R1989 Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Zo he! Ik ben er eindelijk uit Gisteren bij Frans Straten geweest! Wat een leuke man Voelde me prima op mijn gemak bij zowel zijn assistente als hem zelf. We zijn uitgekomen op L: 400 cc en R: 450 cc ronde mentor implantaten high profile dual plane Eerlijk.. Ik kon wel een dansje doen gisteravond! Ben superbenieuwd waar ik op uit zal komen hihi.. Volgens Frans een D (hb nu een omvang van 84 cm en een a-cupje) Nog een precieze datum vastgesteld omdat ik even moet kijken hoe snel ik het bedrag bij elkaar krijg.. Dus nu sparen sparen sparen! Jeejjj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Wat super meid!!!!!Ik hoop dat je snel het bedrag bij elkaar heb! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Oh super!!!Ik ga zaterdag op eerste consult bij Danielle Gabriels...spannend Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Wat super meid!!!!! Ik hoop dat je snel het bedrag bij elkaar heb! Thanks! ik hoop het ook haha Oh super!!! Ik ga zaterdag op eerste consult bij Danielle Gabriels...spannend Oeh spannend! Hoop dat het bevalt! Ik ben via Heyendael gegaan dus zou niet kunnen zeggen hoe zij is.. Maar Straten vond ik iig super Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Woehoe dat worden een partij mooie boobies ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeetje <3. Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 Wat leuk! Ik word vrijdag door hem geopereerd en ik twijfel er niet aan of het een kundige arts is.Heb al genoeg mooie resultaten van hem gezien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobske Posted December 18, 2013 Share Posted December 18, 2013 halloje bent in goede handen bij f stratenen idd is echt een leuke vriendelijke manikzelf ben 28 okt door hem geholpen en ben zeer tevreden over de behandeling en eind resultaatik kwam van een kleine b cupen heb nu 500cc rond high prifile duel plane en zit nu op een e cup bh met 8 weken poheel veel succes groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Woehoe dat worden een partij mooie boobies ! Ik hoop het zooooo haha Wat leuk! Ik word vrijdag door hem geopereerd en ik twijfel er niet aan of het een kundige arts is. Heb al genoeg mooie resultaten van hem gezien! Oohh spannend!! Heel veel succes vrijdag komt vast goed.. Inderdaad superveel mooie Straten-borsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 hallo je bent in goede handen bij f straten en idd is echt een leuke vriendelijke man ikzelf ben 28 okt door hem geholpen en ben zeer tevreden over de behandeling en eind resultaat ik kwam van een kleine b cup en heb nu 500cc rond high prifile duel plane en zit nu op een e cup bh met 8 weken po heel veel succes groetjes En dat geldt dus ook voor die van jou! Wauw! echt heel mooi! Ben je er zelf tevreden mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Enige waar ik wel een beete mee zit.. Althans.. Mijn vriend. Die was geschrokken van 400cc.. Vindt dat veel.. Is bang dat het niet mooi wordt.. Of heel nep.. En hard..Waaaaa! Ben ik er zelf eindelijk uit.. Krijg je dit hahaVooral het eventueel harder aanvoelen is voor hem een issue.. Wie van jullie heeft zoiets van ja echt hard? Of kunnen jullie mij geruststellen? Ik ken niemand die het heeft.. Dus zelf ook nog nooit gevoeld. Voel je dat implantaat echt zitten? En is het echt veel harder dan natuurlijke borsten? (Ik ga btw voor cohesive I) Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 Enige waar ik wel een beete mee zit.. Althans.. Mijn vriend. Die was geschrokken van 400cc.. Vindt dat veel.. Is bang dat het niet mooi wordt.. Of heel nep.. En hard..Waaaaa! Ben ik er zelf eindelijk uit.. Krijg je dit hahaVooral het eventueel harder aanvoelen is voor hem een issue.. Wie van jullie heeft zoiets van ja echt hard? Of kunnen jullie mij geruststellen? Ik ken niemand die het heeft.. Dus zelf ook nog nooit gevoeld. Voel je dat implantaat echt zitten? En is het echt veel harder dan natuurlijke borsten? (Ik ga btw voor cohesive I)Niemand?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 De eerste weken zijn ze hard maar na mate de weken en bij sommige maanden verstrijken worden ze zachter. De meesten zeggen na 1jr po helemaal tevreden te zijn.Heb niet vaak gelezen dat ze hard blijven of je moet er gigantisch veel cc in doen,misschien dan wel hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Queen-ans Posted December 19, 2013 Share Posted December 19, 2013 Hey meid,Ik ben gewoon verbaasd over hoe zacht ze inmiddels zijn. Misschien komt dat ook omdat ze eerst zo strak stonden en ik er niet in kon knijpen of wat dan ook. Ik voel de prothese echt niet zitten. Ik had verwachten dat ik de prothese soort van kon pakken in de borst en de randen voel. Maar ik voel niks! Voelt echt als me eigen borst aan- zo apart! Maarja nep zijn ze en nep blijven ze! But i like it hihi Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 20, 2013 Author Share Posted December 20, 2013 De eerste weken zijn ze hard maar na mate de weken en bij sommige maanden verstrijken worden ze zachter. De meesten zeggen na 1jr po helemaal tevreden te zijn. Heb niet vaak gelezen dat ze hard blijven of je moet er gigantisch veel cc in doen,misschien dan wel hahaha Haha ja dat kan ik me zo voorstellen Hey meid, Ik ben gewoon verbaasd over hoe zacht ze inmiddels zijn. Misschien komt dat ook omdat ze eerst zo strak stonden en ik er niet in kon knijpen of wat dan ook. Ik voel de prothese echt niet zitten. Ik had verwachten dat ik de prothese soort van kon pakken in de borst en de randen voel. Maar ik voel niks! Voelt echt als me eigen borst aan- zo apart! Maarja nep zijn ze en nep blijven ze! But i like it hihi Oh dat klinkt goed! Dat idee heb ik er namelijk ook echt bij hahah En idd ze blijven nep maargoed haha dat is ook niet erg maar wel fijn om te lezen dat je niets voelt in de zin van je borst en een prothese Thanks voor jullie reacties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Zo zacht als echte boobs zullen ze nooit zijn. Ze zullen wat steviger zijn. Er zit nou eenmaal wat in Ik ben nu 2,5 mnd po. Ze worden steeds zachter. Ik kan ze alle kanten op bewegen. Zodra ik op mijn zij lig vallen ze ook gewoon richting het matras. Ik heb 535cc Ik denk dat het helemaal goed komt met je 400cc Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 23, 2013 Author Share Posted December 23, 2013 Zo zacht als echte boobs zullen ze nooit zijn. Ze zullen wat steviger zijn. Er zit nou eenmaal wat in Ik ben nu 2,5 mnd po. Ze worden steeds zachter. Ik kan ze alle kanten op bewegen. Zodra ik op mijn zij lig vallen ze ook gewoon richting het matras. Ik heb 535cc Ik denk dat het helemaal goed komt met je 400cc Jaahh de een zegt weer van wel de ander niet maar kan me voorstellen dat het iets anders wordt en iets minder soepel of zacht.. Is nu eenmaal niet echt haha Jaaa kijk uit naar m'n 400cc Ben je tevreden met jouwe? 535cc is een mooie maat haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Ja ik ben zeker tevreden met mijn maat! Het past ook gewoon bij me. Ik heb eindelijk de tieten die bij me horen Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1989 Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Ja ik ben zeker tevreden met mijn maat! Het past ook gewoon bij me. Ik heb eindelijk de tieten die bij me horen Hahah lijkt me geweldig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.