Jump to content

Een belangrijke vraag

Boobies_iresss

Recommended Posts

Hoi dames

Ik wil me in maart laten opereren aan een borstvergroting,

Mijn voorkeur gaat uit naar dr nio

En ga in januari me consults plannen maar door de afstand ga ik ook naar rijnstate (arnhem)

Waar ik me het beste bij voel uiteraard,

Over nio hoor ik genoeg en dat doet natuurlijk al een hoop goed voor mij,

Nu vraag ik me af of hier iemand is die deze artsen kent; ( zijn werkzaam in het rijnstate)

J.c van alphen

H.c. Kroesse-deutman

E.w van valkeburg

J. Vehof

Dan had ik nog 1 belangrijke vraag die ik uiteraard ook aan de artsen zou stellen maar mischien is hier iemand die het ook heeft en me daar alvast gerust in kan stellen.

Ik heb een rug operatie ondergaan rn heb een aardig handeltje aan staal in me rug zitten, zijn er hier mischien dames met een kunstheup, knie, schouder prothese pin in de voet noem het maar op die iets jn het lichaam hebben wat er eigelijk niet hoort en toch ook een borstvergroting heeft ondergaan?

Wanttttt mijn schoonmoeder heeft een schouderprothese en zij heeft het ooit ook overwogen en die arts had verteld door infectie gevaar mog het niet want dan vreet het niet lichaamseigen stoffen op of terwijl ellende..... Nu ben ik dus zo onwijs bang dat me droom in duigen gaat vallen...

Dus ik hoop zo dat hier iemand is die het eventueel ook iets niet lichaameigen in het lichaam heeft ( och wat klinkt dit stom allemaal hahaha). Die me voor nu nog even ja gerust stellen...

Reageer dan alsneblieft!

Iiig al beda kt voor het lezen van me verhaal meiden

Knuffels uit arnhem.

Hoi,

Welkom op het forum!

Over Nio is inderdaad veel te vinden hier. De andere artsen zeggen mij niks, maar je kunt natuurlijk altijd even zoeken via de zoekbalk hier rechts boven. Dat je een stukje moet rijden voor de arts van jou keuze dat gebeurd hier regelmatig volgens mij. Ik moest er ok ruim 2,5 uur voor rijden, maar dat was het ook wel waard.

Hoe het zit met je rug durf ik echt niet te zeggen. Je zou dat denk ik echt even aan de arts moeten vragen.

Heel veel lees plezier!!

Hoi Iress,

Van het Rijnstate weet ik dat dr. Valkenburg bekend staat als een man die bvk doet en hij heeft een aardige wachtlijst als ik me niet vergis. Via Google zul je vast al wel iets over hem kunnen vinden.

Ik kan je ook niet helpen met een antwoord over je rug. Succes en spannend om alle info in te winnen en je beslissing te nemen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.