xleila Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Heee allemaal!Misschien loop ik al wat vooruit op de zaken haha, maar na hoeveel jaar moet je eigenlijk je implantaten laten wisselen?X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mara Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 In principe (dus indien er geen complicaties o.i.d. optreden) dan kunnen de huidige prothesen 15-20 jaar mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mamavan3 Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Hoi, als je er al voor kiest of hebt gekozen om silliconen inplantaten te nemen, dan zeker elke tien jaar wisselen. Indien er al complicaties zouden optreden is het risico vanaf tien jaar groter, echter is dit geen garrantie dat er binnen die eerste tien jaar geen complicaties optreden.. hydrogel is dan een veiliger alternatief.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Deze vraag heb ik ook aan dr. Nio gesteld tijdens mijn consult.. Hij gaf een beetje een gekke vergelijking, maar hij had wel een punt:Hij gaf aan dat het beste is om ze iedere 10 jaar te verwisselen, maar het hoeft niet.. Hij zei een auto van 10 jaar oud kan ook nog heel goed zijn en dan koop je ook geen nieuwe, maar je weet wel dat een nieuwe auto veel beter rijdt dan eentje van 10 jaar oud.. Dus volgens hem is het zo dat dat bij iedereen ook verschillend is hoe het er na 10 jaar uitziet en aanvoelt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Dat heeft Nio leuk/goed uitgelegd! hahaIk kreeg ook te horen om na 10 a 15 jaar te gaan wisselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guzzi Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Ik heb mijn wissel na 13 jaar gehad.Er zaten toch wat vouwen en plooien in de protheses maar dat was niet zichtbaar aan mijn borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.