Guest ellen69 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Mijn naam is Ellen. Ben 5,5 maanden po. Ben waanzinnig tevreden over mn bvg. Maar afgelopen nacht had ik iets heel raars. Het is een beetje persoonlijk om te vertellen maar ik hoop dat iemand dit herkent. Mn vriend masseerde/ kneedde mn borsten flink.. ( niet harder of wilder dan anders) en ineens keek ik naar mn rechterborst en die was vervormd.Leek heel raar. Wat ingedeukt leekt het en ik voelde dat de prothese anders zat. Ik was gelijk in paniek. De vorm was veranderd. Ik dacht gelijk: dit is niet goed. Was bang dat de prothese was gedraaid. Ik masseerde toen de borst en even later was de vorm weer zoals het hoort. Ik vind het vreemd dat ik dit nooit eerder heb gehad. Zou mn vriend dan te wild zijn geweest? Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik was echt heel bang vannacht. Zag al hele scenario's voor me over heroperatie ed. Een prothese zou nu toch niet meer van zn plek mogen gaan? Liefs Ellen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moeke Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Dat is schrikken! En jammer, want je gaat nu voorzichtig worden.Een prothese kan draaien en de borst kan er daardoor vreemd uitzien. Weet niet of je rond of anatomisch hebt (voor de spier toch?)?Als het puur een 'opgewekte' deuk is, dat vraag ik me ook weleens af, of je dit kunt manipuleren. Hoop dat anderen meer weten over dit onderwerp.Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ellen69 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ik heb anatomisch,voor de spier inderdaad. En net wat je zegt. We zullen wel wat voorzichtiger zijn nu. Had echt geen idee dat je dit dus zelf kunt veroorzaken. Misschien pc maandag even bellen. Hoop dat het niet weer gebeurd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ik zou inderdaad gewoon morgen even je pc bellen en het vragen.Kan me voorstellen dat je dan even schrikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosanne Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Wat gek.. Ik zou idd ook ff vragen Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobilicious Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 haha wat een stoute jongen zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruimeltje1988 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Ik heb dit ook regelmatig. Ook met liggen op de zij etc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ellen69 Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Heb je dit regelmatig? En ook van op je zij liggen? Heb je ook geïnformeerd hoe dat kan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.