Jump to content

Zonnebank

Ss-

Recommended Posts

Even een klein vraag, misschien kan iemand mij helpen..

Ik ben nu 1,5 week po en ik zou het heerlijk vinden om thuis even onder de zonnebank te gaan liggen. Uiteraard hou ik mijn beha aan en leg ik er wat over heen! Maar ik had ergens gelezen over blijvende witte vlekken die je er aan over kan houden ivm de antibiotica, klopt dit? Want anderen zeggen weer dat t wel gewoon mag alleen je borsten niet ! Iemand ervaring ermee? Groetjes Sanne

Dit kigt er aan welke antibiotica je slikt. Als je de amoxciciline (clamoxyl) hebt maakt dit biet uit, deze is NIET uv gevoelig

Sorry voor de typefouten maar type dit op mijn telefoon en door het thema loopt het noet helemaal gelijk met typen

Maakt niet uit ik heb t zelfde probleem met mn tel haha. Ja maar ik slik helemaal heen antibiotica ofzo ik dacht ze eerst neigden naar t spul wat je met de narcose kreeg? Waar ik geopereerd ben zei de vrouw achter de balie dat t wel mocht maar ik had het misschien beter aan de dokter kunnen vragen ofzo wil geen blijvende vlekken maar ik snak naar lekker wat warmte ook ivm rugpijn

Als je antibiotica gebruikt dan staat het in de bijsluiter. Volgens mij zijn er heel weinig antibiotica waarbij je niet in de zon/ zonnebank mag.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.