ietjefrietje Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Hoi meiden. Afgelopen vrijdag heb ik mijn bv gekregen in velthuis e'hoven. Nog wat pijntjes nu maar over het algemeen gaat het goed. Maar nu.... De pleisters irriteren erg (waterdichte) en mogen er eigenlijk niet af voor aanstaande maandag. Nu wilde ik tóch een nieuwe pleister plakken, maar ik krijg die dingen er met geen mogelijkheid vanaf Heb jullie tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 laten zitten Wat irriteert er precies? Ik zou ze lekker laten zitten totdat hij vanzelf los komt.. Ze zitten er met een reden op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Ja wat irriteert er? Ik had wel onder het stuk waar het plakte zeg maar, dat het daar af en toe wat begon te jeuken. Ik zou het ook gewoon laten zitten. Het is er nu in ieder geval steriel daaronder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillibit Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Mag er echt niet af bij mij jeukte het als een gek maar mocht er toch niet af Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Hoe weet je nu of het waterdichte pleisters zijn? Ik ben 22 dec geopereerd en afgelopen vrijdag voor controle bij diana Gabriels geweest. Ik mag alleen nog niet douchen. As vrijdag, dus bijna 2 weken na de operatie, gaan ze er pas af. Voor die tijd moet ik het droog houden? Maar wil mijzelf heel graag weer volledig onder de douche. Iemand een idee of dat mag? Heb de pc al gemaild hoor afgelopen weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 ahhhwww even flink doorbijten door de jeuk, het is voor het goede doel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liensje Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Vanuit de Bergman kliniek wordt gesteld: de 2e dag MAG je douchen, de 3e dag MOET je douchen! Gewoon over de pleisters heen. Dit zorgt ervoor dat het oude bloed wordt schoongespoeld. Na 3 dagen douchen kreeg ik heel veel jeuk bij de pleisters, maar hier moet je even doorheen. Wel merkte ik dat het douchen heel goed hielp, ik kan me voorstellen als je je niet douchet dat je dan helemaaaaal gek wordt van de jeuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dena Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 naadje wat vreemd dat diana zegt dat je niet mag douchen!!ik dacht dat die altijd gewoon waterdichte pleisters erop doen,,ik heb ze zelf er na een kleine week afgehaald en gewoon gedouched om de dag douche ik lekker.. ik kan namelijk niet kort douchen, dus doe ik maar om de dag en niet elke dag.idd wel even lekker douchen...denk dat de pleisters er wel af mogen en je gewoon mag douchen, Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 naadje wat vreemd dat diana zegt dat je niet mag douchen!!ik dacht dat die altijd gewoon waterdichte pleisters erop doen,,ik heb ze zelf er na een kleine week afgehaald en gewoon gedouched om de dag douche ik lekker.. ik kan namelijk niet kort douchen, dus doe ik maar om de dag en niet elke dag.idd wel even lekker douchen...denk dat de pleisters er wel af mogen en je gewoon mag douchen, ???? Voor pc aan het spelen???Luister aub naar de adviezen van je EIGEN pc, en niet naar die van iemand ANDERS zijn pc!!Dames, voorzichtig met dit soort adviezen geven! Elke pc heeft een eigen werkwijze en als je je niet houdt aan de adviezen van je eigen pc en er gaat wat mis, dan zit je ZELF met de gebakken peren... xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
dena Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 best_boobie voor pc aan het spelen?wat een opmerking!ik zeg duidelijk zal het even voor je herhalen: IK DENK !het is een forum weet je nog! mensen vragen aan andere hoe en wat...ze zal heus zelf wel weten dat wij allemaal hier geen pc zijn... sjonge jonge, ik weet wel een voornemen voor jou zeg,... Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 Hoe weet je nu of het waterdichte pleisters zijn? Ik ben 22 dec geopereerd en afgelopen vrijdag voor controle bij diana Gabriels geweest. Ik mag alleen nog niet douchen. As vrijdag, dus bijna 2 weken na de operatie, gaan ze er pas af. Voor die tijd moet ik het droog houden? Maar wil mijzelf heel graag weer volledig onder de douche. Iemand een idee of dat mag? Heb de pc al gemaild hoor afgelopen weekend. Ehm.. ik was mezelf al sinds 4 dagen po al helemaal volledig.. gewoon bij de kruidvat waterdichte pleisters kopen en die over de andere pleister doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 ???? Voor pc aan het spelen??? Luister aub naar de adviezen van je EIGEN pc, en niet naar die van iemand ANDERS zijn pc!! Dames, voorzichtig met dit soort adviezen geven! Elke pc heeft een eigen werkwijze en als je je niet houdt aan de adviezen van je eigen pc en er gaat wat mis, dan zit je ZELF met de gebakken peren... xx BB Ik mag van Nio pleisters er niet afhalen! Hij doet dat op de dag van de controle, wel mag ik er waterdichte pleisters overheen doen van de kruidvat.. kan je toch douchen, zonder je belangrijkste pleister eraf te halen! Maar door wie ben je geopereerd Dena? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted December 31, 2013 Share Posted December 31, 2013 best_boobie voor pc aan het spelen? wat een opmerking! ik zeg duidelijk zal het even voor je herhalen: IK DENK ! het is een forum weet je nog! mensen vragen aan andere hoe en wat... ze zal heus zelf wel weten dat wij allemaal hier geen pc zijn... sjonge jonge, ik weet wel een voornemen voor jou zeg,... Waar ik over viel is de zin van jou: denk dat de pleisters er wel af mogen en je gewoon mag douchen, Mijn opmerking had idd wat genuanceerder gekund, maar iemand zeggen dat de pleisters er volgens jou wel af mogen en dat iemand wel gewoon mag douchen is niet handig... Er is in de medische wereld veel discussie over het wel of niet nat mogen worden van hechtingen.... Als een pc er waterdichte pleisters op plakt, is deze pc ervan overtuigd dat het niet handig is om hechtingen nat te laten worden.. Sowieso is het altijd handig om na het douchen, als je geen waterdichte pleisters hebt, de pleisters goed te laten drogen.. Je wond kan namelijk verweken van natte pleisters, waardoor je littekens minder snel kunnen genezen.. Ik zeg dus niet dát ze minder snel genezen, maar dat het kán... Ik wilde niemand voor het hoofd stoten, al begrijp ik wel dat dat gebeurd is.. Daarvoor mijn excuses.. Het is idd een forum waar je mekaar mag helpen. Echter, op medisch gebied (waar pleisters en nat worden van hechtingen ook toe hoort) is het beter om geen adviezen te geven als je niet medisch onderlegd bent. Dat is alles wat ik vraag xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillibit Posted January 1, 2014 Share Posted January 1, 2014 Wat een goed idee trouwens om zelf andere pleisters overheen te doen , die van mij gingen open waardoor het verband onder de pleister zeiknat werd , was echt goor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimye* Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Hee Meiden, ik kon er geen ander topic over vinden daarom vraag ik het even hier!Ik ben vandaag geopereerd en alles is goed gegaan allee zit er wel bloed op mijn beide pleisters..Moet ik hier nu gewoon 2 weken mee rond lopen of morgen even naar de kliniek bellen?Liefs van mij xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Priscyla Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Hoi kimye,Van mijn ziet ook bloed! Maar ik denk dat is normale! Ben je geopereerd bij dezelfde kliniek als ik! Morgen gaat iemand van de kliniek jou bellen om te vraag als goed gaat met je , je kan vraag stelen! Maar ik denk dat is niet zo er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimye* Posted October 6, 2014 Share Posted October 6, 2014 Hoi kimye,Van mijn ziet ook bloed! Maar ik denk dat is normale! Ben je geopereerd bij dezelfde kliniek als ik! Morgen gaat iemand van de kliniek jou bellen om te vraag als goed gaat met je , je kan vraag stelen! Maar ik denk dat is niet zo erDankjewel Priscyla! Dan ga ik het zeker even morgen vragenJaa ik ben ook in Kliniek Amstelveen geopereerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.