Ga naar inhoud

Jeka : 18 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben 26 jaar en moeder van een prachtig zoontje van 8 maanden :) Ik heb altijd al kleine borsten gehad maar dat ze ook hangen vind ik het allerergste. Nu na de zwangerschap zijn ze nog kleiner en slapper geworden. Het zijn net de borsten van een oude vrouw :( Nu willen wij volgend jaar voor een tweede kindje gaan en ik denk dat het het beste is om te wachten tot na deze eventuele tweede zwangerschap. Maar van de andere kant lijkt het me ook fijner om het eerder te laten doen zodat ik bij de tweede wel borstvoeding durf/kan geven wat ik nu niet heb gedaan uit schaamte voor mijn borsten. Ik hoop ondertussen me er goed in te kunnen verdiepen en hier veel info te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!!!

Ik denk zelf ook dat het verstandig is om te wachten. Zeker als je weet dat er nog een kindje zal gaan komen. Het wil niet zeggen dat er echt wat zal gaan veranderen bij je maar het zou toch zonde zijn als dit wel zo is als je net je boobies heb laten doen.

veel plezier hier op het forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Welkom op het forum!!

Als je aangeeft dat je binnen jaar weer voor een kindje wil gaan dan zou ik zeker nog even wachten.. Zoals Esmiralda al aangeeft kunnen je borsten dan veranderen en dat zou zonde zijn..

Ik snap dat het heel moeilijk is om te wachten, maar in deze wel verstandiger denk ik...

Je hebt dan in ieder geval wel tijd genoeg om je goed in te lezen ;)

Veel leesplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat het inderdaad dan beter is om te wachten. Wil ook niet het risico lopen dat het toch zou veranderen. Maar dan zou het pas over 2 jaar ofzo kunnen? Neem aan dat je lichaam toch eerst moet ontzwangeren en herstellen. Kan nu al niet meer wachten ;) Maar heb inderdaad dan nog de tijd om alles goed uit te zoeken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik wilde het ook al na mijn eerste zwangerschap. Maar ook de wens voor een tweede en borstvoeding geven was voor mij een must. Tijdens zwangerschap groeien ze toch en met borstvoeding helemaal dus tijdens die perioden niet veel moeite gehad met wachten. Ik heb mijn tweede kindje 2 jaar bv gegeven.

Je hoeft je echt niet te schamen voor het voeden, doe je meestal toch thuis en als je je echt schaamt buitenshuis gewoon een sjaal overheen en niemand die t ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Wauw, mijn oude voorsteltopic van ca 5 jaar geleden. Inmiddels mama van 2 kindjes en ben nu echt helemaal “klaar” voor nieuwe boobs :D Over 3 weken heb ik mijn eerste consult bij dr. Straten. Ben er nu al zenuwachtig voor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tiajoa Wat grappig dat je je 5 jaar geleden ook al hebt voorgesteld! Spannend dat je er nu echt klaar voor bent :D Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd en erg tevreden! Ben benieuwd hoe je het consult gaat ervaren. Heb je al een idee wat je wilt?

 

Alvast succes met je consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 5-3-2018 om 21:59 zei Aloysa:

@Tiajoa Wat grappig dat je je 5 jaar geleden ook al hebt voorgesteld! Spannend dat je er nu echt klaar voor bent :D Ik ben 27 december door dr. Straten geopereerd en erg tevreden! Ben benieuwd hoe je het consult gaat ervaren. Heb je al een idee wat je wilt?

 

Alvast succes met je consult!

 

@Aloysa Fijn om te horen dat je erg tevreden bent. Had je hiervoor ook nog bij andere artsen een consult gehad? Ik wil liefste anatomisch en dan zo natuurlijk mogelijk, niet te groot. Had gehoopt dat er geen borstlift nodig zou zijn maar vandaag op consult geweest en heb ook een borstlift nodig. Daarbij anatomische prothesen en ik twijfelde tussen 390cc en 345cc maar denk dat het de 390 wordt. Volgens dr. Straten zal high profile het mooiste zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Tiajoa:

 

@Aloysa Fijn om te horen dat je erg tevreden bent. Had je hiervoor ook nog bij andere artsen een consult gehad? Ik wil liefste anatomisch en dan zo natuurlijk mogelijk, niet te groot. Had gehoopt dat er geen borstlift nodig zou zijn maar vandaag op consult geweest en heb ook een borstlift nodig. Daarbij anatomische prothesen en ik twijfelde tussen 390cc en 345cc maar denk dat het de 390 wordt. Volgens dr. Straten zal high profile het mooiste zijn. 

Hey Tiajoa! 

Wat grappig dat je je 5 jaar geleden al hebt voorgesteld. Zijn je borsten nog erg veranderd na je zwangerschappen?

Ik krijg 25 april de anatomische mentorprotheses 390 high profile. Dezelfde als jij wil dus, ook bij dokter Straten! Heb je al een datum? Kan me voorstellen dat je nu na al die jaren wachten, staat te stuiteren!!:63:

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tiajoa:

 

@Aloysa Fijn om te horen dat je erg tevreden bent. Had je hiervoor ook nog bij andere artsen een consult gehad? Ik wil liefste anatomisch en dan zo natuurlijk mogelijk, niet te groot. Had gehoopt dat er geen borstlift nodig zou zijn maar vandaag op consult geweest en heb ook een borstlift nodig. Daarbij anatomische prothesen en ik twijfelde tussen 390cc en 345cc maar denk dat het de 390 wordt. Volgens dr. Straten zal high profile het mooiste zijn. 

Hoi hoi,

 

Spannend zeg! 

Hoe was je gevoel bij straten?

 

ik wordt 17 april geoppereerd door straten. Ook een lift met prothese. In mijn geval rond medium profile. Aantal ccs ben ik nog niet helemaal over uit. Twijfel tussen 250/275.

 

groetjes,

 

C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrs. Spannend, voor jou duurt het niet meer zo lang! Ik had altijd al best hangborsten en een kleine B cup maar na de zwangerschappen (en dan vooral na de 2e zwangerschap met lang borstvoeden erna) is er helemaal niets van over. 2 slappe kleine zakjes... Voor de zwangerschappen kon ik het nog een beetje “opleuken” met push up maar nu dus niet meer. Ik vind het zo spannend, ook qua cc, het leek me zo groot hihi. Welke maat heb jij nu?

 

Ik heb een optie voor 18 juli trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassidy Hoi, voor jou ook spannend,  duurt niet lang meer he. Ik had wel een goed gevoel bij dr. Straten. Heb hier al rondgekeken op t forum en qua ervaringen en foto’s ging mijn gevoel uit naar Dr. Straten. Zat te twijfelen om ook langs Dr. Nio te gaan maar het gesprek was eigenlijk zo goed verlopen dat ik nog niet weet of ik nog ergens anders op consult ga. De foto’s die ze laten zien zagen er allemaal ook zo mooi uit. Jammer dat ik die pasbh’s uit moest haha.

 

Vind het wel extra spannend met een lift erbij. Of de littekens niet te zichtbaar blijven enzo. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa tijd gaat super snel!

fijn dat je een goed gevoel had bij straten. Afhankelijk van hoe erg je hang is zou je misschien kunnen overwegen om toch bij Nio te gaan! Bij mij is een lift echt nodig. Daar had ik heen chirurg voor nodig omdat te bepalen:152: en bij elke consult die ik heb gehad kreeg ik  dat ook bevestigd.

 

Hoe dichterbij het kom hoe minder ik me druk maak over de littekens weet je dat? Die horen er nou eenmaal bij en dat weet ik van te voren. Hoop natuurlijk dat ze mooi genezen en niet te dik zijn. 

 

Ik ben eerder bang dat ze te groot worden, Mn tepels naar beneden gaan wijzsn of juist te hoog geplaatst worden. Überhaupt de vorm van Mn borsten.

 

En vindt het heel spannend over hoe het genezingsproces zal verlopend

 

het is allemaal wat he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Tiajoa:

@Mrs. Spannend, voor jou duurt het niet meer zo lang! Ik had altijd al best hangborsten en een kleine B cup maar na de zwangerschappen (en dan vooral na de 2e zwangerschap met lang borstvoeden erna) is er helemaal niets van over. 2 slappe kleine zakjes... Voor de zwangerschappen kon ik het nog een beetje “opleuken” met push up maar nu dus niet meer. Ik vind het zo spannend, ook qua cc, het leek me zo groot hihi. Welke maat heb jij nu?

 

Ik heb een optie voor 18 juli trouwens.

Oh ik kan ook echt niet wachten!:5:

Oh wat fijn dat je al een optie hebt. Wat zal dat straks een fijn moment worden als je eindelijk de borsten hebt die je altijd wilde.

Ik heb op dit moment 70Aa. Aangezien ik dus niks heb, moet er ook wel wat een flink aantal cc's bij om een beetje in verhouding te zijn met mijn billen! Haha!:152:

Heb je al zo'n online 3D gemaakt op de bergman site? Het zijn niet exact dezelfde protheses maar ondanks dat zorgde het bij mij wel voor meer rust. Om het op mijn eigen lijf te zien. En ik vertrouw Straten ook. Ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik graag een vrouwelijke vorm wil maken maar absoluut geen grote voorgevel wil. Ik wil zo graag in verhouding zijn.

Ik zal je toevoegen aan mn album. Kan je kijken naar mijn 3D en de pasfoto's en later het resultaat natuurlijk!

 

Liefs!

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Wat leuk 5 jaar geleden voorgesteld! Jammer dat er niet veel is veranderd qua borsten in positieve zin.Ik had ook de hoop dat ik wat meer zou krijgen maar helaas een stuk minder dan voor mijn zwangerschap. Nu eindelijk de knoop doorgehakt :D

 

1 uur geleden zei Tiajoa:

Jammer dat ik die pasbh’s uit moest haha.

Jaaaaa dat vond ik ook erg jammer! Ik twijfel op dit moment tussen 350, 375 en 400 cc... Heb nu 75aa maar mijn ok staat gepland voor 8 mei!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 19:42 zei Cassidy:

Jaa tijd gaat super snel!

fijn dat je een goed gevoel had bij straten. Afhankelijk van hoe erg je hang is zou je misschien kunnen overwegen om toch bij Nio te gaan! Bij mij is een lift echt nodig. Daar had ik heen chirurg voor nodig omdat te bepalen:152: en bij elke consult die ik heb gehad kreeg ik  dat ook bevestigd.

 

Hoe dichterbij het kom hoe minder ik me druk maak over de littekens weet je dat? Die horen er nou eenmaal bij en dat weet ik van te voren. Hoop natuurlijk dat ze mooi genezen en niet te dik zijn. 

 

Ik ben eerder bang dat ze te groot worden, Mn tepels naar beneden gaan wijzsn of juist te hoog geplaatst worden. Überhaupt de vorm van Mn borsten.

 

En vindt het heel spannend over hoe het genezingsproces zal verlopend

 

het is allemaal wat he?

 

Hmm, had een reactie getypt maar volgens mij is er iets niet goed gegaan.  Moet nog even uitvogelen hoe ik het makkelijkste kan reageren op een bericht haha.

 

ik had al wel verwacht dat ik een lift moest maar had gehoopt van niet. Mijn borsten hangen echt erg, tepels nu al onderhand naar beneden wijzend... Dus eigenlijk kan het alleen maar beter erop worden denk ik als ik dan zo zenuwachtig erover wordt. Maar het is zeker wat. Hoop dat je echt het resultaat krijgt waar je zo op hoopt :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 20:29 zei Mrs.:

Oh ik kan ook echt niet wachten!:5:

Oh wat fijn dat je al een optie hebt. Wat zal dat straks een fijn moment worden als je eindelijk de borsten hebt die je altijd wilde.

Ik heb op dit moment 70Aa. Aangezien ik dus niks heb, moet er ook wel wat een flink aantal cc's bij om een beetje in verhouding te zijn met mijn billen! Haha!:152:

Heb je al zo'n online 3D gemaakt op de bergman site? Het zijn niet exact dezelfde protheses maar ondanks dat zorgde het bij mij wel voor meer rust. Om het op mijn eigen lijf te zien. En ik vertrouw Straten ook. Ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik graag een vrouwelijke vorm wil maken maar absoluut geen grote voorgevel wil. Ik wil zo graag in verhouding zijn.

Ik zal je toevoegen aan mn album. Kan je kijken naar mijn 3D en de pasfoto's en later het resultaat natuurlijk!

 

Liefs!

Xoxo

 

 

Ondanks de spanning kijk ik er echt naar uit. Kan niet wachten om dan in bikini te gaan zonder de hele tijd onzeker te zijn of mensen op mijn borsten letten. Die 3D ken ik nog niet. Dat lijkt me wel een goed beeld geven want vond het lastig inschatten qua maat hoe het eruit zou komen te zien want in kleding ziet het er zo anders uit. Ik ben benieuwd naar jouw foto’s. Leuk om het dan zo te volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-3-2018 om 20:49 zei Sigrid:

Hi!

Wat leuk 5 jaar geleden voorgesteld! Jammer dat er niet veel is veranderd qua borsten in positieve zin.Ik had ook de hoop dat ik wat meer zou krijgen maar helaas een stuk minder dan voor mijn zwangerschap. Nu eindelijk de knoop doorgehakt :D

 

Jaaaaa dat vond ik ook erg jammer! Ik twijfel op dit moment tussen 350, 375 en 400 cc... Heb nu 75aa maar mijn ok staat gepland voor 8 mei!!

Liefs

 

Ja tijdens de borstvoeding dacht ik van ohhhh volle borsten maar helaas is het nog erger geworden. Leuk dat je nu ook eindelijk binnenkort je nieuwe borsten hebt :D Ga je vlak voor de operatie nog bespreken hoeveel cc het zal worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2018 om 21:44 zei Tiajoa:

 

Hmm, had een reactie getypt maar volgens mij is er iets niet goed gegaan.  Moet nog even uitvogelen hoe ik het makkelijkste kan reageren op een bericht haha.

 

ik had al wel verwacht dat ik een lift moest maar had gehoopt van niet. Mijn borsten hangen echt erg, tepels nu al onderhand naar beneden wijzend... Dus eigenlijk kan het alleen maar beter erop worden denk ik als ik dan zo zenuwachtig erover wordt. Maar het is zeker wat. Hoop dat je echt het resultaat krijgt waar je zo op hoopt :)

 

 

Heb je al een datum eigenlijk!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2018 om 12:59 zei Cassidy:

Heb je al een datum eigenlijk!?

 

Ja ik heb de optie bevestigd en de aanbetaling gedaan. Nu staat het vast :D 18 juli ben ik aan de beurt. Net het begin van mijn vakantie dus vriend dan thuis, kan ik het rustig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-4-2018 om 17:43 zei Jeka:

 

Ja ik heb de optie bevestigd en de aanbetaling gedaan. Nu staat het vast :D 18 juli ben ik aan de beurt. Net het begin van mijn vakantie dus vriend dan thuis, kan ik het rustig aan doen.

Spannend!! Aftellen kan beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-4-2018 om 23:53 zei Desert-Rose:

@Tiajoa

Hoi hoi

 

Ik zie een operatie datum, heb daarom gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag neerzetten, maar ook alle verdere updates, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

x

 

 @Desert-Rose is goed! Zou je nog mijn naam in topic titel kunnen veranderen want deze is veranderd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.