Jump to content

Kliniekbemiddelaar borstlift

Marieke81

Recommended Posts

Guest cindytje1985

Welkom op het forum... Ik ben niet bekend met de kliniekbemiddelaar... Het lijkt mij heel commercieel waarbij je nog kans hebt dat bepaalde klinieken een hoop geld moeten betalen om zoveel mogelijk cliënten naar hen door te sturen.. Ik zeg niet dat het zo is, maar daar denk ik gelijk aan als ik zo iets hoor...

Je zou eens kunnen kijken hier op het forum bij het kopje mommy make over.. Daar staan veel verslagen van vrouwen die het al hebben laten doen.. Zo kun je ook lezen hoe zij het ervaren hebben en bij welke kliniek zij zijn geweest...

Je zou een aantal consulten kunnen inplannen en zo kijken waar jij je het beste op je gemak voelt...

Veel leesplezier en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!!!

Guest Duikbuuf

Ik heb het in het ziekenhuis gedaan en daar ben ik wel heel blij mee. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn borstverkleining en lift vergoed heb gekregen en dat ik alleen mijn bwc zelf heb moeten betalen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.