Jump to content

Kimmeke : 16 december 2013 : Dr. Verdonck :Wellness Kliniek

Recommended Posts

Hallo,

Ben nu een week po.

Na een paar verschrikkelijke dagen van pijn aan de rug, gaat alles stilletjes aan goed.

Enkel nog steeds als ik rechtkom uit de zetel, doet mijn linkerborst pijn, ook heb ik heel veel pijn aan m'n linkerzij

dezelfde pijn als je krijgt na het lopen (als je niet goed ademt).

Ik kan dus niet wandelen want dan heb ik veel pijn.

Het kost me veel energie en ben dus heel snel uitgeput.

Heb wel nog mijn verband aan.

Heeft nog iem dat gehad? ben een beetje ongerust, stel dat dit zo blijft??

Grt

• Replies 100
  • Created
  • Last Reply
Guest cindytje1985

Je bent pas 1 week po.. Het kan erbij horen dat je pijn ervaart en zeker in de eerste weken.. niks om je zorgen over te maken...

Mocht je nou heel erg ongerust zijn kun je altijd contact opnemen met de kliniek of het ziekenhuis waar je geopereerd bent... Je kunt beter 1 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig!!

Helemaal met Cindy eens!

Het heeft allemaal de tijd nodig om te genezen daar binnen.

Het zal allemaal wel goed komen en als je echt ongerust blijft gewoon bellen. Het hoort allemaal bij de nazorg ;)

Hallo,

Vraagje, als ik heb gelegen en ik sta recht voelt vooral mijn linkse borst als beton, heel zwaar en pijnlijk.

Als ik eenmaal recht sta, trekt de pijn ook wel heel snel weg.

Heeft iem. dat nog? Mijn borsten hebben wel nog het verband om.

31/12 mag die er eindelijk af!

Prettige feestdagen! :D

Grt, K

Guest mammma2

Kimmeke, heb exact hetzelfde! Links veel meer dan rechts. Moet wel zeggen dat dat pijnlijke betongevoel vanmorgen korter duurde dan de dagen hiervoor. Ik zit nu op dag 6 PO, en heb geen verband, wel sport beha.

Zelfs bij mij (bijna 6wk PO) voelen ze bij liggen soepeler dan als ik sta. Lijkt net of er dan een reactie is van het klierweefsel.

Wordt steeds beter hoor. Moet nog herstellen. Ik vergelijk het maar met het krijgen van harde buiken in de zwangerschap. hahah

Ach meid maak je geen zorgen! Ik dacht vorige week preciea het zelfde. Ik ben nu iets meer als 2 weken po en vanaf de tweede week is het heftigste pijn over. Ik heb nu nog heel soms lichte steek als ik te lang lig, maar dat wordt ook met de dag beter.. En dat rugpijn herken ik ook. Ik heb de eerste twee weken slaaploze nachten gehad door mijn rugpijn, en ik ben daarvoor zelfs naar de spoedeisende hulp geweest geweest , ik had sterke pijnstillers gekregen tegen de rugpijn ik weet niet meer hoe die heten, maar misschien kan je jou huisarts bellen en het met hem over hebben. Jou rug pijn komt waarschijnlijk omdat je de zelde houding neemt en weinig beweegt. Probeer hem goed warm te houden en veel te bewegen in hoeverre dat lukt. En zodra je weer op je zij kunt slapen wordt je rugpijn veel minder. Heel veel sterkte en als je vragen hebt kan je mij een berichtje sturen xx

Herken ik ook! S avonds voordat ik ga slapen zijn ze wat soepeler en doen ze minder pijn. Halverwege de nacht word ik wakker endoen ze echt pijn. Niet ondraaglijk. Ik slaap ook wel weer in. S ochtends heb ik dan behoorlijke pijn en steekjes. Trekt idd in de loop vd ochtend weg. Ben nu 8 dagen PO.

Dag dames,

Eerst en vooral een spetterend 2014!

Operatie gehad 16/12 door Dr. Verdonck

Sinds gisteren zijn de draagjes eruit!

Mooi klein streepje :-), maar één litteken doet sinds gisterenavond meer pijn, en is wat dikker :-(

Is het normaal? Of zijn het nog de oplosbare draadjes?

Ben er nu cicplast aan het opsmeren.

De rechtse tepel doet ook enorm pijn, héél gevoelig, voelt blauw aan...

pff, ik ga van de één klacht naar de ander..maar moet wel zeggen, dat ze allemaal minderen...

dus mss ook hier weer geduld hebben...

Misschien heeft iedreen wel dat het litteken na de draadjes uitdoen, pijn doen en wat opgezwollen zijn?

Tenslotte doet de bh erop ook pijn.

Groetjes,

onzeker Kimmeke

Ik ben 19-12 geopereerd totaal geen pijn gehad niks.. tot nu..

Mijn linker litteken doet zoveel pijn! helemaal rood en opgezwollen en geïrriteerd!

help! Spoedeisende hulp gebeld maar die zeggen niet veel!

:(

Hallo cindytje,

Litteken is niet rood maar wat opgezwollen.

Misschien is het normaal? Vermits er nog oplosbare hechtingen inzitten..

Het is gewoon, zoals bij iedreen hier...

Ik heb er jaren over gedacht, als je dan de beslissing hebt genomen.

Wil je ook dat het allemaal mooi is, en wil je zeker geen complicaties.

Dus voor elke vraag, ga je hier op het forum zoeken.

Omdat iedreen hetzelfde heeft meegemaakt.

Grt

Hoi Kimmeke,

Misschien moet je even kijken naar mijn foto's, daar zit er eentje tussen waarvan de littekens opgezwollen en hobbelig zijn. Ik had nadat de knoopjes eruit waren gehaald erg veel pijn. Moest zelfs weer terug naar een hogere dosering pijnstillers. Dus helemaal herkenbaar, maar zolang je geen koorts hebt hoort dit bij het herstelproces.

Dit zijn namelijk de onderhuidse hechtingen die het lichaam aan het verwerken is.

Ik zou wel oppassen met smeren, zelf moet ik hier direct mee stoppen van de pc. Pas gaan smeren als het helemaal dicht is. Dat adviseerde hij mij althans.

Succes ermee!

Guest cindytje1985

Hallo cindytje,

Litteken is niet rood maar wat opgezwollen.

Misschien is het normaal? Vermits er nog oplosbare hechtingen inzitten..

Het is gewoon, zoals bij iedreen hier...

Ik heb er jaren over gedacht, als je dan de beslissing hebt genomen.

Wil je ook dat het allemaal mooi is, en wil je zeker geen complicaties.

Dus voor elke vraag, ga je hier op het forum zoeken.

Omdat iedreen hetzelfde heeft meegemaakt.

Grt

Als het alleen wat gezwollen is dan hoef je je niet zoveel zorgen te maken... Gaat het nou echt heel veel pijn doen, wordt het rood en krijg je koorts dan moet je zeker wel ff contact opnemen met je pc

Meid, hou je littekens heel goed in de gaten!!

Dat ze een beetje geïrriteerd zijn kan best, maar dat moet dan ook weer redelijk snel over gaan..

En inderdaad, als de pijn echt erger word of het verspreid zich beter even bellen en na laten kijken!!

Ik had ook een gezwollen rood stukje aan het litteken van mijn buik, was anderhalve week geleden begonnen en leek "stabiel" te blijven.. moest het bedekken met een gaasje met Betadine zalf..

Echter afgelopen nacht heeft dit zich in een razend tempo verspreid met veel pijn.. bleek dus een zware infectie te zijn die al tot het bot zat.. EN NIET EENS KOORTS HEBBEN.. dus dat wil ook niet altijd iets zeggen..

Bedoel maar te zeggen: wees heel alert en laat het liever nakijken als je het niet vertrouwd!!

wow ik schrik wel even.. het is nog een beetje rood boven het litteken en het kriebelt vooral eronder.. een vervelende irritatie. Heb slaz gebeld maar Nio was er niet vandaag.

Maar heb maandag me eerste nacontrole dus wacht wel tot dan, de pijn is nu minder!

wow ik schrik wel even.. het is nog een beetje rood boven het litteken en het kriebelt vooral eronder.. een vervelende irritatie. Heb slaz gebeld maar Nio was er niet vandaag.

Maar heb maandag me eerste nacontrole dus wacht wel tot dan, de pijn is nu minder!

Annaccccc, gebruik jij nog pijnstillers? Zo ja gewone paracetamol of iets anders??

Als je namelijk ontstekingsremmers gebruikt, zoals ibuprofen/diclofenac enz., kan het zijn dat je dan bepaalde signalen onderdrukt!

Vreemd dat ze jou niet " geholpen" hebben met deze klachten.. hou het wel even goed in de gaten alsjeblieft

Vraagje,

Ben geopereerd van 16/12, dus nu 2 weken en 5 dagen

Ik zat juist vast in het treinverkeer, waardoor ik van spoor naar spoor moest lopen voor telkens een andere trein op tijd te kunnen nemen.

Hierdoor moest ik constant trappen op en af. Met een zware trolley, kreeg wel hulp van mijn zus.

Normaal mag je niets dragen...

Zou het kwaad kunnen, borsten voelen hard aan...

Grt

Ik zou niet weten of het kwaad kan maar mijn pc zei dat ik best af en toe wat mocht tillen maar met beleid.

Dus het moest niet vaak en niet te zwaar.

Hij zei "we hebben zo veel jonge moeders met kinderen die getild moeten worden".

Dus als jij voor jezelf het idee hebt dat het wel mee viel en denk ik dat het geen kwaad kan.

Het je lopen sleuren en zeulen, tjjjaa dan lijkt het met niet verstandig.

Maar nogmaals, jij kan dat alleen beoordelen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.