Jump to content

xSha : 27 januari 2014 : Dr. Dewalsche : AZ Groeninge : Kortrijk

Recommended Posts

Hallo iedereen ,

Ik denk er al eventjes aan om mijn borsten te laten vergroten

Paar mensen die bij Dokter Dewalsche zijn geweest hebben me gezegd dat hij een hele vriendelijke en goede chirurg is

zij hebben allemaal water via de tepel laten toepassen toch vraag ik me af wat het verschil is dan met prothezen kan iemand mij wat info geven?

Van nature zijn ze niet echt stevig dus hoop met een bv toch een mooi resultaat te kunnen krijgen.

Groetjes xSha

Welkom op het forum!!

Ik kan je hier helaas niet mee helpen.

Heb je al geprobeerd te zoeken via de zoekbalk?

Heb ik al gedaan niet zoveel info gevonden..

Water via de tepel? Wuuuut?

Zoutwater via het tepelhof ;)

• 3 weeks later...

Heey iedereen!

vandaag voor 1ste keer op consult geweest EINDELIJK!!

kvin het zo spannend kan bijna niet wachten

ik ga voor ronde waterprothesen 275cc achter de spier nu heb ik een kleine 75b

ikzelf ben 1m67 en weeg 62kg

zijn er nog mensen die deze genomen hebben? of fotos hebben? Is het niet te weinig?

alle informatie is welkom!

zowiezo mag ik voor de operatie nog een keer gaan passen dat ik zeker zeker ben :P

xox

• 3 weeks later...

dag meiden

ik ben nu 3dagen po de pijn valt goed mee, heb ronde waterprothezen 300cc achter de spier

als ik smorgens wakker word heb ik het meeste last,

het slapen gaat wel niet zo vlot, zo altijd op de rug liggen terwijl op mn buik liggen mn favoriete positie was :)

krijg er rugpijn van , dat word me ietsje te veel misschien wat tips om beter te kunnen slapen zyn zeker welkom!

zyn hier ook rokers onder jullie, mij hadden ze gezegd 5dagen na de operatie niet te roken wat denken jullie ervan

ben nogal een paniekeur in die zaken tot nu toe heb ik 1sigaretje gerookt dus niet slecht bezig toch?

ook wiet roken doe ik dagelijks maar na de operatie nog niet gerookt omdat ik bang ben voor het herstel

of maakt het niet veel uit?

en hoelang blyven jullie de 'pijn' voelen , gisteren had ik het gevoel dat alles zeer snel hersteld maar

nu toch een slechte nacht gehad en redelik wat spierpijn :( verlang zo tot ik terug kan doen wat ik wil

hebben jullie nog tips om de spierpijn te verzachten?

vrydag mag mn verband eraf kan niet wachten om het resultaat te zien!

xx

Gefeliciteerd met je boobs!!!

De eerste dagen zijn vaak het ergste, maar vaak gaat het al snel daarna beter. Probeer wel rustig aan te blijven doen ook al heb je geen pijn meer straks. Roken zou ik echt zo lang mogelijk uitstellen of gewoon helemaal niet meer doe ;)

Het roken kan de wondgenezing vertragen.

Guest cindytje1985

Zoals Esmiralda al zegt, de eerste dagen zijn het ergste. Probeer wel in beweging te blijven anders wordt je helemaal zo stijf..

Wat betreft het roken.. Lees het volgende artikel maar eens door.. Het gaat om een Deens onderzoek

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/630618/2002/01/19/Wonden-van-rokers-genezen-langzaam.dhtml

dankuwel voor de tips meiden , ben veel geminderd met roken zou niet willen dat er iets misloopt

en met het andere ben ik gestopt ben fier op mezelf :)

ondertussen gaat alles zeer goed ik mag niet klagen!

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.