Jump to content

lovew : 20 februari 2014 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hoi!

Ik ben mama van een zoontje van 13 maanden. Ik ben vorige maand op consult geweest bij Dr. visser in de Wellness Kliniek.

Nou wordt ik 20febr geopereerd, helemaal spannend!!!

Alleen twijfel ik tussen 330 of 380 cc. Er zit zoveel verschil in bij iedereen dat ik het niet meer weet.

Zelf heb ik na mijn zwangerschap een 75A overgehouden.

Wij zijn gewend om naar bh maten te kijken, waar kom je op uit. Beter is je af te vragen welke maat het moet uitzien. Daar zit nl nog al een verschil in. Ik heb 300cc voor de spier gekregen en ben van bh maat 75 B naar 75 E gegaan. Het ziet er echter uit als een C cup.

Ik zou het goed met je pc bespreken die hebben doorgaans het beste advies wat bij jou hoort.

Welkom op het forum!!!

Nou je hoort het al van alle andere meiden, maar ik zou ook zeggen ga voor de grootste ;) Het is niet heel veel verschil, maar je krijgt dan niet achteraf het gevoel dat je misschien toch maar voor die grootste had moeten gaan. Je zal niet de eerste zijn hier die dat gevoel heeft gehad.

Super dat je al een datum heb en kunt gaan aftellen. Ik zal je datum ook aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. Mocht je tegen die tijd een verslag van je dag willen schrijven dan kun je dit ook hier neerzetten :D

Veel lees plezier!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.