CheshireCat. Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ik zie bijna alleen maar ronde voorbij komen. Dus ik ben benieuwd naar de anatomische. Ronde kunnen bij mij niet omdat ik heel erg dun ben en bijna geen weefsel heb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mammma2 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ja ik heb anatomische van Natrelle 255 cc dual plane. Mijn foto's kan je gewoon bekijken maar volgens mij heb je ze al gezien... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
CheshireCat. Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Ik zat net te kijken haha. Heel mooi! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mammma2 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Undercover89 heeft ook anatomische, net als PoisonIvy dacht ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ik zie bijna alleen maar ronde voorbij komen. Dus ik ben benieuwd naar de anatomische. Ronde kunnen bij mij niet omdat ik heel erg dun ben en bijna geen weefsel heb. Ik zou dan volgens de chirurg het Victoria Beckham effect krijgen. Ben het niet helemaal eens over de ronde protheses en het victoria beckham effect.. Misschien als je ze voor de spier neemt, maar als je ze dual plane neemt dan krijg je dat niet... Ik heb zelf ook ronde protheses dual plane, maar dit is zeker geen victoria beckham effect Link to comment Share on other sites More sharing options...
CheshireCat. Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Klopt als je ze voor de spier plaatst. Ik was te snel met typen haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mammma2 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Ik zat net te kijken haha. Heel mooi! <3Thanx voor je compliment trouwens! Ben er zelf ook erg blij mee :-)Mamakaatje heeft ook anatomische maar die heb je ook al gevonden volgens mij. Lady Ziva heeft anatomische voor de spier, dacht ik.Je hebt van Natrelle ook anatomische met heel dunne randen, de 510? Daar weet ik alleen helemaal niets van.Wat een keuzes en mogelijkheden he? Voor de spier, dual plane, aantal cc, anatomisch/rond, merk... En dan nog, je weet van tevoren niet hoe het er bij jou uit komt te zien. Ik ben zelf afgegaan op mijn pc die ik vertrouwde in zijn advies over mijn situatie in combinatie met mijn wens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Hoor ik mijn naam?:-) Ik heb idd anatomische voor de spier, als je mn foto's wil zien moet je me even toevoegen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhMyGosh Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Over twee weekjes krijg ik ook anatomisch en dual plane van Natrelle 295 cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
misssuusjjj Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ik heb anatomisch achter de spier, 290 cc, ziet er wel natuurlijk uit vind ik zelf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ik krijg ook anatomische donderdag En veel dames van het accz krijgen anatomisch.moet je ma eens opzoeken,sommige foto's zijn openbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
-sophie- Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Ik krijg ook anatomische 280 cc op 27 januari! heb je nu alleen dus nog niks aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winky1110 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Ik heb sinds een half jaar 280 cc anatomische. Ben van 70AA naar 70C gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enibas Posted January 9, 2014 Share Posted January 9, 2014 Ik heb ook anatomisch dual plane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konijn Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Ik heb natrelle 320cc anatomisch. Nu 70e cupmaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CheshireCat. Posted April 25, 2014 Author Share Posted April 25, 2014 Ik wilde mijn borsten zo natuurlijk mogelijk maar heb een high profile gekregen. Begin erg te twijfelen of ik niet een medium profile had moeten krijgen. Weet iemand hoe dit zit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kk1985 Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 High profile geeft meer ronding van boven maar hoeft er niet persee gelijk onnatuurlijk uit te zien. Ik heb zelf ook high profile.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Medium profile hoeft niet perse natuurlijker eruit te zien, met een high profile kan je ook echt een natuurlijk beeld krijgen,idd je hebt iets meer bolling bovenin, wat toch wel voor een mooi decollete kan zorgen. Ik denk dat je het gewoon nog even de tijd moet geven om hier aan te wennen, het kan in het begin best vreemd zijn om ineens behoorlijke borsten te hebben, helemaal als je hiervoor een kleine cup had. Misschien zeg je over een paar mnd, jeetje waar heb ik me druk om gemaakt. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Zoals Desert-Roseal zegt, medium profile hoeft niet persé natuurlijker te zijn... Ik zal je een beetje proberen uit te leggen waarom dat zo is. Alle prothesen hebben een bepaalde breedte en een bepaalde projectie (= volume naar voren toe) Een medium profile is breder, en heeft minder projectie, dan een high profile met hetzelfde aantal cc. Bij ronde prothesen heb je ook nog minder projectie met hetzelfde aantal cc, dan bij een anatomische prothese. (als het om hetzelfde profile gaat, anders kun je het sowieso niet vergelijken!) Dit komt doordat de ronde prothese helemaal in de rondte gevuld moet worden met de siliconengel, en de anatomische meer gevuld is aan de onderkant en minder aan de bovenkant van de prothese (om de goede vorm van anatomisch te krijgen) Iemand met een anatomische prothese, met bijvoorbeeld 240 cc, kan een even grote projectie hebben, dan iemand met een ronde projectie, die 400 cc heeft, als het profile gelijk is. Het aantal cc zegt dus helemaal niets over het uiteindelijke resultaat! Dat er bij jou gekozen is om achter de spier te plaatsen, heeft puur ermee te maken, dat je anders de rand van de prothese zou gaan zien. Dit heeft verder niets te maken of je een neppe bolling of een niet-neppe bolling krijgt. Als bij jou de prothese voor de spier geplaatst zou zijn, dan zou het enige verschil met nu zijn, dat je de rand zichtbaar zou zien, en dat je evt wat plooien zou kunnen zien. Ik zie dat je enkele foto's met flits gemaakt hebt. Dit is echt niet handig Zo zie je namelijk alles heel anders, dan dat je het gewoon in normaal daglicht ziet In jouw geval, vind ik dat de pc een goede keuze gemaakt heeft voor de high profile. Als je een medium profile gekregen zou hebben, van dezelfde breedte, dan zou je veel minder projectie gehad hebben... Je zou echt ontevreden geweest zijn over de verhouding van je borst. In verhouding zou je borst dan breder uitgezien hebben, en minder volume naar voren gehad hebben. Oke, je zou wat minder bolling gehad hebben, maar dus ook minder decolleté en minder volume naar voren. Je zou je waarschijnlijk over een tijdje gaan afvragen, of je niet wat meer had moeten nemen, omdat het toch wel tegen viel in truitjes Ik vind het er nu al niet nep uitzien, en over een tijdje (neem voor het herstel, en het uiteindelijke resultaat altijd een jaar) dan zul je zien dat je borsten minder strak zullen gaan staan. Twee maanden po, bijna 3 (I know) is echt nog niet lang po. Bij mij heeft het ook wel een jaar geduurd eer ze zo waren als dat ze nu zijn. En zelfs nu (ben 1 jaar en 10 maanden po) verandert er nog wat. Dat zal ook altijd zo blijven, want dat is met 'echte' borsten ook zo Naarmate je ouder wordt, verandert je lichaam, dus ook je boobs Probeer niet bij de pakken neer te zitten, maar geniet van je boobs! Het is natuurlijk ook een hele stap, van plat naar boobs. En natuurlijk ga je onzeker zijn in het begin.. Je vraagt je af: Is het niet te groot? Te klein? Te nep? Te ver uit elkaar? Te dicht bij elkaar? en jeetje.. wat zullen anderen er wel niet van zeggen? Nou meid, het zijn JOUW boobs. Jij moet er mee leven, en neem nou maar van mij aan, dat je mooie boobs gekregen hebt Show them what you've got! Als je vind dat ze wat ver uit elkaar staan, dat staan boobs vaker, ook échte Alleen letten we daar nooit op! We zien alleen maar die vrouwen met die mooie volle borsten, met zo een mooie spleet ertussen. Ik kan ook alleen maar met bepaalde bh's (geen push up omdat ik dat niet lekker vind zitten) een mooie spleet creeeren. Nou, als ik dat wil, dan trek ik die bh aan, en anders helpt het ook wel eens om een strak hemdje aan te trekken. Probeer het van je af te zetten, en ga eindelijk van je boobs genieten Liefs, BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucia Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Ik vind je borsten er mooi uit zien hoor! Ik heb zelf ultra high profile. Ik wou mijn borsten zo groot mogelijk maar ze moesten bij mijn lichaamsbouw passen en vooral natuurlijk zijn. Omdat ik erg smal ben is voor ultra high gekozen. Deze protheses zijn iets smaller en meer projectie. Ik heb 265cc en 280cc. Kijk gerust eens naar mijn foto's. Ik ben nog maar 15 dagen po dus ze moeten nog veel veranderen. Als ik medium profile had genomen was ik nu wrs niet blij geweest. Die prothese waren iets breder geweest en ik heb nu al het gevoel dat ze heel breed zijn en in mijn oksels komen. Wat niet zo is, haha Ik wil maar zeggen dat ik denk dat jou profile wel goed is Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 ik ben het ook helemaal met BB en Lucia eens dat je borsten echt heel mooi zijn, en er gaat nog zoveel veranderen de komende tijd, als je over bijv 6 mnd een foto vergelijkt met een foto van nu, moet je eens kijken wat een verandering je dan zult zien xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrea1983 Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Als ik naar je foto's kijk vind ik ze er erg mooi uitzien, zeker over een paar maanden gaan die er heel natuurlijk uitzien! Ik denk echt dat dit een prima profiel is voor jou lichaam! Ik zou je echt niet teveel zorgen maken hoor, ze zijn echt mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BBA Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Ook ik vind ze heel mooi en natuurlijk bij je passen ik zou er erg blij mee zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diaan1980 Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Volgens mij had dat niks uitgemaakt hoor meid, en denk dat anatomische niet mooi uitgekomen waren, je boobs zijn mooi, kijk naar je voorsituatie meis, stonden uitelkaar en je was echt plat! Nu heb je mooie volle borsten, staat je echt goed hoor tis alleen even wennen voor je denk ik, had je minder cc gedaan dan had je ze nu te klein gevonden. En als straten had gedacht 330cc gaat niet dan had hij dit ook echt niet bij je gedaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KaVo Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Kijk maar eens bij mijn fotos ik ben van extra high profile naar medium gegaan. Ja medium geeft een veel natuurlijkere look.Echte borsten hebben immers geen bolling van boven zonder beha en hebben ook geen spleet van een paar cm tussen de borsten.heb ook meer decollete gekregen nu ze breder zijn en DUS dicht bij elkaar staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.