Jump to content

Na één jaar twijfelen, afspraak gemaakt!

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben een meisje (uit Belgie) van 21 jaar.

Mijn borsten zijn gestopt met groeien vanaf mijn 13 jaar wat dus vreselijk is. Het lijkt wel of ze ergens in de ontwikkeling ervan ergens gestopt zijn.

Dit maakt dat ze klein en peervormig zijn... Genante borsten dus.

En ja, oke ik heb vanalles geprobeerd om dit te verdoezen en ik weet wel dat je gelukkig moet zijn met je lichaam maar jullie kennen wel allemaal het gevoel als je je push up uitdoet voor je (nieuwe) vriend en jouw decollete eigenlijk niets voorstelt.

Nu werk ik en ben ik er van overtuigd dat ik dit wil, gewoon voor mezelf.

Wat vinden jullie?

Ik lees erg veel goede dingen over dr. Plovier.

Veel lieve groetjes,

Dientje.

Hoi Dientje

Welkom op het forum!

Bekend fenomeen, dat borsten stoppen met groeien midden in de puberteit, of zelfs al daarvoor. Er zijn veel meiden hier die een A of AA cup hadden voor hun borstvergroting.

Bij wie je op consult gaat, is een kwestie van veel lezen hier en kijken waar je je goed bij voelt. Anders gewoon eens een consult plannen, helpt ook al bij het vinden van je juiste pc :)

Heel veel succes!

Rechtsboven is ook een zoekbalk, waar je op trefwoorden, pc of kliniek kunt zoeken :)

Mocht je vragen hebben: shoot :35:

xx BB

Hoi meis,

Welkom op het forum! :)

Goede keuze, ik ben zelf ook bij Plovier geweest.

Een erg kundige arts die je een mooi decolleté gaat geven!

mijn boobs stonden ook wat uit elkaar,

maar Plovier heeft ze prachtig bij elkaar gebracht en vol gemaakt :)

X

• 10 months later...

Hallo,

na een jaartje twijfelen heb ik de eerste stap gezet. Ik heb een eerste consult gepland met Dr. Vrambout (directeur van Beaucare).

Ik vond het wel vreemd dat ik de chirurg pas de dag van de borstvergroting zelf zie en dat de maten dan bepaald worden... zo kan ik er toch niet over nadenken?

graag had ik eerst stefanie Bosselaers gesproken...

Was dit ook bij jullie zo? Of is dit typisch aan deze kliniek?

Groetjes

Guest cindytje1985

Welkom op het forum!!

Voor sommige klinieken is het inderdaad zo dat je je eerste consult met een consulent hebt en dan dag van de operatie pas met de pc.. Zo gaat dit ook als je via Diana Gabriels een consult plant..

Dit is overigens niet overal zo.. Ik ben bij dr. Nio op consult geweest en ik heb ook alleen met hem gesproken.. ik ben 2 keer op consult geweest omdat ik twijfelde over de maat.. en daarna heb ik pas een operatie datum vast gelegd..

Juist die maat is zo belangrijk in je gesprek, tenminste naar mijn mening.

Ik persoonlijk zou van te voren willen weten wie mij gaat opereren en wat ik dan ga krijgen en niet op de dag zelf... Stel je nou voor dat je die man helemaal niks vindt dan kun je eigenlijk niet meer terug.... Nee dat zou zeker mijn voorkeur niet hebben...

Waarom ga je niet nog elders ook op consult om te kijken wat je opties zijn.. Ik kan je zeker dr. Nio aanraden.. een zeer relaxte man die uitgebreid de tijd voor je neemt om naar je wensen te luisteren en dan gaat kijken wat er mogelijk is bij je...

Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam en in de Park kliniek in Rotterdam...

heel veel succes met je zoektocht en veel leesplezier hier!!

Guest cindytje1985

je kunt het beste meerdere consulten inplannen om te kijken waar jij je het meest op je gemak voelt en om te kijken wat je verschillende mogelijkheden zijn zodat je daarna wel overwogen een beslissing kan nemen..

Hey dientje, fijn dat je ook het forum leert kennen. Ik heb hier drie maand vertoeft en meegelezen! Veel interessante ervaringen gelezen en foto's gezien. Ik heb een consult genomen bij demeyere artemedis in Gent. Een vriendin van me is door hem twee jaar geleden geopereerd en was zeer tevreden. Het is een zeer rustige man die voor natuurlijke boezem gaat. Ik heb nu vier dagen m'n nieuwe boobs. Ben heel tevreden over de begeleiding en op eerste zicht van het resultaat. Beetje pijn, maar hoort erbij! Veel succes bij je verdere stappen! Niks overhaast beslissen en kiezen waar jij je goed bij voelt!

Wat goed dat je deze stap voor jezelf heb genomen!

Het is inderdaad niet verkeerd om meerdere consulten te plannen. Iedere pc heeft ook zijn eigenvoorkeur en idee.

Ik ben zelf bij Dr. de Meyere geweest en op je consult krijg je hem zelf ook te spreken.

Ik zou zelf ook niet met een "tussen persoon" willen spreken en dan op de dag van de operatie die gene te zien die in me gaat snijden. En over de prothese daar zou ik toch ook eerder van willen weten.

Het is dus ook maar net wat jezelf prettig vind ;)

Ik zou toch graag van te voren de aantal cc willen hebben besproken. Dan kun je erover nadenken. Ben je ni tevreden met het idee vd pc kun je nadenken of verdere afspraken maken.

Ook elke pc heeft voorkeur wbt rond of anatomisch watz e het liefst of het vaakst zetten. Daar zou ik ook na kijken. Ivm ervaring etc

Vrambout kom ik inderdaad ook niet tegen, maar Bosselaers en Ulens wel. Ook van Zele kom ik tegen van Beaucare.

http://www.borstenforum.com/topic/6608-dana88-4-maart-2013-dr-bosselaers-beaucare/page-3?hl=vrambout#entry182254

http://www.borstenforum.com/topic/7095-leona-15-maart-2013-dr-ulens-beaucare/?hl=vrambout#entry176820

Heb even 2 willekeurige topics gepakt.

Ik ben ook op consult geweest bij Vrambout zelf, en sorry dat ik het zeg, dit was mijn slechtste consult van allemaal! Een hele norse botte vent, met z'n klein stinkkantoortje met behang alsof het een boekenkast is..heel erg onpersoonlijk, iemand die heel snel geld verdient met zijn consulten..ik stond na 5 minuten weer buiten... Ook krijg je de chirurg niet te spreken, daar moet je daarna weer een nieuwe afspraak voor maken of je ziet m pas op de operatiedag zelf.. nee helaas voor mij geen fijne ervaring, sorry meid , maar dit is mijn mening, uiteraard zullen er ook wel dames zijn die wel tevreden zijn!

Nog een tipje : probeer sowieso meerdere consulten bij verschillende pc's, nooit op maar één advies afgaan!!

• 2 weeks later...

ik ben zelf bij beaucare geweest, en ben zeer tevreden je kan mijn fotos zien in mijn galerij. dr van zele en sarah ullens zijn echt super :). heb enkel maar goede resultaten gezien van hen :) veel succes nog!

• 2 weeks later...

Ik ben die dag ook bij hem op consult geweest :-) heb al heel veel info gekregen, was tegen mij vriendelijk en eerlijk.
Je krijgt inderdaad de chirurg niet te zien, maar je mag natuurlijk wel alle info vragen he, die gaf hij dan ook direct.

natuurlijk komen er achteraf ook nog vragen maar ik mocht altijd bellen en dit forum is ook heel hanidg :-)

Ik ga maandag (20/1) bij dr Vosselaers voor de operatie :-)
heb jij een afspraak gemaakt of...?

• 2 weeks later...

dag dientje,

ik ben ook op consult geweest in de beaucare kliniek te machelen. mij maakten ze een hele goede indruk. ok, je spreekt niet met de chirurg zelf maar ik heb de indruk dat ze toch veel ervaring hebben en ik vind de voor- en na-foto's op hun website zeer mooi. men gaf me ook alle informatie die ik maar wilde.

• 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.