Sindala Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Hallo allemaal,Mijn naam is Dayenne ben 30 jaar en heb 2 kindjes. 1 meisje van 8 en een meisje van 2.Ik heb nooit grote borsten gehad, ongeveer 75B. Tussen en na de zwangerschappen is het beter en slechter geweest.Nu ik er zeker van ben dat ik geen kinderen meer wil en dus geen borstvoeding meer ga geven wil ik nu de definitieve stap gaan nemen voor een borstvergroting.Waar ik vooral benieuwd naar ben is naar moeders die ook hun volume uit hun borsten kwijt waren en de stap al gezet hebben hoe dit is geworden.Hoe bij deze groep vrouwen de protheses geplaatst zijn en of ze blij zijn met het resultaat. Ik denk dat ik een realistisch beeld moet hebben, ben nou eenmaal geen strakke 20 njarige meer hi hi.Verder ben ik ongeveer 1.65 en weeg 59 kilo.Hoop veel te leren en alle tips zijn welkom, alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jolly Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 hoi sindala!!!wat leuk dat je ervoor gaat!!ik heb ook twee kids gehad, ze zijn nu 13 en 15 (bijna 16) ikzelf ben nu 44, heb de boobjob ongeveer 7 maanden geleden laten doen.ik had 85b soms 80b en ben met 310 cc rond en op de spier (natrelle medium profile) naar een 80E gegaan, die eruit ziet als een keurige D cup!!mijn bovenwijdte is nu hetzelfde als mijn heupmaat , dus ik vind het mooi in proportie.De meeste vrouwen krijgen na het hebben van kinderen (sommige bofkonten niet) wat meer hang in hun borsten, ik ook, ik moet eerlijk zeggen dat ik mijnsinziens tegen een borstlift aanzat hoor!!ik heb door de bv vollere borsten gekregen, het ziet er heel natuurlijk uit, ook vanwege de "hang" mijn tepels zijn ietsje meer omhoog gekomen door de bv en daardoor zitten ze weer op een redelijke plek!al met al ben ik heel erg tevreden met het resultaat, al moet ik erbij zeggen dat als ik ooit voor een wissel zou gaan, ik dan een high profile zou willen, omdat nu het meeste volume toch onderin mijn borsten zit, en ik het ook wel mooi zou vinden als daarboven wat meer volume zou zitten!!! al met al ben ik zeer tevreden en gaf ik mijn boobs vroeger een dikke onvoldoende, en nu een dikke acht of zelfs negen!!!heel veel succes!!groetjes, jolly Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristin2301 Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Dag Sindala,Maak je geen zorgen, hier zijn veel mama's zoals jij op de site.Mijn beurt moet ook nog komen,heb nooit een mooie boezem gehad , 85 B vroeger maar met grote tepelhoven (dus hang) van in het begin!Heb 3 kids gehad en nu zijn ze echte pannenkoeken... ik zal een lift moeten ondergaan en krijg dual-plane 500 cc ongev (dat ziet de pc op dat moment wat beste past bij me). Ik ben zeer erg verdikt tegen vroeger...weeg nu ongev 65 kg voor 1m57.Ik ben me steeds aan het afvragen of ik geen high profile zou nemen.Heb jij al een gesprek gehad met een Plastische chirurg?LiefsKristin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Bedankt voor de uitgebreide reacties.Ja over de hang in je borst vind ik niet zo erg, mijne zijn vooral leeg. Heb nooit hele zware borsten gehad en ook ben ik beiden zwangerschappen niet extreem weel aangekomen.Bij de eerste 12 en de tweede 10 kilo. Ik ben niet zo groot heb tussen maat 36 en 38 kledingmaat. Ik heb wel overal vlees zeg maar, flinke armen, benen en billen. Ik vind mijn borsten daar absoluut niet bij passen.Vorig jaar ben ik in Vlijmen geweest, maar was niet blij na het consult. Hij raadde mij precies aan waarvan ik dacht dat ik niet wilde. Anatomisch achter de spier. Ik denk dat bij mij het beste high profile rond op de spier past. Nu zie ik dat veel vrouwen hier naar dokter Plovier in Be-clinic zijn gegaan, wil daar wel eens een consult. Ook moet ik nog wat sparen ;-)Mijn man zegt als je wilt ga maar sparen, maar dan wel flinke ha ha moet wel de moeite zijn. Vandaag trouwens nieuwe BH's gekocht bij hunkemoller "maximisers" mega gevuld maar het lijkt weer ergens op anders loop ik altijd met siliconen vullingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 @kristin, ik zie nu dat je naar Plovier gaat, wat voor protheses ga je krijgen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choucky Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Hallo Sindala,Ik ben een mama van 37, heb een zoontje van 3,5:Ik herken me in jouw omschrijving. Ik ben 1m60 en schommel tussen de 55 en 57 kg en heb ook maatje 36/38 maar toch stevige benen.Ik had altijd een 75C toen ik zwaarder was. Door 10 jaar geleden zó'n 10 kg te zijn afgevallen gezakt naar een 75B.Met mijn zwangerschap ben ik liefst 20kg aangekomen en een mooie volle 80D.Na de geboorte heel snel terug op mijn gewicht MAAR de boobies waren leeg pffff naar een lege 75 B/Aik ben bij Plovier geweest 5 weken geleden en heb 360 cc medium profile gekregen dual plane. mijn foto#s staan in de galerij.Eerlijk, ik vind ze nog niet echt mooi, maar volgens de pc moeten ze zeker nog ronder worden en indalen. Misschien had ik toch iets meer moeten vragen voor een ronder en voller effect, maar eerst nog wat geduld.ik heb nu een 75D soms E.Success met je verkenning in de BV wereldgroetenChoucky Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Hi allemaal, Ik ben dus een 32 jarige moeder met 2 kindjes een van 10 en een van 3 jaar oud. Beiden kindjes borstvoeding gegeven plus nooit grote borsten gehad. Ik wil al vanaf mijn 18de een borstvergroting maar steeds praat mijn omgeving mij hieruit...vooral mijn moeder:) Ook mijn man leek er niet erg blij mee te zijn maar toch begon ik er elk jaar weer een keertje over. Nu zei hij eindelijk...schat als jij dat wilt, moet je dat doen! Maar dan wel goed ha ha! Mag dan ook (door hem) goed gezien worden. Nu heb ik mijn eerste afspraak staan aankomende zaterdag bij Danielle Gabriels. Zelf twijfel ik heel erg aan voor de spier of dual plane, ik denk dat ik voldoende weefsel heb maar weet niet wat mooier is. Misschien dat mensen hier adviezen hebben voor me en welke chirurg ik nog zeker zou moeten bezoeken.... Ik hoop op leuke gezellige reacties!! XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Welkom op het forum!!! Spannend je eerste consult!! Wat betreft de plaatsing zou ik zeggen indien je ze voor de spier kan hebben zou ik dat zeker doen.. Qua resultaat is niet het een of het ander mooier... Bij sommige zie je het namelijk niet eens of ze het voor de spier of dual plane hebben..Wat betreft een chirurg die je zeker nog moet bezoeken zou ik dr. Nio aanraden. Hij werkt in het SLAZ in Amsterdam of in de Park kliniek in Rotterdam.. Alleen is het zo dat de operatie in het SLAZ goedkoper is dan in de Parkkliniek, het scheelt zo'n 800 euro.Ik ben zelf 2 keer op consult geweest bij hem en 14 november heeft mijn operatie plaats gevonden... Ik vindt deze pc zeer relaxt en neemt uitgebreid de tijd voor je en luistert goed naar je wensen.. De operatie is mij heel erg mee gevallen en ik heb helemaal geen pijn gehad... Dr. Nio staat hier op de site ook wel bekend als de chirurg met de gouden handjes..Succes met je zoektocht en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Welkom op het forum!Wat spannend zo'n eerste consult.Of je voor de spier kan hangt af van je eigen weefsel. Ik had zelf genoeg weefsel om te prothese te "verstoppen" en heb dus voor de spier gekregen. Ik denk dat je met beide een mooi resultaat kan halen. Het herstel met voor de spier is vaak wat minder pijnlijk.heb je verder vragen dan horen we het graag.Succes zaterdag!!1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Bedankt voor je reactie! Leuk en prachtige boobs heb je gekregen!Hoe waren ze eerst als ik vragen mag?Weet je misschien of ze bij Danielle Gabriels wel voor de spier plaatsen?En wat de kosten zijn bij bijv dr Demeyere of dr Nio, ik zie dat zij in iedergeval voor de spier plaatsen.Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Bedankt voor je reactie! Leuk en prachtige boobs heb je gekregen! Hoe waren ze eerst als ik vragen mag? Weet je misschien of ze bij Danielle Gabriels wel voor de spier plaatsen? En wat de kosten zijn bij bijv dr Demeyere of dr Nio, ik zie dat zij in iedergeval voor de spier plaatsen. Alvast bedankt Bij Diana Gabriels plaatsen ze ook voor de spier.. Iedere chirurg bij haar kijkt volgens mij goed naar wat je voorsituatie... De kosten bij dr. Nio in het SLAZ zijn 3100.- en zo uit mijn hoofd bij dr. Demeyere 3000.- maar over de kosten bij Demeyere kan Esmiralda uitslag geven Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Helemaal goed hoor Cindy Bij de Meyere kost het 3000,- incl je bh voor na de operatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Thanks! Vind het heeeeel erg spannend allemaal.Ga morgen even fotootje maken van de voor situatie:)Wil ook flink wat groter eigenlijk hi hi..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Als je flink groter wil dan zou ik zeker kiezen voor dr. Nio om op consult te gaan.. Hij houdt van het maken van grotere borsten... Dr. Demeyere is daar wat voorzichtiger in... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Fijn wat jullie allemaal al weten!Ik heb nu een lege 75B en wil uitkomen op zeker een F Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Ik kom van een cupje AA af en met de 500cc die ik van dr. Nio gekregen heb draag ik nu een sport bh E.. Let wel op dat bij nepborsten het bh label vaak veel groter aangeeft dan dat ze er uit zien.. Niemand weet hoe het komt, maar het is echt zo... De meeste meiden die hier een bh label E of F hebben oogt het vaak als een D cup.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Ik had een lege C en zit nu op een volle G! Het is natuurlijk per persoon verschillend wat mogelijk is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 En wat vinden jullie mannen/vriendjes er van? In een keer zoveel groter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 die van mij vindt ze te groot haha... maar ja hij moet ook een maand of 3 wennen als mijn haar een ander kleurtje krijg dus ja geduld t went vanzelf wel en ik ben er heel blij mee!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Die van mij vind het helemaal oke Ze zijn niet te groot in verhouding met mijn lichaam en hij wist van te voren dat het groot zou worden. Als je lege borsten heb en je wil ze weer opgevuld hebben dan worden ze nou eenmaal wat groter. Nu is het ook zo dat ik voor dat het leegliep ik altijd een E had en het verschil daarmee wel weer mee valt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 17, 2013 Author Share Posted December 17, 2013 Heb even rongesnuffeld..ikvind die van Yoni echt super!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 18, 2013 Author Share Posted December 18, 2013 Hoi hoi,Heb foto's in mijn gallerij geplaatst van mn borsten...helaas op zijn kop! Ha haZou het voor de spier kunnen volgens jullie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 21, 2013 Share Posted December 21, 2013 Ik heb je foto's bekeken en ik denk dat je echt super mooie boobies gaat krijgen! Je foto's stonden trouwens goed in de galerij Ik durf echt niet te zeggen of het wel of niet voor de spier zou kunnen, daar moet echt een pc naar kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindala Posted December 22, 2013 Author Share Posted December 22, 2013 Nou ben gisteren bij diana geweest. Ze zei gelijk dat het voor de spier kan. Ik heb genoeg spek ha ha.Vroeg wat ik wilde, ik gaf aan dat ze groot mochten. 500cc voor de spier hp.Nu twijfel ik of dat groot genoeg is. Iemand ervaring hiermee? Ze zei dat ik op een 75 e uit zou komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suusje_89 Posted December 22, 2013 Share Posted December 22, 2013 Het is bij iedereen verschillend.. Ik ben nu 3,5 week PO en uit nieuwsgierigheid vd week even bh gaan passen... Werd opgemeten en uiteindelijk kwam het op een 80g/80h.Mijn borsten lijken echt niet zo groot, ik kwam wel van een lege D.. Heb 400 CC hp voor de spier gehad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.