Rachelleboob Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hallo mijn naam is Rachelle ik ben 22 jaar. 14 Januari onderga ik mijn borstvergroting. Ik ben onder behandeling bij Dr Straten bij Diana Gabriels.Nou ben ik maar 1,60 en ik weeg momenteel 52 kilo. ( Normaal ongeveer 58 ).Eerst wilde ik de 325 of de 350 cc Mentor prothese dual plane. Ik zit nu tussen een grote cup A en kleine B. Hoe kom ik uit op een mooie volle D?Ik ben door het forum aan het twijfelen geslagen om toch naar de 375 te gaan of zelfs de 400 aangezien er velen zijn die zeggen dat het snel went.. Ik wil niet dat het TE onnatuurlijk uit komt te zien maar ze mogen zeker wel gezien worden! Wat raden jullie aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachelleboob Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 Hier is een foto van mij voor wat inzicht te krijgen.. Wat vinden jullie 375? 400? Ik weet het niet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ik ben 163 cm en weeg 58 kg. Had dezelfde maat als jij hebt. Heb 300cc voor de spier gekregen en zit nu op een 75E, echter het ziet er in kleding uit als een volle C.Bedenk goed wat je wilt. Bh maat D of eruit zien als een D cup. Bij mij kun je de ronding van de boven kant iets zien..... maar verder toch heel natuurlijk.Maar in de kleding zie je geen verschil met mijn maximizer.Zie verder mijn topic daar heb ik ook maten in staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachelleboob Posted December 27, 2013 Author Share Posted December 27, 2013 Halllooo, ja voor de spier ziet het heel anders uit dan erachter.. Juist daarom twijfel ik zoveel om een grotere te pakken. Zelf wil ik de ronding aan de bovenkant niet te erg zien. Dankje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ik zou voor de 400 cc gaan.. die 50 cc vallen namelijk amper op en dan kun je ook geen spijt krijgen als je het wel te klein vindt.. Ik heb zelf 500cc extra high profile, dual plane gekregen... Ik kwam van een AA af en draag nu een F cup.. Ik vindt het er zeker niet uit zien als een F, maar meer als een mooie volle D cup.. Ik ben overigens ook maar 1,63 en weeg 53 kg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domi85 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hi! Ik ben 1.60m en weeg 50kg. Heb smalle bouw en 240cc gekregen, projectie enzo weet k niet maar supermooi geworden en bij hunkemoller cup 70e (!!!), h&m en primark 75c. Maar ziet er natuurlijk uit qua formaat en zonder vulling iets groter dan met 70aa en maximizer. Als je me toevoegd als vriendin kan je mn fotos zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbielena Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ik ben 1.55m, niet uber slank ofzo en ben met 450 cc alsnog best natuurlijk. Volgens de BH heb ik 75F, maar het zet er eerder uit als een D Link to comment Share on other sites More sharing options...
leeuwtje85 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ik ben 1.60, 48kg en heb 325cc gehad. Draag 65F als bh. Ziet er uit als een volle D. Blijft een lastige keuze.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Ik ben zelf 1.58 en weeg 44 kilo, ben dus ook maar smal en klein.. Ik had van te voren een 65/70B en heb 300 en 350 cc high profile dual plane gekregen. Ik wilde eerst ook voor de 400 gaan, dat wilde de chirurg ook absoluut niet doen maar 350 of 375 nog wel, zit nu op een 65D/E (zit er een beetje tussenin) Succes met kiezen van de juiste cc's Link to comment Share on other sites More sharing options...
dena Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Grappig de reacties allemaal, van de maten hihihi,, ik ben nu twee weken po heb een herstel bv gehad, en heb nu hele mooie boobie's met 375 cc in mijn geval denk ik voorsituatie anders dan jou, maar ik had ook net zoiets met bh als jou foto. ik droeg een pushup 75B ik heb nu een sport Bh aan van shock absorber maat 75 F en heb nog iets ruimte voor groei haha, maar verder strak. ik heb bh maat 75 D gepast zonder cups, en die zit naar het lijkt heel mooi, denk alleen kwa maat echt dat ik zeker een E of F heb... kijk maar eens bij mijn foto's zie je een foto ook van een oude bikini, dan zie je wel echt dat het groote boobies zijn en dit is met een kleine lift gebeurt en dus 375cc rond mentor high profile. dual plane blijft moeilijk, bij de een worden ze zo en bij de ander weer zo... hoe groter je kiest hoe groter ze uit kunnen vallen.. ik wilde ook wel heel groot, en leek allemaal dat ik gevuld ging worden en was 700cc aan de orde... en ik ging voor een D cup. ik ben nu wel heel erg blij met mijn borsten zoals ze geworden zijn! had ze toch ook eigenlijk niet groter gewild. succes met je beslissing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Het is altijd heel persoonlijk natuurlijk. Ik hou wel van een maatje meer. Ik zeg neem altijd de grootste als je twijfelt! Er zijn echt genoeg meiden die ze achteraf te klein vinden en denk dat je het beter iets groter dan iets kleiner kan hebben. Je neemt niet voor niks een vergroting Het is ook niet zo dat als je grote borsten heb het gelijk onnatuurlijk er uit zal zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rachelleboob Posted January 9, 2014 Author Share Posted January 9, 2014 WOOOOWWW Ik lees nu pas alle reacties!! Eens even snel kijken bij jullie boobs =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.