Jump to content

Lexxie : 17 december 2013 : Dr. Rhemrev : Westeinde ziekenhuis

Recommended Posts

Hey meiden, ik lees al even mee maar ik heb nog niet eerder wat gepost.

Gisteren ben ik geopereerd door Drs rhemrev in het westeinde ziekenhuis in den haag. Ik had vooral lege borsten door gewichtsverlies (lege c) en ik vond de vorm ook niet mooi. Nu heb ik ronde mentor protesen gekregen voor de spier rechts 350cc en links 275cc door grootte verschil. Nu zijn ze gelijk :). Ik was wel zenuwachtig vooral voor het resultaat maar met wat ik tot nu toe heb kunnen zien ben ik al super blij! Ben de eerste nacht goed doorgekomen ben wel wat stijf en beurs maar heb verder niet heel veel pijn! Kortom het is me alles meegevallen. Ik kan jullie deze pc ect aanraden ze is super lief en neemt alle tijd. Nu maar geduld hebben tot het werkelijke eind resultaat echt zichtbaar wordt!! Liefs

Welkom op het forum!!!

Gefeliciteerd met je boobies!

Lekker herstellen nu en genieten van je twee meiden ;)

Ik zal je titel even aanpassen zodat ie gelijk is als alle andere.

Veel plezier op het forum!!!

• 4 weeks later...

Lijkt me trouwens lastig om nog zo lang te moeten wachten!! Toen ik eenmaal de keuze had gemaakt wilde ik ook direct haha! Succes met aftellen..!

Ja het is inderdaad best even doorbijten, heb ze liever vandaag dan morgen maar kan helaas niet anders door mijn stage. Ach, als ik ze eenmaal heb kan ik er nog jaren van genieten :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.