Jump to content

borstband van diana gabriels.. verkeerd?

Recommended Posts

Hi,

Vandaag (na 8 dagen po) heb ik een borstband gekregen. Alles zag er perfect uit, alleen nog wat te ver van elkaar vandaag en wat te hoog. Diana heeft een borstband aangelegd.ik heb nog weinig pijn gehad.. maar nu doet het erg veel pijn. Ik vond net een filmpje over de borstband. Diana heeft hem heel hoog op mijn rug gedaan en aan de voorkant over mijn silicon.. en aan de zijkant zit een pijnlijk plekje.. waar hij mega strak overheen ging.

Nu is mij duidelijk geworden dat dit verkeerd zat. Ik heb net de band veel hoger aan de voorlang en lager aan de achterkant gedaan. Dit zit veeeel beter. Heb ik dit goed gedaan?

Diana zei dat mijn pijnlijke plek geen kwaad kon.. het is duidelijk te zien dat 1 zijkant erg rond is em de andere borst en zijkant.. bevat ern deukje.. ik vind het lastig om diana nog te geloven.het was wondvocht volgens diana.

Volgens diana kan ik een mooie bh kopen voor oud en nieuw. Mijm maat verandert niet meer.

Klopt dit???

Oh jeetje, weer die naam, Diana.... Wat is dat toch met dat mens hahaha hoevaak is ze vandaag al genoemd op dit forum ??? Vreemd hoor...

Maar meid, ik kan je niet helpen met advies over de borstband, al weet ik wel dat er een speciaal topic hierover bestaat, daar staat precies beschreven hoe je hem moet dragen..moet je ff rechts boven in de zoekbalk typen!

Wat vocht betreft, zou goed kunnen, want het kan heel lang duren eer dat alle vocht weg is.

Hou dat plekje sowieso goed in de gaten en ga in vervolg maar beter op controle bij je pc x

Diana kletst heel wat. Maar. Nu al bh kopen raad ik af. Je borsten veranderen nog veel de komende weken. Na 6 week pas doen en zelfs dan lees ik hier dat ze vaak nog groeien of veranderen vN maat..

Je maat veranderd niet???

Haha sorry ik vind dit persoonlijk best grappig.

Je boobs veranderen zeker wel. De implantaten moeten zich gaan vormen en gaan zakken in je borst. Dat heeft wel wat meer nodig dan 8 dagen... Daarnaast is alles nog gezwollen en bevatten de borsten vaak nog vocht, wat niet meteen na 1 weekje weg is.

Wat betreft de borstband. Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Misschien hier is rondvragen bij de meiden die zo'n ding wel tijd hebben gedragen en ook bij hun foto's kijken? Dan kun je een beetje zien hoe hij moet zitten. Voor zover ik kan oordelen moet de borstband druk geven aan de bovenkant van je borsten of er iig voor zorgen dan ze niet naar boven kunnen deinzen. De borstband moet niet op de borst liggen (dus niet over je tepels heen o.i.d.)

Gr. :)

Guest cindytje1985

Ik vraag me af of het wel goed gaat met Diana? Ik hoor de laatste dagen alleen maar een beetje gekke adviezen van haar...

Na 8 dagen po zijn je borsten echt nog niet klaar met veranderen.. je maat kan echt nog wel veranderen.. Dit kan tot zeker 6 weken po...

Over de borstband.. oftewel de martelband. Ik heb vaker gehoord dat dat ding best veel pijn kan geven.. Hieronder een topic waarin staat hoe je het moet dragen.. misschien heb je er wat aan. .

http://www.borstenforum.com/topic/6933-de-borstband-aka-de-martelband-hoe-te-dragen/

Ik zou als ik jou was zeker nog een gesprek aanvragen met je pc en niet meer met haar...

Misschien morgen weer een nieuw topic over diana ik mag morgen, ik bereid me nu al voor. Heb haar iets te vaak voorbij zien komen de afgelopen 2 dagen...

Succes morgen! Als ze morgen nou net zulk advies geeft aan jiu als naar mij en rachel dan ga jij er hopelijk wél tegenin he haha ;)

Ik ben benieuwd....

Guest Leeuwin

Ik begin die Diana steeds irritanter te vinden en ik ken d'r niet eens!!

Vervelend voor je dat je niet kan vertrouwen op het advies van je contactpersoon (of wat ze dan ook is), inderdaad gewoon naar pc volgende keer...

Sterkte xx

werkt die band er ook voor dan dat je borsten meer naar binnen komen bij elkaar?

ik dacht alleen om de protheses te laten zakken?

ik heb m ook omgekregen bij mijn eerst bv, diana deed m om toen, maar de pc zei later... (eerst met extra hel pijn gelopen) dat het geen nut had in mijn geval toen.. het was zelfs voor mij slecht toen, wand het drukt ook op je littekens.. ( ik had een mislukte bv die borstband zou het 99% goedmaken, dus not)

sterkte met dat ding.

x

Ik heb wel het gevoel dat die band helpt om je borsten wat meer naar elkaar toe te krijgen. Heb hem zelf ook gehad, en merkte wel dat ze als ik die band aanhad meer naar elkaar toegedrukt werden zeg maar..

goed filmpje idd! nou mijn sport bh filla van gabriels die zat dus zoals t niet hoort! was te klein en zat dus die rand helemaal zwevend onder mijn borst,

ik heb nu een bh die zit heel mooi om mijheen, ook dikke stof, ik voel mijn borsten nu niet bewegen, die zitten nu wel goed denk ik.

maar als ik die film zie/hoor... is die borstband dus iets extra's zowiezo, dat het nog stabieler blijft... ?

ik vraag me af of ik m ook om zou moeten doen,. ben nu 2 weken.. en ze mogen van mij wel wat meer naar binnen geduwd worden, maar ik hoor ook dat dat later vanzelf meer komt als ze losser worden.

bepaald de bh en die borstband ook nog de ligging dan van je borsten? de protheses kun je toch niet ergens heen duwen nog? alleen naar beneden?

Guest mammma2

Ben nu ook wel benieuwd want mijn kliniek beha is echt heel ruim qua omvang! Staat zelfs 'open' bij het elastiek in het midden onder m'n borst of onder m'n rug. Donderdag moet ik voor controle dus zal het dan even aankaarten aangezien ze me deze hebben meegegeven. Heb daar EUR 50,- voor betaald dus tja om dan met de verkeerde te lopen...

Dena, ik had hetzelfde, Diana had tegen mij gezegd dat ik een 70c moest halen voor na de operatie, begon last te krijgen van mijn littekens, toen ging ik op controle bij de pc, die bevestigde dus dat ik die bh maar even heel snel de prullenbak in moest gooien, dat ie veel te klein was en zo dus mijn littekens naar de vernieling hielpen als ik hem langer zou dragen. Ben toen overgegaan op een 75D, nergens last meer van :) en de borstband dan helaas :P

tja jho,,

en je denkt dat het goed is wat ze je dan aandoen he! wand ja, je weet niet beter of het moet zo zitten voor die bv.

ik heb nu een lekkere aan jho, pff wat een verschil, maar wel 50 euro weggegooid dus aan die filla.

ik ben nu zo blij dat ik me wel snel zorgen kan maken hahah, net als nu dan over die band,, dan denk ik weer, hmm moet ik die miss ook om, om mijn borsten zoveel mogelijk bij elkaar te houden/krijgen..

bepaald die band waar je prothese zich vast zet... maar als ik ze zo zie in mijn bh zien ze er mooi uit kwa hangen, nog een normale kier, en straks als ze soepel zijn kunnen we ze in een push up anders toch bij elkaar duwen en spleet hebben.. ;)

Hoi hoi

ik ben daar ook geholpen maar je hoeft toch niet te luisteren naar haar vraag dan of je met je pc kan praten.

Ik ben daar gegaan omdat ik de chirurgen goed vind zij opereert je niet ja zij heeft wel de na controle als mensen dat echt niet willen en door hier te lezen verandert je mening ook vraag dan naar de chirurg of gewoon na een andere kliniek gaan waar geen tussen persoon is..

en gewoon je gevoel afgaan dat is zowieso het beste..

X

Dankjewel voor het filmpje!! Ik ben alleen voor straten bij diana gegaan. Straten is echt een held. Je kan wel via diana gaan, maar gewoon niet luisteren naar haar advies. Ik heb die borstband vooral om ze ook dichter bijelkaar te duwen en een klein beetje te zakken. Als jullie naar mijn 8 dagen po foto willen kijken? Zouden jullie daneven willen zeggen of ze inderdaad moeten zakken? Ik vertrouw diana sowieso niet meer! En ik ben zo in love op mijn boobies, dat ik niet zo goed weet of ze nog wel moeten zakken. Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.