoemd dat daarom de prijs in Genk zo goedkoop is: omdat die implantaten minder goed zouden zijn?!?!?! Ik oordeel niet hoor! Ik ben aan het orienteren en vind het erg lastig om een keuze te maken waar en welke implantaten. En natuurlijk draait het ook allemaal om geld Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 En over de monobloc implantaten: ik lees best wel veel negatieve ervaringen hiermee en dat ze daarom in nederland bijna niet meer gebruikt worden. Er wordt zelfs regelmatig genoemd dat daarom de prijs in Genk zo goedkoop is: omdat die implantaten minder goed zouden zijn?!?!?! Ik oordeel niet hoor! Ik ben aan het orienteren en vind het erg lastig om een keuze te maken waar en welke implantaten. En natuurlijk draait het ook allemaal om geld Volgens mij klopt ook dit niet, deze gaan normaal 'levenslang' mee al bestaat levenslang natuurlijk niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Nee ik heb mijn band 30 euros betaald. Visser gebruikt dezelfde implantaten ook in nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nath58 Posted January 10, 2014 Author Share Posted January 10, 2014 Gisteren op consultatie geweest bij Verdonck!Had gepland om ook nog andere consulten te doen, maar was gisteren meteen overtuigd dat ik door hem geopereerd wilde worden. Het wordt 300 cc, ronde high profile, volledig achter de spier.Ik heb een kleine B. Weten jullie waar ik dan ongeveer zal uitkomen? Bij het passen kreeg ik er niet volledig zicht op. Mijn moeder zei dat ik niet groter moest gaan, maar zelf ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ik lees hier zo vaak dat sommige spijt hebben dat ze niet groter gegaan zijn. Verdonck kon not een maat groter gaan, maar meer zou niet lukken. Als ik groter zou gaan zou het ook niet meer zo natuurlijk lijken. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen.Vandaag heb ik dan ook meteen een afspraak gemaakt voor een operatie. 17 februari zal ik geopereerd worden. Dan heb ik zeker 3 weken om te herstellen. Voor de operatie moet ik eerst nog een echo laten nemen van mijn borsten. Hebben jullie dit ook moeten laten doen? Ik zal wel geruster zijn als dit gebeurd is, maar moet dit standaard gebeuren bij een borstvergroting?Ik kan al bijna niet meer wachten tot volgende maand, ik zie het volledig zitten!GroetjesNath Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alaantje Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Hoi nathik ben 25 nov geopereerd Door verdonck 300cc zijn zat dames die Door hem prachtige borsten hebben gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alaantje Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Gisteren op consultatie geweest bij Verdonck!Had gepland om ook nog andere consulten te doen, maar was gisteren meteen overtuigd dat ik door hem geopereerd wilde worden. Het wordt 300 cc, ronde high profile, volledig achter de spier.Ik heb een kleine B. Weten jullie waar ik dan ongeveer zal uitkomen? Bij het passen kreeg ik er niet volledig zicht op. Mijn moeder zei dat ik niet groter moest gaan, maar zelf ben ik nog niet helemaal overtuigd. Ik lees hier zo vaak dat sommige spijt hebben dat ze niet groter gegaan zijn. Verdonck kon not een maat groter gaan, maar meer zou niet lukken. Als ik groter zou gaan zou het ook niet meer zo natuurlijk lijken. Ik weet niet goed wat ik nu moet doen.Ja ook ik heb foto's laten maken das gewoon uit voorzorg om te kijken of er dingen in de borst zijn waar ze eventueel rekening mee moeten houden. En gewoon ter controle dat er geen abnormale dingen aanwezig zijn.Vandaag heb ik dan ook meteen een afspraak gemaakt voor een operatie. 17 februari zal ik geopereerd worden. Dan heb ik zeker 3 weken om te herstellen. Voor de operatie moet ik eerst nog een echo laten nemen van mijn borsten. Hebben jullie dit ook moeten laten doen? Ik zal wel geruster zijn als dit gebeurd is, maar moet dit standaard gebeuren bij een borstvergroting?Ik kan al bijna niet meer wachten tot volgende maand, ik zie het volledig zitten!GroetjesNath Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Gefeliciteerd met je datum meid!!! Ik ga gelijk je titel aanpassen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nath58 Posted January 27, 2014 Author Share Posted January 27, 2014 De operatie komt steeds dichterbij.Ik ben echt aan het twijfelen of de 300 cc niet te groot gaat zijn.Heb hier op het forum al heel veel foto's bekeken, maar kan er geen zicht op krijgen.Is het in de Wellnesskliniek mogelijk om nog eens te passen net voor de operatie en dan nog van gedacht te veranderen?Of ligt alles klaar en kan er niets meer veranderd worden.Genk is best een stukje rijden en ik zou liever niet meer tot daar moeten voor de operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Voor de operatie kan je nog eens passen.. Heb dat ook al gevraagd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted January 27, 2014 Share Posted January 27, 2014 Op welke maat wil je uitkomen en wat heb je nu ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nath58 Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 Heb nu 75A. Volgens Verdonck zelfs een kleine B, maar daar geloof ik niets van. Zou graag een C hebben van uitzicht. Las dat de bh maat dan waarschijnlijk groter zou zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 hoihoi,ik ben in juli 2012 geholpen door dr. verdonck.Ook veel reacties gehad van zou je nie beter wachten tot als je kindjes hebt gehad enzo.. maar ja wachte daar ook al 2 jaar op dus dacht even van nu denk ik aan mezelf.Operatie gehad, alles goed gegaan en exact een jaar na operatie zwanger geworden :-)Nu dus een goeie 6 maand zwanger en eigenlijk is er bijna nog niets aan mijn borsten verander, ik kan nog altijd dezelfde BH's aan als voor de zwangerschap.. somige spannen een beetje... nuja iedereen zei dat ze wel gingen groeien als ik zwanger was.. niet dus :-) dus nog steeds blij met de operatie :-DSUCCES xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nath58 Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 hoihoi, ik ben in juli 2012 geholpen door dr. verdonck. Ook veel reacties gehad van zou je nie beter wachten tot als je kindjes hebt gehad enzo.. maar ja wachte daar ook al 2 jaar op dus dacht even van nu denk ik aan mezelf. Operatie gehad, alles goed gegaan en exact een jaar na operatie zwanger geworden :-) Nu dus een goeie 6 maand zwanger en eigenlijk is er bijna nog niets aan mijn borsten verander, ik kan nog altijd dezelfde BH's aan als voor de zwangerschap.. somige spannen een beetje... nuja iedereen zei dat ze wel gingen groeien als ik zwanger was.. niet dus :-) dus nog steeds blij met de operatie :-D SUCCES xx Hoi Cecilia, Dank je voor je reactie. Als ik vertel dat ik voor een BV ga is dat meestal ook het eerste wat ze zeggen. Ik wil zeker nog wel een jaar of 5 a 10 wachten dus vind het ondertussen geen reden meer om uit te stellen. Ik hoop maar dat ze er na de zwangerschap nog hetzelfde uit zien en anders zijn er genoeg manieren om het terug op te lossen Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.