Jump to content

protheses staat (te) dicht bijeen??

Recommended Posts

Hey Hey,

van vorige week maandag heb ik 280 CC achter de borstspier gekregen. sindsdien zit ik goed ingepakt en moet ik nog tot 23 dec wachten eer de elastische banden er af mogen. Bovenaan kan ik wel kijken en zie en voel ik dat de prothesen echt dicht bijeen staan. Dit voelt erg oncomfortabel aan. Ze moeten toch zakken en toch niet naast één te komen staan. :/ of is dit normaal?

krijgen ze te weinig ruimte door de banden? mag ik deze er wat vroeger afdoen?

Heb het bij Dr Verdonck gedaan in Genk.

groetjes!

ps: ik denk dat ik hier wel bij het juiste adres ben om mijn vraag te stellen, met al deze ervaringsdeskundigen :-)

Goede morgen,

Vele kennen het probleem degene die door Verdonck zijn geholpen, ikzelf had door t vocht vasthouden in mijn buik zoveel druk van 2 kanten dat ik na 7 dagen heb gebeld met Verdonck en het mocht eraf.

Wel meteen sportbh aan gedaan met de borstband. Maar als je denkt dat het verband er beter afkan zou ik even contact opnemen met Verdonck over t algemeen doet hij niet zo moeilijk en je draagt hem al een goede week dus Miss ff bellen e mag het er vanaf.

Guest cindytje1985

Nooit uit eigen beweging dingen er af halen of gaan dragen door advies op een forum... Alleen een chirurg kan in jouw geval bepalen of deze er af mag...

Mocht het namelijk achteraf blijken dat je dit zelf hebt besloten en je mocht een complicatie krijgen dan kan een chirurg er op terug vallen dat je zijn advies niet opgevolgd hebt...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.