My little titty Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Hallo allemaal, wat een goed forum is dit. Alleen ben ik niet zo heel handig met het plaatsen van berichten. Kom ik nu achter😳Ik heb mij eerder aangemeld en vond t al raar dat ik geen reacties kreeg. Blijkbaar iets niet goed gedaan. In ieder geval heb ik ondertussen twee consulten gehad. Een bij beaucare in Utrecht en de ander bij dr. Nio in het slaz. Wat een aardige toffe man is dat. Had bij hem echt een goed gevoel. Nu is er ook een datum bekend. 13 februari krijg ik 325cc eurosilicone voor de spier. Ik heb zelf nu een 75/80 b maar dan gevulde bh's die nu ruim worden. Dus zal wel a zijn geworden. Ik hoop op een c uit te komen. Nio zei dat ik een mooie vorm heb en dat ik uit zou komen op c/d. Slik ff schrikken. Maar ik vertrouw op hem. Mede door de goede verhalen over hem en omdat mijn moeder ook ik hem is geweest en ook mooie borsten heeft gekregen van hem😉. Nu moet ik een sportbh gaan kopen met maat 75d en twijfel of dit niet te strak gaat zitten qua omvang. Is t beter om dan 80d te nemen?Ik zou t ook leuk vinden om met mensen in contact te komen die ook op 13-02-14 in het slaz komen te liggenGrtjs allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Welkom op het forum!!! Er is inderdaad verder geen topic van jou, maar dat geeft niet hoor hihi Super dat je een datum heb. Ik zal je titel ook aanpassen zodat het aftellen hier echt kan beginnen Nio maakt mooie boobies dus dat gaat helemaal goed komen!! Over die sport bh's. Je kunt ze misschien ook alle 2 halen en dan kijken wat het beste past. Breng je die andere terug Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Wat super, een datum!! je kan lekker gaan aftellen... Nio houdt volgens mij van enorm strakke bh's ofzo, maar ik zou zeker voor de 80 gaan en niet voor de 75..Hij had mij geadviseerd om een 70E en een 75D te kopen, maar in de 70E stikte ik zowat en de 75 zat ook echt te strak, maar dat ging nog wel!! Ik heb na 2 weken een carefix Anna (medische bh) gehaald en dat was echt een verademing!!Nio is echt een topper en maakt mooie boobies!! Ik ben ook zeer tevreden over hem en kan hem iedereen wel aanraden!!Alvast heel veel succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 3, 2014 Author Share Posted January 3, 2014 Dank jullie wel voor de reacties. Ik heb ondertussen bij sportyspice twee bh's overgenomen maat 80d en ik heb ze net binnen en zitten goed ( ook gevuld met rijstzakjes hihi ) Dus waar een forum al niet goed voor is..En ik blijf maar op het forum kijken, werkt echt verslavend. En ook al de resultaten van nio bekeken. En nu inderdaad aftellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Ben heeeel tevreden over Nio Heel veel succes! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 4, 2014 Author Share Posted January 4, 2014 Hoi Anna Heb even jouw verhalen gelezen, en zo herkenbaar die twijfel.... En grappig dat je ook voor nio gekozen hebt. Hoe gaat t nu met je? En heb je al foto's zichtbaar? Ben benieuwd naar je nieuwe vriendinnen xxEn bedankt voor je succeswensing Hoi Anna Heb even jouw verhalen gelezen, en zo herkenbaar die twijfel.... En grappig dat je ook voor nio gekozen hebt. Hoe gaat t nu met je? En heb je al foto's zichtbaar? Ben benieuwd naar je nieuwe vriendinnen xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 4, 2014 Share Posted January 4, 2014 Ik zou wel ervoor zorgen dat de bh niet te los zit,omdat dat dan lekkerder zit. Je protheses moeten niet teveel bewegen en vandaar de strakke bh.Mijn omvang was 80 heb ook sportbh van 80.Gefeliciteerd met je datum Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Hoi Anna Heb even jouw verhalen gelezen, en zo herkenbaar die twijfel.... En grappig dat je ook voor nio gekozen hebt. Hoe gaat t nu met je? En heb je al foto's zichtbaar? Ben benieuwd naar je nieuwe vriendinnen xx En bedankt voor je succeswensing Gaat wel goed! Bijna geen pijn gehad ben inmiddels 2 weken po! heel erg blij mee, fotos zijn zichtbaar voor "friends" als je me toevoegt kan je ze zien xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Anna ik heb je toegevoegd als friends.... Ben benieuwd xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Gefeliciteerd met je datum My Little!! Super, nu maar aftellen en dan is het zover voor je het weet heb je je nieuwe borsten. En verslavend he dit forum, hihi . Volgens mij hebben er meer last van die verslaving. Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Gefeliciteerd met je datum My Little!! Super, nu maar aftellen en dan is het zover voor je het weet heb je je nieuwe borsten. En verslavend he dit forum, hihi . Volgens mij hebben er meer last van die verslaving. Dank je wel, ja aftellen probeer ik nu maar in weken te doen, maar ik moet me inhouden om het niet in dagen en uren te doen, hahah Ach, als ik jullie toch niet had...ik ben echt blij dat ik mij ingeschreven heb. En strax ook de foto's toevoegen (moet den ik nog wel ff uitvogelen hoe dat werkt) en dan hopen op een goed herstel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Dank je wel, ja aftellen probeer ik nu maar in weken te doen, maar ik moet me inhouden om het niet in dagen en uren te doen, hahah Ach, als ik jullie toch niet had...ik ben echt blij dat ik mij ingeschreven heb. En strax ook de foto's toevoegen (moet den ik nog wel ff uitvogelen hoe dat werkt) en dan hopen op een goed herstel... Wat ik tot nu toe hier gelzen heb op het forum is dat de meiden de operatie bij Nio mee vinden vallen.. Ook ik haha... Ik heb totaal geen pijn gehad... Mocht het nou niet lukken met de foto's, geef dan ff een gil dan help ik je er bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon1986 Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Hoi, Ik word ook door Nio geopereerd. Mijn datum is 30 Januari. Ik heb cup 75aa, en moest een bh kopen van 75d. Ook ik schrik van de maat. Ben zo bang dat het te groot is. ik krijg 375cc, maar twijfel om nu niet 350cc of nog iets minder te nemen. Jammer dat we niet dezelfde datum hebben! Welke Bh merk heb jij gekocht. Ik moest een triaction kopen bij de V&D. Maar vraag me af of dat het merk is. Want ik kom op triumph uit. Nou we kunnen aftellen Spannend he. Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Wat ik tot nu toe hier gelzen heb op het forum is dat de meiden de operatie bij Nio mee vinden vallen.. Ook ik haha... Ik heb totaal geen pijn gehad... Mocht het nou niet lukken met de foto's, geef dan ff een gil dan help ik je er bij Ha, ik wist dat ik op je kon rekenen... Ik ga inderdaad eerst zelf proberen en anders ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Hoi, Ik word ook door Nio geopereerd. Mijn datum is 30 Januari. Ik heb cup 75aa, en moest een bh kopen van 75d. Ook ik schrik van de maat. Ben zo bang dat het te groot is. ik krijg 375cc, maar twijfel om nu niet 350cc of nog iets minder te nemen. Jammer dat we niet dezelfde datum hebben! Welke Bh merk heb jij gekocht. Ik moest een triaction kopen bij de V&D. Maar vraag me af of dat het merk is. Want ik kom op triumph uit. Nou we kunnen aftellen Spannend he. Oh wat spannend, kunnen we elkaar in de gaten houden....inderdaad jammer dat we niet dezelfde dag hebben... Ik heb je een vriendschapsverzoek verstuurd... En lijkt wel standaardmaat voor nio om te zeggen, hahaha... Ik heb via deze forum twee sportbh's overgenomen. Inderdaad de Triumph triaction en een fila, met voorsluiting...ik ben daar nu al blij mee, even gevuld met rijstzakjes om te oefenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sensi Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 jeeeej nog een dikke maand!ik schrok ook van de maat, maar geloof me dat valt reuze mee! en de grootte went zo enorm snel.nio adviseerde mij toen 80d en die paste perfect...op sommige momenten zat ie kwa omvang erg strak en deed ik ff 10 minuten "luchten" en dan ging het weer. op voorhand zou ik gewoon zijn advies opvolgen en dan kun je nog altijd een maatje groter pakken Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 jeeeej nog een dikke maand!ik schrok ook van de maat, maar geloof me dat valt reuze mee! en de grootte went zo enorm snel.nio adviseerde mij toen 80d en die paste perfect...op sommige momenten zat ie kwa omvang erg strak en deed ik ff 10 minuten "luchten" en dan ging het weer. op voorhand zou ik gewoon zijn advies opvolgen en dan kun je nog altijd een maatje groter pakkenJa ik moet nog ff lang geduld hebben, en dank je wel voor je berichtje. Ik ga t gewoon proberen en mocht t niet goed zijn,kan ik altijd nog andere bestellen. Welk merk had jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sensi Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 die tijd vliegt zo voorbij! ik had 3 maanden tussen mn consult en operatieik heb triaction..online besteld bij vd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 Mijn sportbh is ook 80d en lijkt groot,maar zoals alle meiden hier ondervinden valt het reuze mee. Eerder te klein m'n man verklaart me wel voor gek hoor hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sensi Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 haha rosanne ik heb pcies hetzelfde!dan zeg ik tegen hem: poeh ze zijn echt kleiner gewordeneuhm ja ze zijn echt amper een bja hoort geen enkele meid zeggen: ze zijn te groot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted January 8, 2014 Share Posted January 8, 2014 haha rosanne ik heb pcies hetzelfde! dan zeg ik tegen hem: poeh ze zijn echt kleiner geworden euhm ja ze zijn echt amper een b ja hoort geen enkele meid zeggen: ze zijn te groot! Haha grappig he. Zelf ben ik wel tevreden ma ze hadden gerust groter gemogen haha had meer projectie verwacht ofzo.. Ma ben ook nog maar 1wk po kan nog veel veranderen Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted January 8, 2014 Author Share Posted January 8, 2014 Hahaha dank je wel dames, ik lig in een deuk, cup d en nu al te klein... Wat lijkt me dat heerlijk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Hey MLT!Het begint voor jou nu ook al op te schieten he!Heb je er zin in?Geen twijfels meer??xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
My little titty Posted February 5, 2014 Author Share Posted February 5, 2014 Hey MW. Ik ben gewoon ook een beetje zenuwachtig voor jullie! Tenminste ik voel de spanning als ik denk dat ik morgen aan de beurt zou zijn....gek hè....ik ben ook zo benieuwd hoe t bij jullie gaat strax. En volgens mij ben ik alleen volgende week. In ieder geval niet via dit forum dat ik iemand anders gevonden heb...Heb jou ook een berichtje gestuurd xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyWish Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Spannend hoor meid.Ik hoop dat de laatste week voor jou net zo snel gaat als de mijne!Dan is het voor jou ook het moment van de waarheid. Jammer dat er verder niemand van het forum gaat tegelijk met jou...xxxxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.