kleintje_21 Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Hai dames, even een vraagje over die heerlijke bh die we 24/7 moeten gaan dragen 6 weken lang. In hoeverre is dit nou werkelijk echt nodig? Mijn moeder heeft 20 jaar geleden ook een borstvergroting gehad en vertelde mij dat zij nooit een beha heeft moeten dragen om het te ondersteunen of om die dingen op hun plaats te houden. (dementie komt echter wel voor in onze familie haha) Ben benieuwd hoeveel jullie hierover weten? En vinden jullie het nou echt fijn om die beha te dragen? Is het echt nodig... xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mammma2 Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Ik had al geantwoord in dat andere topic maar bij de Bergman moet je de kliniek beha de eerste 2 weken dag en nacht aan, en daarna nog 2 weken alleen overdag, that's it! Dus tja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuuSter Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Hoi Kleintje,20 jaar geleden werd ook gedacht dat de zonnebank geen narigheid kon veroorzaken en daar zijn ze ook behoorlijk van teruggekomen ;-)Wat ik er mee wil zeggen, alles verandert dus ook de manier waarop een bv wordt uitgevoerd en wat de richtlijnen po zijn.Ik zou persoonlijk niet t risico willen lopen dat er een complicatie of iets ontstaat omdat ik die sportbh niet meer wil dragen terwijl ik wel t geduld heb gehad om te sparen, voldoende info zoeken enz enz.En die BH, ja eerst heb ik m vooral vervloekt maar naarmate ik verder po was ging ik m steeds meer waarderen.Ik vond t fijn om dat ding te dragen omdat ik wist dat m'n nieuwe boobs velig ingepakt zaten. (Stel dat ze er af vallen of zo ;-))Tuurlijk was ik ook benieuwd hoe een bh zat en pastte maar om heel eerlijk te zijn, toen ik eindelijk leuke bh's mocht dragen trok ik als ik thuis was meteen die sportbh weer aan.Maar goed, dit is mijn ervaring hè :-)Grtjs Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleintje_21 Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 Ik had al geantwoord in dat andere topic maar bij de Bergman moet je de kliniek beha de eerste 2 weken dag en nacht aan, en daarna nog 2 weken alleen overdag, that's it! Dus tja... hihi jaa, ik zat nog te twijfelen of ik erbij moest zetten dat dat ik van jou al antwoord had! Surry voor double up! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleintje_21 Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 @SuuSter ja, daar heb je inderdaad ook helemaal gelijk in hoor. Alles is nu anders, maar ben gewoon zo benieuwd naar wat het nou werkelijk doet. En of het echt erg is als ik effe paar uur niet dat ding om heb. Heb namelijk echt het idee dat ik dan iets doe wat absoluut niet mag Maar lees inderdaad overal dat iedereen uiteindelijk van haar sport beha houdt haha. Thanks voor het antwoorden!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 hii kleintje denk echt niet dat dat kwaad was! ik heb ook al uren zonder rondgelopen en ben drie weken PO!Voor kerst en voor oud en nieuw ga ik trouwens jurkjes dragen zonder bh, want met die vreselijke sportbh is dat zo lelijk!Vorige week zat mijn bh in de was en toen heb ik een gewone bandeau bh gedragen ;-) voelt gewoon. En zalig dat hij af en toe eens uitkan x Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleintje_21 Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 hai hai -Peertje-Dat scheelt weer! Ik vind het ook lekker zonder hihi maja ik ben pas 4 dagen PO dus misschien moet ik ook eens een keer niet zo eigenwijs zijn. Oh jeetje, je laat mij eraan denken dat het alweer bijna zover is (kerst&OudNieuw) pff..ben benieuwd hoe mijn boobs dan zijn en of ik überhaupt iets leuks aan kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didi80 Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 HaiIk denk wel dat het nodig is hoor anders zouden ze het niet adviserenHeb zelf 3 dec een BV gehad en na de eerste week mocht ik s nachts al zonderWel de borst band dag en nacht, maar moet zeggen dat ik het heerlijk vind om me sport bh in de ochtend weer aan te doen hoor..... Groetjes didi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kleintje_21 Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 @Didi80 waarvoor is een borstband dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Als je pc je dit adviseert zou ik dit zeker gewoon doen. Ik moest hem de eerste 2 weken dag en nacht en daarna nog 2 weken overdag. Ik had ook vaak dat als we gingen douchen (ik moest geholpen worden) ik daarna blij was dat ik hem weer aan mocht. Zo lekker veilig! Ik had een speciale kliniek bh gekregen. Ik ben van mening dat als je niet het advies opvolgt en de bh niet of nauwelijks gaat dragen je ook niet moet klagen als je straks onder andere last krijgt van extra kapselvorming ofzo. Herstellen doe je maar 1 keer en wat is nu die paar weken op die jaren dat je kan genieten van mooie borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Het is ter voorkoming van overmatige kapselvorming.. Mensen die hem niet dragen, kunnen zich later alleen zelf verwijten dat ze kapselcontractie gekregen hebben.. De adviezen zijn er niet voor niks.. Echter... sommige mensen weten het altijd beter en voor hun gelden die adviezen niet.. Dat is voor mij goed, mij maakt het niet uit als mensen eigenwijs zijn.. Kom echter niet klagen over een jaartje..... Dan is het eigen schuld, dikke bult.. Misschien heb je geluk dat het je geen kwaad doet, om 3 weken po strapless of wat dan ook te lopen, maar anderzijds.. waarom zou je in godsnaam het risico nemen.. Het zijn 4-6 weken op een tietenleven van 15-20 jaar!!! Je betaald een aardig bedrag en gaat dan eigenwijs zitten doen?? Gaat mijn petje te boven Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_Fenne_x Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Ik heb mijn sportbh 2 weken altijd gedragen. Daarna liet ik hem regelmatig een paar uur uit. Toen ik na 3.5 wekem op controle ging was mijn pc verbaasd dat ik hem nog aan had en ik mocht hem uit laten. Hij zei je bent zo smal en alles staat zo strak. Waar zouden die prothesen in godsnaam heen gaan bij jou en doe volgende keer maar iets sexy aan zei hij ook nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Uiteraard verschillen de meningen bij de verschillende pc's. Echter, het is wel altijd beter om te luisteren naar de adviezen die je meekrijgt. Het zou gewoon eeuwig zonde zijn als je kapselcontractie krijgt door eigen toedoen, toch? Ik zou zelf het risico niet hebben willen lopen, alleen om even een paar uurtjes van die stomme ( ) sportbh af te zijn Echter, de vraag was of het kwaad kan.. en het antwoord is ja, in veel gevallen wel xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
9234danielle Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Ik heb de sportbh af en toe uit gedaan maar kan hem nu gewoon weer dragen met de borstband. Maar door die peniciline allergie had ik zoveel last van jeuk net als de waterpokken zeg maar, overal jeukende bultjes. Hoop dat het niet te veel kwaad gedaan heeft heb hem hoog uit een uur per dag uitgehad om even bij te komen en de borstband heb ik vooral sn'achts aan gehad maar nu kan ik hem de hele dag aan gelukkig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annaccccc Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 Ik moet mijn sport bh 3 weken dag en nacht aanhouden, en daarna 3 weken alleen overdag en avonds geen sport bh aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.