Jump to content

F. Straten vs Moojen-Zaal

s@ndr@

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken naar een goede chirurg en kom bij deze 2 uit... Straten durft wat meer heb ik het idee...en Moojen is meer voor klassiek mooi en natuurlijk.. Iemand ervaring met hun? en hoe zijn de klinieken waar ze werken? Schoon, professioneel? enz....

Groetjes SAndra

Hoi Sandra,

Ben ook geopereerd door Straten, je kan me foto's bekijken. Raad hem erg aan want hij zal echt niks doen wat niet bij je past en gaat toch wel voor een natuurlijke look naar mijn mening. Als ik ergens anders was gegaan had ik bijvoorbeeld meer CC kunnen krijgen, maar hij wou niet meer plaatsen.

Ik ben geopereerd in Heyendael (weet niet precies hoe je het schrijft meer) en het is gewoon een ziekenhuis geloof ik. Lieve, leuke en behulpzaam personeel en een geweldige chirurg!

Wat heb jij in gedachten? Veel succes met kiezen!

Ook ik ben door frans straten geopereerd. Ik heb hem foto's laten zien van wat ik mooi vind en wat ik niet mooi vind, en ik heb van hem precies gekregen waar ik om heb gevraagd. Verder is alles goed gegaan en ik ben goed geholpen door vriendelijk personeel. Ik ben tot nu toe erg tevreden met het resultaat. Ik hoor het wel als je vragen hebt en succes met je keuze!

Hoi Sandra,

Welkom op het forum!

Heb je al een consult gehad bij deze 2 pc's? Zo niet is het misschien een idee om dat te doen. Naast het feit dat ze mooie borsten moeten maken, moet je je ook op je gemak voelen bij een pc. Ieder pc heeft ook zijn eigen ideeen.

Als je rechts boven in de zoekbalk hun namen tikt kom je genoeg info en/of operatie verslagen tegen. Zo kun je zien hoe het bij andere meiden is gegaan.

Heel veel lees plezier!

Er zit denk ik wel wat verschil sowieso kijken vrouwen denk ik heel anders naar borsten dan mannen , vrouwen zijn meer van het zo natuurlijk mogelijk , dat was wat ik had bij mooijen . Sowieso geen rond bij haar en ook niet wat groter , bij velthuis zit je sowieso in goeie handen wat betreft service na controles etc . Je krijgt fysio oefeningen voor de behandeling nauwelijks pijn geen misselijkheid dat was mijn ervaring dan

• 2 weeks later...

Iedereen bedankt voor de adviezen...ik blijf het lastig vinden..om te kiezen..

Ik denk dat ik een paar consults moet doen bij verschillenden klinieken..ik ben inmiddels wel zo ver dat ik naar de chirurg kijken en niet teveel naar het kliniek...blijft ook belangrijk natuurlijk..maar de chirurg moet het doen..

Ik kom nu uit als ik naar de resultaten kijk uit op: F. Straten, Dr. Nio, dr. Plovier maar misschien ook wel omdat ik daar het meeste over kan vinden... Roberto Roddi schijnt ook goed te zijn... zucht ...lastig hoor!

Je krijgt maar 1 kans en wil het wel goed hebben...

Ook wil ik wel lekker groot...heb je daardoor meer kans op complicaties??

Twijfeltje... :38:

Guest cindytje1985

Iedereen bedankt voor de adviezen...ik blijf het lastig vinden..om te kiezen..

Ik denk dat ik een paar consults moet doen bij verschillenden klinieken..ik ben inmiddels wel zo ver dat ik naar de chirurg kijken en niet teveel naar het kliniek...blijft ook belangrijk natuurlijk..maar de chirurg moet het doen..

Ik kom nu uit als ik naar de resultaten kijk uit op: F. Straten, Dr. Nio, dr. Plovier maar misschien ook wel omdat ik daar het meeste over kan vinden... Roberto Roddi schijnt ook goed te zijn... zucht ...lastig hoor!

Je krijgt maar 1 kans en wil het wel goed hebben...

Ook wil ik wel lekker groot...heb je daardoor meer kans op complicaties??

Twijfeltje... :38:

Als je ''lekker groot'' wil dan zou ik je zeker dr. Nio en dr. Plovier aanraden.. Dit zijn beide artsen die daar ook erg van houden!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.