Ga naar inhoud

wie heeft ervaring met Vacu Step??


honorata

Aanbevolen berichten

Hooi,

ik ziet nog met wat betje losse huid op mijn billen ( niet zo strak als ik zou willen) en best veel celullitis op mijn boven benen,

heeft iemand ervaring met vacu step? is het zo goed als het in de folder schrijven ( dat veel help met celullitis en zo).

Ik denk dat na 6 weken na mijn bv gewoon mag beginnen met sporten off toch nog even vorzichtig doen??

groetjes Honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

vacu step??? ;) nooit van gehoord hihihi

ik denk dat gewoon sporten altijd nog het beste is,niet enkel voor wat los huid en sinaasappelhuidje,gewoon zoiezo beweging is erg goed voor je huid,doet wonderen joh

maar ja,weet niet of dat in je aard ligt lekker te sporten.

maar zo een vacu step,nee ken het echt niet

mischien ff googlen onder de naam?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

hier de link over vacu step

http://www.boenderfitness.nl/Pages_BHBP-Boxtel/Vacustep-HBP-Boxtel.html

En tjaa ik sport all veel + hard lopen en 1 keer per week aquajogging

maar die sinaasappelhuidje krijg ik niet weg, en de losse huid - is niet erg maar het kan naturlijk srtakker- ook niet, en ik smeer me als gek.... drink veel water(zou wel helpen)... hmmm en is niet zo als ik wil, dus dacht ik mischien ga ik die vacu step proberen.....??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook ooit is een begin lijkens sinaasappelhuidje,grrrr

dacht pak het gelijk aan.

ik ga wekelijks voor me gezicht naar een vrouwtje die me gezicht behandeld,maseren,maskertje,stoompje erbij enz enz

en die adviseerde mij,voor me sinaashuidje,lekker een masagaroller mee onder de douche te nemen.

en dat doe ik nog tot op de dag van vandaag,en het helpt werkelijk stik goed.

aan het einde van de doucherit,ff 5min lang,elke min wisselen van tempratuur met het water,koud warm koud warm en ondertussen met die masagaeroller over de bewuste huid heen

ik heb zo een roller met van die nopjes erop.

dat is mijn enige tip,maar dat is geen antwoord op je vraag natuurlijk.

ik heb het eens doorgenomen doe link,kom er geen wijs uit,omdat ik het dus echt niet ken.

hopenlijk kunnen andere dames je hiermee helpen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi honorata

het is zo'n apparaat wat je vaak in die speciale afslankstudios ziet, waar je grof geld voor moet betalen en uiteindelijk toch nog zelf de discipline moet opbrengen om je eetpatroon te veranderen. ik vind dat soort dingen altijd een grote bullshit (sorry voor mn heftige woordjes), geldklopperij. en ik denk idd dat als je toch discipline ergens voor moet opbrengen en geld ervoor over hebt dat je dat net zo goed zelf thuis kunt doen. ik kan me voorstellen dat manier van moontje net zo goed, of zelfs beter kan werken dan die vacu step, omdat je direct contact hebt met de huid die je wilt verfraaien. maar dan moet je dit wel iedere dag eventjes behandelen. ik denk ook niet dat je resultaat ziet na een maand, maar dat dat best wel even kan gaan duren, dus ook hiervoor geldt weer.... veel geduld.

ik zie altijd met lede ogen aan hoe collega's grof geld neertellen bij diverse afslankstudio's. ze moeten dan in van die ingewikkelde kastjes met ozon of iets dergelijks, lichamelijke oefeningen doen, en krijgen schema's mee wat ze moeten eten. hun geloven heilig in die kastjes en zien het geld als een stok achter de deur. ik zie zelf geen verschil met mensen die op eigen houtje afvallen. maar goed, ieder zijn ding, denk ik dan maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kaat,

discipline heb ik wel, ben 30 kilo afgevaleen zonder hulp van iemand off iets, met sporten en gozond eten.....

maar die latste kleine dingetjes - mijn huid wat beter te krijgen valt echt niet mee...

maar ja, ik ga die rollen toch proberen, hebben ze deze bij drogisterij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook last van cellulitis op de billen en benen en ben nooit dik geweest (nou ja behalve toen ik zwanger was van 59 naar 87 kg) maar nu weer gewoon 61kg maar als je die cellulitis al hebt zal het door de massages met die roller dan goed minder worden?

Groetjes Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.