Jump to content

Lange tepel en borstbeen

Recommended Posts

Hoi meiden!

Ik heb na twee zwangerschappen en twee x borstvoeding te hebben gegeven geen borsten meer over ook is mijn rechter tepel uitgerekt(lange tepel). Is daar ook iets aan te doen? Wellicht iemand ervaring/advies?!? Ook is bij mij mijn borstbeen (botten) zichtbaar, gaat dat na bv minder opvallen? Zal foto toevoegen? Groetjes!

Het is zeker mogelijk om wat aan je tepel te laten doen als je dit echt wilt. Dit stukje zag ik bij Beau Care.

Tepelverkleining:

Te ver vooruit stekende tepels kunnen chirurgisch verkleind worden. Tepelverkleining gebeurt onder lokale verdoving en laat geen littekentjes na. Borstvoeding blijft mogelijk, de melkgangetjes blijven intact.

Te grote tepels kunnen eveneens verkleind worden. Hierbij gaat meestal wel een deel van de melkgangetjes verloren. Indien u na tepelverkleining nog borstvoeding wenst te geven, dient u dit aan de plastische chirurg mee te delen. Soms kan hij dan voor een andere methode kiezen welke een minder spectaculaire verkleining biedt maar waarbij de melkgangetjes wel bewaard blijven.

Over je botten bij je borstbeen. Een kennisje van mij heeft dit ook. Ze heeft druppelvormige protheses en dual plane geplaatst omdat je anders echt de hele prothese zou zien zitten. Bij haar zijn de botten op haar borstbeen nog steeds te zien, maar wel wat minder. Meer omdat de verhouding nu ook beter is ofzo. Ze heeft trouwens kleine protheses genomen.

Misschien zijn er dames hier die hier zelf ervaring mee hebben. Die kunnen dat misschien beter beoordelen hoe en of het echt veranderd.

Bij mij zag je ineens ook het borst been uitsteken na ook veel afgevallen te zijn , heb bv gehad eerst met de langste prothese anatomisch dual plane omdat ik een lange afstand had van m'n sleutelbeen naar m'n tepels toe , maar ze hingen alsnog en borstbeen leek weer zichtbaar nu met een borstlift erbij is t al veel minder en lijkt het opgevuld

• 3 months later...

Misschien een wat late reactie, maar heb hetzelfde probleem! Ook 2 dochters, lang borstvoeding gegeven. Nooit volle borsten gehad, maar nu een a-cup en lange, lelijke tepels! Ben op consult geweest bij Dr. Schiettecatte en zijn advies is eerst de tepels opereren en na 2-3 maanden de bv (dual plane). Ben benieuwd hoever jij nu bent!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.