Tishje Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Wie oh wie kan en wil mij helpen? Ik ben vanmiddag na 8 dagen PO op controle geweest bij Diana Gabriels. Pleisters zijn verwijderd. 1 litteken was nog niet helemaal dicht. Hier moest ik verder alleen een gaasje op doen... Volgens haar mag/moet ik nu al overdag een beugelBH aan en 's nachts de sportBH. Ik vroeg haar waarom want heb toch echt alleen maar van de meeste op t forum vooral begrepen dat je 6 weken een sportBH moet dragen.?! Diana zei: Je houd nog iets vocht vast en zo komen je borsten meer naar elkaar toe! Ik raad niet iedereen een beugelBH aan zo kort PO maar jou wel. Ik heb mijn mond gehouden en dacht: Dit ga ik vagen op t forum Wie heeft dit ook op deze manier gedaan? Of wie kan mij zegen waarom ik dit advies niet op zou moeten volgen etc!! Help me?????? Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Het lijkt me dat zij wel weet waar ze het over heeft ;-)Ik zou het advies gewoon opvolgen, en niet te druk om maken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ehw kan me voorstellen dat je daardoor aan het twijfelen raakt.. Vooral omdat je best regelmatig leest dat Diana soms vreemde dingen zegt :| kun je geen contact opnemen met je PC? Voor de zekerheid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Oh joh, Diana is niet de PC? Sorry, dat had ik niet in de gaten!Maar waarom doet de pc zelf de controle niet? Dat zou ik dan inderdaad nog even vragen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Nee Diana is een soort tussenpersoon.. En volgens mij neemt zij de nazorg op zich.. Maar in dit soort gevallen zou ik denk toch voor de zekerheid even navragen.. Voor het straks kwaad kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mammma2 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Tishje, veel pc's, veel verschillende adviezen.Ik lees hier veel over 6 weken dag en nacht sport beha, volgens mij bij Nio?Ik ben geopereerd bij de Bergman kliniek; dat advies is de eerste 2 weken sport/kliniek beha, daarna die beha alleen nog 2 weken overdag. Ik denk dus vanaf 4 weken PO een normale beha? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique1978 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hey Tishje,Ik ben geopereerd door Frans Straten via Diana.Ik moest mijn sportbh 6 weken dag en nacht dragen, absoluut geen beugel bh's, die geven niet genoeg ondersteuning en druk.Lijkt me trouwens zo snel ook niet fijn, drukt onwijs op je littekens die nog niet hersteld zijn.Je kan ook je arts een mail sturen of bellen en vragen wat hij als advies geeft.Bij de assistente van Diana kan je ook aangeven dat je de volgende controle je arts wilt spreken en niet Diana.Ik heb nml altijd Straten gehad bij mijn controles en niet Diana, dit omdat ik daar zelf om heb gevraagd. Had meer vertrouwen in het oordeel en advies van mijn pc dan in die van Diana.Groetjes, Angelique Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 Hey Tishje, Ik ben geopereerd door Frans Straten via Diana. Ik moest mijn sportbh 6 weken dag en nacht dragen, absoluut geen beugel bh's, die geven niet genoeg ondersteuning en druk. Lijkt me trouwens zo snel ook niet fijn, drukt onwijs op je littekens die nog niet hersteld zijn. Je kan ook je arts een mail sturen of bellen en vragen wat hij als advies geeft. Bij de assistente van Diana kan je ook aangeven dat je de volgende controle je arts wilt spreken en niet Diana. Ik heb nml altijd Straten gehad bij mijn controles en niet Diana, dit omdat ik daar zelf om heb gevraagd. Had meer vertrouwen in het oordeel en advies van mijn pc dan in die van Diana. Groetjes, Angelique Wat ben ik blij met jou berichtje. Ik heb gelijk met mijn man afgesproken dat ik morgen de ass van Diana vraag of ik over 2/3 weken bij de PC zelf terecht kan. En misschien nu zijn emailadres zou kunnen krijgen om hem een vraag te stellen? Thanks!! Anderen ook bedankt voor jullie antwoorden Waardeer t enorm! Oh ja, met wat en wanneer kan ik mn littekens het beste insmeren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E1190 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Hoooi Tishje, Lastig zeg! Elke PC zegt wat anders en klinieken verschillen behoorlijk in het advies over de tijd van sportBH. Zelf ben ik bij de Bergman kliniek geweest en mijn arts zei iets in de trant van: vrouwen vinden een sportBH fijn, geeft steun. Maar wat mij betreft hoeft dat helemaal niet. Als jij zonder wilt lopen, is prima. Ik ben volgens mij met 8 weken op controle geweest en toen zei hij: je mag tot de kerst geen BH meer aan. Je hebt alles telkens zo goed verpakt dat ze nu niet goed zakken . Bij mij was het 2 weken dag/nacht, 2 weken dag en dan al BHs. Maar zoals je misschien wel uit mijn verhaal opmaakt, ik had het niet hoeven doen. En mijn boobs zijn prachtig en zijn echt pas de laatste weken gaan zakken, doordat ik geen BH meer droeg. Is dus niet schadelijk! Al is het misschien wel belangrijk om te zeggen dat ik 240cc heb gehad en niet 500cc ofzo. Wat betreft de beugelBH. Die zit op je littekens: niet fijn! Zeker op het begin zou ik dan eerder gaan voor een BH zonder beugels . Maar ik zou zoals de rest zegt even navraag doen bij de arts die je geholpen heeft. Misschien zegt hij ook wel: uit die sportBH. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva1978 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Als je littekens nog niet helemaal dicht zijn mag je er nog niks op smeren. Daar kan je pas mee startten als ze echt goed dicht zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Ik moet er niet aan denken dat ik dan al beugels op mn littekens moest dragen!Ik moest 4 weken dag en nacht sport bh, maar ik heb de sportbh doorgedragen tot 6 weken, toen voelde het voor mij pas goed genoeg om over te stappen op beugelbh's. En toen zaten ze ook direct goed na 6 weken!Ik draag nu s nachts nog steeds zo'n elastisch topje, vind ik gewoon fijner slapen, iets meer ondersteund ofzo.Pas gaan smeren als je littekens volledig dicht zijn en geen korstjes meer. Ik smeer met siliconencreme.Siliconenpleisters zijn nog beter, maar vrij prijzig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachel91 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Dit advies heb ik dus ook gister gekregen van diana! Sorry dat ik al een topic heb geplaatst ik had deze nog niet gezien. Ik heb gister dus een sapp light push up bh gekocht zodat ze dichter naar elkaar toe groeien. Zou dat lukken met een bh dat ze dichter naar elkaar toe groeien/inkapselen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poedeliewoepsie Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Ja ik denk wel dat dat kan opzich.. want na 6 weken zijn je borsten volledig ingekapseld. Dus als jij vrij vroeg in je genezingsproces een (pushup) bh aantrekt, zal het waarschijnlijk wel iets van die vorm aannemen denk ik.. Ik vind het nog steeds vreemd dat het zo vroeg wordt geadviseerd. Ik heb veel verschillende adviezen al gelezen op dit forum, van 2 weken overdag sportbh, snachts niets, 4 weken overdag wel, snachts wel/niet, 6 weken sportbh enz enz...Maar dit vind ik wel erg vroeg.. Tenzij je borsten zo ver uit elkaar staan , dat ze dit nu vroegtijdig adviseert om de borsten inderdaad dichter bij elkaar te krijgen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Hoooi Tishje, Lastig zeg! Elke PC zegt wat anders en klinieken verschillen behoorlijk in het advies over de tijd van sportBH. Zelf ben ik bij de Bergman kliniek geweest en mijn arts zei iets in de trant van: vrouwen vinden een sportBH fijn, geeft steun. Maar wat mij betreft hoeft dat helemaal niet. Als jij zonder wilt lopen, is prima. Ik ben volgens mij met 8 weken op controle geweest en toen zei hij: je mag tot de kerst geen BH meer aan. Je hebt alles telkens zo goed verpakt dat ze nu niet goed zakken . Bij mij was het 2 weken dag/nacht, 2 weken dag en dan al BHs. Maar zoals je misschien wel uit mijn verhaal opmaakt, ik had het niet hoeven doen. En mijn boobs zijn prachtig en zijn echt pas de laatste weken gaan zakken, doordat ik geen BH meer droeg. Is dus niet schadelijk! Al is het misschien wel belangrijk om te zeggen dat ik 240cc heb gehad en niet 500cc ofzo. Wat betreft de beugelBH. Die zit op je littekens: niet fijn! Zeker op het begin zou ik dan eerder gaan voor een BH zonder beugels . Maar ik zou zoals de rest zegt even navraag doen bij de arts die je geholpen heeft. Misschien zegt hij ook wel: uit die sportBH. Dank. VOOr je verhaal. Te goed ingepakt kan ook nog hihi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Als je littekens nog niet helemaal dicht zijn mag je er nog niks op smeren. Daar kan je pas mee startten als ze echt goed dicht zijn.Bedankt, was niet erg duidelijk maar bedoel idd tegen de tijd als alles geheeld is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Dit advies heb ik dus ook gister gekregen van diana! Sorry dat ik al een topic heb geplaatst ik had deze nog niet gezien. Ik heb gister dus een sapp light push up bh gekocht zodat ze dichter naar elkaar toe groeien. Zou dat lukken met een bh dat ze dichter naar elkaar toe groeien/inkapselen? Ja ik denk wel dat dat kan opzich.. want na 6 weken zijn je borsten volledig ingekapseld. Dus als jij vrij vroeg in je genezingsproces een (pushup) bh aantrekt, zal het waarschijnlijk wel iets van die vorm aannemen denk ik.. Ik vind het nog steeds vreemd dat het zo vroeg wordt geadviseerd. Ik heb veel verschillende adviezen al gelezen op dit forum, van 2 weken overdag sportbh, snachts niets, 4 weken overdag wel, snachts wel/niet, 6 weken sportbh enz enz...Maar dit vind ik wel erg vroeg.. Tenzij je borsten zo ver uit elkaar staan , dat ze dit nu vroegtijdig adviseert om de borsten inderdaad dichter bij elkaar te krijgen..Ik heb daarom ook besloten om dit advies niet op te volgen. Ik heb diana gemaild of ik het emailadres van Onno kon krijgen maar nee dus. Ze wikde wel mijn vraag via hun aan hem stellen... Erg jammer aangezien ik vele berichtjes hier voorbij heb zien komen dat ze met hun Pc konden mailen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Ik zou het ook inderdaad even aan de pc zelf vragen. Ik had het niet gekund ook om dan al een beugel bh te gaan dragen :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Ik zou het ook inderdaad even aan de pc zelf vragen. Ik had het niet gekund ook om dan al een beugel bh te gaan dragen :S Ja dat wilde ik ook maar dat kan helaas niet rechtstreeks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Tishje, on 28 Dec 2013 - 18:36, said:Ja dat wilde ik ook maar dat kan helaas niet rechtstreeks Heb je hier wat aan? http://www.onno-schuitema-plastisch-chirurg.nl/contact/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted December 28, 2013 Author Share Posted December 28, 2013 Heb je hier wat aan?http://www.onno-schuitema-plastisch-chirurg.nl/contact/Dank je!Ik moet zeggen dat ik die vanmiddag ook heb gegoogeld maar twijfelde of ik dan wel goedzat omdat ik toch ergens anders ben geholpen?!Zou ik t gewoon doen.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Welke kliniek ben jij geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tishje Posted January 7, 2014 Author Share Posted January 7, 2014 Welke kliniek ben jij geweest?Sjit ik zie je berichtje nu pas.. Sorry hihi.Ik ben in t medisch centrum amstelveen geopereerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Heb je nog contact gehad met onno? Ik heb zelf ook iets waarvan ik denk, raar... ben inmiddels 2 weken en 2 dagen po en mijn hechtingen zitten er nog steeds in. Gaan er donderdag pas uit. Dit omdat het litteken dan mooier zou worden? Ook een gevalletje diana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roos1 Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 Heeft ze geadviseerd een beugelbh te dragen? Tegen mij zei ze dat als ik dat wilde ik overdags een beugelbh mòcht dragen. Kan me in denken dat een sportbh meer steun geeft, maar een goed passende beugelbh zou toch ook genoeg steun moeten geven?! Ik bedoel, als het fijn zit, waarom niet? Nou bof ik wel geloof ik, ben echt al heel erg blij met hoe mijn borsten er 9 dagen po uitzien. Hoeft nauwelijks nog verder te zakken oid, ideaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted January 7, 2014 Share Posted January 7, 2014 is dat zo dat ze met beugel bh meer naar elkaar toe gaan staan? Heeft iemand hier ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.