Tascha Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Hoi iedereen ! Ben gisteren op consult geweest bij Dr visser en ze heeft me 300cc monobloc silicone soft one aangeraden. Volgens haar kon er niet meer in.. Zelf heb ik een kleine 70a/b en zou graag uitkomen op een grote volle C. Is die 300cc wel genoeg ?? Ik twijfel ook om eens bij Dr Verdonck langs te gaan om te horen wat hij zegt.. Heeft dit wel nut of gaat hij mij hetzelfde vertellen ? Zo moeilijk allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
inge v b Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ik kom met 300cc op een 80D/75E uit. Heb wel voor de spier , dat scheelt volgens mij wel. Ik had een kleine 75B.Wat jij je wel moet realiseren is wat je precies wilt. Er uitzien als een volle C of bh maat C? In mijn kleding ziet het eruit als een volle C, absoluut niet als D.Dus ik denk dat je dat wel zal lukken met 300cc. Ik ben puur afgegaan op het advies van mijn pc, daar had ik alle vertrouwen in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Hoihoi! Lastig he ik ben er na vier consulten ein-de-lijk uit! Ik zou zeker nog langs een andere pc aan.. Ze zeggen niet allemaal hetzelfde en volgens mij heb eerder over dr Visser gelezen dat ze echt voor natuurlijk gaat en daardoor wellicht wat minder cc's? (Pin me er niet op vast haha) Ik ben zelf bij Koopman, de Meyere, Nio en Straten geweest. De meyere gaf aan max 275 cc en ga uiteindelijk naar Straten voor 400cc (gaf Nio ook aan) Ik zou zeggen plan wat meer consulten in! Wellicht neemt het wat twijfels bij je weg Succes met je keuze iin ieder geval! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Hii ik ben geopereerd door verdonck en ben echt kei content! Ik vind mijn resultaat zooooo mooi en natuurlijk. Ik had nog geen a cup en ben naar 280cc gegaan, wou mooie natuurlijke borsten. Groot zijn ze niet, natuurlijk wel! Ze zien er uit als een Btje wat ik prima vind en ik bh zal ik waarschijnlijk een C hebben. ben nog maar drie weken PO en vind ze nu al zoooo mooi! Ik kan hem zeker aanbevelen met 300 cc kom je zeker aan een c hoor (je kan mijn voor en na foto's trouwens bekijken) x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Inge v b ik wil vooral dat het eruit ziet als een volle C .. Ik vind die van Peet70 en Melaniie echt supermooi en zou net hetzelfde willen ma ze hebben beide veel meer cc wat er bij mij dus niet in past volgens dr visser.. Maar als ik nu high profile zou nemen ? Zou dit wel passen zonder er fake uit te zien ?RZ1989 idd heel lastig ! En visser gaat idd vr het meest natuurlijke, maar wil zelf ook graag heel natuurlijk maar toch zeker groot genoeg ! Mss dan toch nog maar wat consulten plannen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 -peertje- heb net jou fotos bekeken en vind ze idd heel mooi ! Zelf zou ik alleen graag wat groter gaan.. Jij hebt high profile gekregen zag ik ? Waarom ? Omdat je zelf smal bent en toch grotere borsten wou of..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 -peertje- heb net jou fotos bekeken en vind ze idd heel mooi ! Zelf zou ik alleen graag wat groter gaan.. Jij hebt high profile gekregen zag ik ? Waarom ? Omdat je zelf smal bent en toch grotere borsten wou of..? Hiii Tascha, omdat ik mager ben van mezelf (47/48 kg en ben 1m70) grote borsten zouden mij niet zo mooi staan. Ik wou dat het niet zou opvallen voor de buitenwereld, in bikini en naakt merk ik natuurlijk wel veeeel verschil! en als ze nog groeien uit zichzelf (ik ben nog maar 18) dan is dat prima! Stel dat ik al groot was gegaan en ze groeien dan nog, bléh nee! Mss zegt verdonck dat je groter kan gaan hé. Maar zou voor jou max 330cc nemen heb je sowieso een volle C hoor!!! In bh misschien zelfs al een D x Link to comment Share on other sites More sharing options...
xleila Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ik denk dat je met 300cc wel misschien een grotere cupmaat zal krijgen als C!Ik had zelf ook maar 70A/70AA en ik heb 265cc voor de spier full profile en ik kom uit op een volle C, kleine D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 -peertje- grappig dat je net 330cc zegt want had die pasprotheses even geprobeerd en vond deze net wat mooier dan de 300cc maar dat zou er dus niet inpassen jammer Xleila jij hebt ook full profile.. Hebben jou prothesen dan niet meer projectie dan die 300cc monobloc die ik zou krijgen ? Ik snap er niks meer van.. Ik weet dat medium high en extra high meer projectie geeft voor dezelfde breedte van prothese maar hoe zit het dan als je 265cc high profile en 300cc high profile gaat vergelijken ? Hebben ze dan dezelfde projectie en andere breedte ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Hierin kan je alle diameters en projecties van monoblocs vinden: http://www.laboratoires-arion.com/images/pdf/10x20-ref-trilingue-6-opt.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Bedankt ava hier was ik al even naar op zoek maar heb ik dan low profile ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Nee volgens mij worden die niet gebruikt, heb er in ieder geval nooit over gehoord. Aangezien je het over 265, 300 en 330 hebt denk ik dat het over de extra high profile protheses gaat, aangezien dat de enige categorie is waar deze alle drie in voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Ah dus het zijn alleen maar deze breedtes en projecties die bestaan in de monobloc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Nou alles wat in die folder staat dus, maar las een beetje snel en dacht dat je tussen die 3 maten twijfelde.. Maar de High Profile(HP) en Extra High Profile(XP) (pagina 9/10 van mijn linkje) worden volgens mij het meest gebruikt in de Wellnesskliniek. Dus als dr. Visser je rond de 300cc aanraad heb je deze maten die daarvan in de buurt zitten: #, breedte, projectie, cc (volume) HP-320 118 42 320 HP-330 125 43 330 HP-360 126 44 360 XP-300 111 48 300 XP-330 115 50 330 Helaas weet ik niet op welke cupmaat je met één van deze protheses uitkomt, maar dat kunnen andere leden je vast wel vertellen haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Ok ik begin het wat te snappen.. Ik voel me al wat beter bij de 300cc want alsk ik opzoek naar fotos vn borsten die ik mooi vind en ik zoek dan in de folders van dat merk van prothese en projectie enz dan komt het ongeveer overeen met die 300cc xp.. Want uiteindelijk bepaalt de projectie toch de grootte van je borst he ?Dr visser zei ook zo weinig over de prothese zelf.. NIKS OVER hp of xp of breedte ofzo.. KVond dat ze bitter weinig uitleg gaf.. Maar goed dat ik zelf mijn vragenlijst bij hadwant anders wist ik helemaal niks :s en toen ik fotos liet zien kon ze me ook niet zeggen of het er zo zou gaan uitzien :s Link to comment Share on other sites More sharing options...
xleila Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ja ik vind dat zelf ook allemaal heel vaag! ik weet alleen dat mijn pc full profile voor mij heeft gekozen, ik krijg zo mijn bb-paspoort dan kan ik precies zien wat ie daarmee bedoeld. Maar naast die full profile (misschien heet dat anders bij andere klinieken, ik weet het niet!) heb ik voor midden plaatsing gekozen. Je hebt idd extra high, high en low en dan heb je ook nog gewoon normaal, dat is wat ik nu heb. En dat hield volgens mijn pc in; high betekent dat ze hoger geplaatst worden maar dat ze ook smaller zijn, low betekent dat ze lager geplaatst worden en breder zijn. Ik zit daar dus tussenin.Maar wat wordt er bedoeld met projectie trouwens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Projectie is de mate waarin de borst naar voor toe komt.. Dus voor dezelfde breedte van borst kan je borst meer gevuld en dus meer naar voren (high) of minder gevuld en dus minder naar voren (low) zijn, en medium zit er tussenin.. Kweet nie of dit duidelijk is ? Hoop ook dat ik het juist uitleg want ik lees ook maar alles hier op het forum en dit is wat ik ervan begrepen heb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ava Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ja ik vind dat zelf ook allemaal heel vaag! ik weet alleen dat mijn pc full profile voor mij heeft gekozen, ik krijg zo mijn bb-paspoort dan kan ik precies zien wat ie daarmee bedoeld. Maar naast die full profile (misschien heet dat anders bij andere klinieken, ik weet het niet!) heb ik voor midden plaatsing gekozen. Je hebt idd extra high, high en low en dan heb je ook nog gewoon normaal, dat is wat ik nu heb. En dat hield volgens mijn pc in; high betekent dat ze hoger geplaatst worden maar dat ze ook smaller zijn, low betekent dat ze lager geplaatst worden en breder zijn. Ik zit daar dus tussenin. Maar wat wordt er bedoeld met projectie trouwens? De projectie is de mate waarin het impantaat naar voren komt, de hoogte zegmaar. Als je van de zijkant zou een extra high implantaat het verste naar voren komen, dan high, moderate en dan low: Dat is wat je PC waarschijnlijk bedoelt, dat heeft niks te maken met hoe hoog of laag de prothese geplaatst wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 visser is zo kort ik heb lijk toch een beter gevoel bij verdonkc! Vriendelijke man. Misschien kan je bij hem eens een afspraak maken? Ik vind dat hij best veel uitleg gaf! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Ava wie kan me dan wel precies zeggen op welke cupmaat ik zou uitkomen ? En hoe kan ik hen dat vragen ? Ben nog niet zo wegwijs met het forum.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Visser was idd heel kort -peertje- en vond dit echt spijtig.. Ze vulde haar medische vragenlijst in en even meten en hup de pasbh aan met de 300cc achter gepropt en daar stond ik.. Had mijn fotos nog niet eens laten zien en ze had al beslist.. Ik heb wel mijn hele vragenlijst overlopen maar kreeg telkens een kort antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady Ziva Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ik wilde graag high profile maar dat kon niet ivm afstand borstplooi-tepel. Waar ik mee wil zeggen dat dus niet alles kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tascha Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 K snap eig niet wrm de ene pc er meer cc inkrijgt dan een andere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenuwpeesje Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ik heb 325cc kom van een 70aaaaa en nu een 70e.... maar ziet er inderdaad meer uit als een volle c/kleine d in kleding. Alleen ik heb wel high profile, dat scheelt ook nog, anders misschien toch nog een extra consult inplannen?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus78 Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Ik ben ook door dr Visser geopereerd, heb 265 cc dual plane, kwam van nog minder dan 75aa naar nu, ruim 2 maanden po, naar volle C. Ik kan mijn nieuw aangeschafte C bh´s bijna niet meer aan, zal in het weekend eens een D gaan passen!!! Ik ben erg tevreden over dr Visser trouwens!!oh ja het is trouwens xp geplaatst, dat wil zeggen extra high profile! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.