estrella10 Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Hey meiden,Ik zou 20 december een consult hebben bij dr. winters en 11 januari geopereerd worden door hem via diana gabriels. Nu werd ik 1,5 uur voor me consult opgebeld dat de arts ziek is en dat me operatie ook niet door kon gaan. Vervolgens kon ze me wel bij een andere arts inplannen genaamd dr.Roosenburg. Ik kon op het forum amper iets over hem vinden en ook op internet bijna niks dus ik heb het afgezegd. Nu heb ik besloten me toch meer te gaan verdiepen in andere artsen want ik denk dat ik iets te snel een besluit had genomen bij diana. Nu lees ik over veel verschillende artsen op dit forum maar welke artsen zijn volgens jullie echt de beste? En bij welke moet ik zeker langs gaan voor een consult?Alvast bedankt voor jullie reacties & een fijn kerstfeest. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Is afhankelijk van hoever je wilt rijden ervoor? Hoeveel geld je ervoor over hebt en ik zou ook kijken waar jou voorkeur van prothese na uit gaat. Rond of anatomisch.Bij bij accz doen ze veel anatomisch en amper rond. Ik wou graag anatomisch,het is bij mij in de buurt dus koos oa daardoor voor hun.Zo lees ik veel goeie verhalen over;- plovier- nio- meyereJe zou eens blij hun een consult in kunnen plannen.Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Frans Straten via Diana Gabriels zou ik echt aanraden! Succes ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Sorry lees nu pas dat je al via Diana een afspraak had, mocht je nog vertrouwen in de kliniek hebben zou ik om Straten vragen en anders idd demeyere of plovier ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Bij het kiezen van mijn pc ben ik vooral naar voorbeelden gaan kijken. Zowel hier op het forum als de websites. Ik wilde heel natuurlijk, mooie vorm en een net litteken.Het was even rijden, maar ik ben uiteindelijk in Gent (Be) uitgekomen.Ik heb er absoluut geen spijt van. Keurig litteken, exact in de plooi, zie hier nog wel eens littekens langs komen die in de onderkant van de borst zitten.Maar je moet zelf nagaan wat je graag zou willen. Ronde of anatomisch, siliconen of water, voor of achter de spier. Dan kun je kijken welke pc's daar meer ervaring in hebben.Succes met je zoek tocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Zowel dr. Demeyere in Gent als dr. Nio in Amsterdam of Rotterdam staan hier op de site beschreven als de chirurgen met de gouden handjes.. Dus ik zou zeker een consult bij een van hen inplannen!!Ik ben zelf bij dr. Nio geweest en ik ben zeer tevreden... Een zeer relaxte man die echt de tijd voor je neemt en goed luistert naar je wensen.. Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam en in de Park kliniek in Rotterdam.. De kosten in Rotterdam liggen wel zo'n 800.- euro hoger..Succes met je zoektocht!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leeuwin Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Ik ben zelf vorige week door dokter Nio geopereerd in de Parkkliniek in Rotterdam. En zou hem echt aanbevelen, heel professioneel en eerlijk! Ik was bijvoorbeeld bang dat ik van die uit elkaar staande borsten zou krijgen en dan neemt hij echt de tijd om uit te leggen hoe je eigen autonomie in elkaar zit en hoe de protheses worden geplaatst en dat doet hij dan voor voor de spiegel. Maar lees inderdaad ook goede verhalen over Plovier en Demeyere..Had op zich wel naar Amsterdam kunnen rijden maar had al zo'n voorgevoel dat ik kotsmisselijk zou worden van de narcose... dus was heel blij dat ik binnen 10 minuten thuis kon zijn.. Voor mij een serieuze overweging om stuk meer te betalen. Maar ik word dan ook heel snel wagenziek en verschrikkelijk zeeziek....Succes!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Iedereen die tevreden is met het resultaat van haar borsten zal hun eigen pc adviseren natuurlijk. Ik ben bij de Meyere geweest en ben ook erg tevreden. Ik heb er een stukje voor moeten rijden, maar dat was het zeker waard. Er zijn meerder goede pc's zoals je hier kunt lezen. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je op je gemak voelt bij iemand en daar vertrouwen in heb. Er word toch in je gesneden. Meerdere consulten doen zou dan ook een goed idee zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deetje84 Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Hallo ,Ik ben zeer tevreden met mijn arts namelijk dr van der weij in de boerhaavekliniek. Is geen prater maar maakt gele mooie borsten.zijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar anatomisch en als het mogelijk is voor de spier. Hij maakt ook mooie ronde borsten. Suc6 met je zoektocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Iedere kliniek heeft zijn goeie pcs..ook die jij aangewezen kreeg zal vast een goeie zijn.Ik kreeg in eerste instantie ook een andere arts(dr van Tits jajaja,echt waar haha)maar die bleek ook verhinderd,dus kreeg ik dr Schiettecatte.......en ik was heel tevreden over hem.Waar je je wel in zou kunnen verdiepen is...wil je echt grote boobs,of wil je gewoon een bescheiden maatje?Dat kan namelijk nogal eens verschillen per pc.en misschien gewoon je consult plannen en eentje erbij als extra...zo kun je vergelijken,.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.