Jump to content

kleine 75aa naar 375 cc

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb vandaag mijn afspraak gehad bij Dr. Nio.

Heel spannend vond ik het. Ik heb een kleine 75aa.

Ik had dus gekeken wat ik mooi vond staan. Nou vond ik het heel lastig. Want ik had eerst 325cc, maar vond dit er toch klein uitzien.

Nu krijg ik dus 375cc achter mijn spier.

Ik vraag me af of er meer vrouwen zijn die van een kleine aa, 375cc hebben genomen. Of ze daar tevreden mee zijn of dat ze het toch te groot vinden.

Groetjes Bo

Guest cindytje1985

Ik ben ook bij dr. Nio geweest... Ik heb 500cc gekregen dual plane, ik kom van een 70AA af en draag nu een 70F... Je kan bij mijn foto's kijken hoe het geworden is...

Hoi,

Ik heb 375/350 cc (iets cupverschil) dual plane en high profile. Ik denk dat ik ook op een D uitkom. Ik ben nog maar 3 weken p.o. dus weet het niet zeker. Maar ik ben nu al erg tevreden en deze maat staat goed bij mij lichaam (maat 36-38). Kleiner zou ik echt niet gewild hebben. Succes met je keuze. Als je me toevoegd als vriend kan je mijn foto's bekijken.

Hee Bo, ik had ook een 75aa en heb zaterdag 375cc gekregen! Ik vind ze nu perfect, zijn Echt wel groot. Tenminste dat vin ik dan, ligt er ook wel aan hoe lang je bent en of je heel slank bent denk ik.. Als je heel lang bent zou ik wat meer cc nemen

Ik denk dat het per persoon verschilt van wat je mooi of groot vind. Neem liever iets groter dan kleiner. Je went heel snel aan de maat. We zien vaak genoeg op het forum dat meiden het toch net even iets groter hadden gewild.

Ik denk dat 375cc heel mooi zal zijn. Weet je ook welk profiel je prothese zal zijn?

Dank jullie wel voor de reacties, Ik vind het nog steeds wel heel erg moeilijk. Maar heb nog een maand om er over na te denken :)

Wel zie ik hele mooie foto's. Dat vind ik dan wel super mooi.

Ik denk dat het per persoon verschilt van wat je mooi of groot vind. Neem liever iets groter dan kleiner. Je went heel snel aan de maat. We zien vaak genoeg op het forum dat meiden het toch net even iets groter hadden gewild.

Ik denk dat 375cc heel mooi zal zijn. Weet je ook welk profiel je prothese zal zijn?

Ehm hij heeft me verschillende protheses laten zien.

Gewoon de natuurlijke heb ik genomen. Niet de druppelvormige en ronde! Ben gewoon de naam kwijt. :21:

Guest cindytje1985

Ehm hij heeft me verschillende protheses laten zien.

Gewoon de natuurlijke heb ik genomen. Niet de druppelvormige en ronde! Ben gewoon de naam kwijt. :21:

Laat me raden.. Je bent bij Nio geweest.. Dat zijn dan de eurosillicone 85% gevulde ;) Dit zijn de ronde protheses, maar voor 85% gevuld waardoor ze precies tussen de ronde en de anatomische inzitten...

Dat is dan de high profile

cindytje1985, on 23 Dec 2013 - 22:26, said:

Laat me raden.. Je bent bij Nio geweest..

Dat is vals spelen! Raden terwijl het in het openingsbericht staat :45:

Guest cindytje1985

Dat is vals spelen! Raden terwijl het in het openingsbericht staat :45:

haha nee dat ze bij nio is geweest dat weet ik, maar de protheses die hij iedereen adviseert zijn de 85% gevulde.. mits je groter gaat dan 500 cc dan heb je de normale ronde ;)

cindytje1985, on 24 Dec 2013 - 10:45, said:

haha nee dat ze bij nio is geweest dat weet ik, maar de protheses die hij iedereen adviseert zijn de 85% gevulde.. mits je groter gaat dan 500 cc dan heb je de normale ronde ;)

Ja inderdaad haha

Ik vond het er zo leuk staan :4:

Hoi!

Ik kom van een A af en met 325cc ben ik op een E/F uitgekomen. Zien er naakt uit als een behoorlijke D. Maar t verschilt idd per persoon. Zo groot was niet mijn bedoeling, maar nu 4 maanden PO toch blij dat ik ze niet kleiner heb genomen! :)

Xx

Jeetje, een e/f!!

Ohh nu maak je me bang haha. Ik wil niet zo groot hoor!

Ja worden ze eigenlijk nog wat kleiner na de operatie?

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Hoi!

Ik kom van een A af en met 325cc ben ik op een E/F uitgekomen. Zien er naakt uit als een behoorlijke D. Maar t verschilt idd per persoon. Zo groot was niet mijn bedoeling, maar nu 4 maanden PO toch blij dat ik ze niet kleiner heb genomen! :)

Xx

Sjemig. Jaloersss! Wat zijn ze mooi zeg

Ik ben morgen 3 weken PO. Heb 280 CC gehad. Hoopte dus van een A naar C te gaan.

Heb nu het gevoel dat ze steeds kleiner worden.

Hoop dat dit nog goed komt...

Maar er gaat toch vooral om de plaatsing van de prothese? Dat heeft wat ik eerder begrepen heb effect op behoud of afname hoeveelheid cc. Bij achter de spier kost cc.

Toch? Of zit ik er compleet naast? Dan hoor ik dat graag! :))

• 3 weeks later...

Ben me behoorlijk aan het verdiepen

In alle berichten

15 okt staat mijn BV gepland en twijfel nog een beetje tussen 350 en 375cc

eurosilicone high profile, scheelde maar 0.2cm in hoogte dus chirurg zei je kan dan beter voor 375cc gaan.

Toch twijfel ik of het niet te groot word:(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.