xSha Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Hallo iedereen , Ik denk er al eventjes aan om mijn borsten te laten vergroten Paar mensen die bij Dokter Dewalsche zijn geweest hebben me gezegd dat hij een hele vriendelijke en goede chirurg is zij hebben allemaal water via de tepel laten toepassen toch vraag ik me af wat het verschil is dan met prothezen kan iemand mij wat info geven? Van nature zijn ze niet echt stevig dus hoop met een bv toch een mooi resultaat te kunnen krijgen. Groetjes xSha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Welkom op het forum!!Ik kan je hier helaas niet mee helpen.Heb je al geprobeerd te zoeken via de zoekbalk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CheshireCat. Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Water via de tepel? Wuuuut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xSha Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Welkom op het forum!! Ik kan je hier helaas niet mee helpen. Heb je al geprobeerd te zoeken via de zoekbalk? Heb ik al gedaan niet zoveel info gevonden.. Water via de tepel? Wuuuut? Zoutwater via het tepelhof Link to comment Share on other sites More sharing options...
xSha Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Heey iedereen! vandaag voor 1ste keer op consult geweest EINDELIJK!! kvin het zo spannend kan bijna niet wachten ik ga voor ronde waterprothesen 275cc achter de spier nu heb ik een kleine 75b ikzelf ben 1m67 en weeg 62kg zijn er nog mensen die deze genomen hebben? of fotos hebben? Is het niet te weinig? alle informatie is welkom! zowiezo mag ik voor de operatie nog een keer gaan passen dat ik zeker zeker ben xox Link to comment Share on other sites More sharing options...
xSha Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 dag meiden ik ben nu 3dagen po de pijn valt goed mee, heb ronde waterprothezen 300cc achter de spier als ik smorgens wakker word heb ik het meeste last, het slapen gaat wel niet zo vlot, zo altijd op de rug liggen terwijl op mn buik liggen mn favoriete positie was krijg er rugpijn van , dat word me ietsje te veel misschien wat tips om beter te kunnen slapen zyn zeker welkom! zyn hier ook rokers onder jullie, mij hadden ze gezegd 5dagen na de operatie niet te roken wat denken jullie ervan ben nogal een paniekeur in die zaken tot nu toe heb ik 1sigaretje gerookt dus niet slecht bezig toch? ook wiet roken doe ik dagelijks maar na de operatie nog niet gerookt omdat ik bang ben voor het herstel of maakt het niet veel uit? en hoelang blyven jullie de 'pijn' voelen , gisteren had ik het gevoel dat alles zeer snel hersteld maar nu toch een slechte nacht gehad en redelik wat spierpijn verlang zo tot ik terug kan doen wat ik wil hebben jullie nog tips om de spierpijn te verzachten? vrydag mag mn verband eraf kan niet wachten om het resultaat te zien! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudmommy89 Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 meid kan nog niet reageren op je prive bericht...kom anders ff de chat in...ben ik er niet kom roep dan ff in shoutbox:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2014 Share Posted January 31, 2014 Gefeliciteerd met je boobs!!! De eerste dagen zijn vaak het ergste, maar vaak gaat het al snel daarna beter. Probeer wel rustig aan te blijven doen ook al heb je geen pijn meer straks. Roken zou ik echt zo lang mogelijk uitstellen of gewoon helemaal niet meer doe Het roken kan de wondgenezing vertragen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted February 1, 2014 Share Posted February 1, 2014 Zoals Esmiralda al zegt, de eerste dagen zijn het ergste. Probeer wel in beweging te blijven anders wordt je helemaal zo stijf..Wat betreft het roken.. Lees het volgende artikel maar eens door.. Het gaat om een Deens onderzoekhttp://www.volkskrant.nl/vk/nl/2844/Archief/archief/article/detail/630618/2002/01/19/Wonden-van-rokers-genezen-langzaam.dhtml Link to comment Share on other sites More sharing options...
xSha Posted February 4, 2014 Author Share Posted February 4, 2014 dankuwel voor de tips meiden , ben veel geminderd met roken zou niet willen dat er iets misloopt en met het andere ben ik gestopt ben fier op mezelf ondertussen gaat alles zeer goed ik mag niet klagen! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.