-M- Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Hallo allemaal,Had me al even geleden aangemeld voor dit forum maar me nog niet voorgesteld.Ik ben een 46 jaar getrouwd en moeder van 3 volwassen kinderen (24, 23 en 20 jaar)Al sinds mijn jeugd ontevreden met mijn borsten, te klein, momenteel heb ik bh maat 75A.Ben kort geleden 10 kilo afgevallen en heb nu de stoute schoenen aangetrokken om toch een BV te ondergaan.Ik ben net op consult geweest bij Diana Gabriels en besloten de Mentor prothese rond 350 cc dual plane te laten plaatsen.Ik zal dan ongeveer uitkomen op een grote cup 75B, kleine C.Nu heb ik een optie voor aanstaande zondag de 22e in de Atlaskliniek bij Dr Wilikens. Heb tot donderdag de tijd om het af te zeggen.Het is erg snel allemaal maar het komt prima uit met mijn werk omdat we tussen kerst en oud en nieuw gesloten zijn.Ik zal dan ook pas de chirurg zien vlak voor de operatie, heeft iemand hier op het forum ervaring met deze arts en met deze kliniek?Alvast bedankt voor de reactie's Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Hoi, Welkom op het forum!! Wat goed dat je nu dan eindelijk die stoute schoenen heb aangetrokken Spannend dat het al zo dichtbij is! Er zijn meerdere meiden bij deze pc geweest. Als je op zijn naam zoekt via de zoekbalk hier rechts boven dan zal je de meiden wel tegenkomen. Je kan dan hun verslagen lezen over deze pc. Veel plezier op het forum! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roos1 Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Ik had ook een optie op de 22e ,maar heb toch voor een aantal dagen later gekozen omdat de arts die ik wil dan niet opereert. Over dr. Wilikens kon ik niet zo veel vinden. Spannend hoor, tis al bijna zondag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naadje33 Posted December 25, 2013 Share Posted December 25, 2013 Hoi M ben je nog geopereerd afgelopen zondag? Ik was er die dag ook! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.