mimi87 Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Hallo iedereen ik ben 26 jaar moeder van 2 kids en wil al jaaaaren een bv.. nu is het dan zover en zal in januari eindelijk geopereerd worden door dr de blecourt. Ik kan niet wachten en wil nog liever vandaag als morgen maar vind het ook wel weer enorm spannend... en ook best bang voor het eindresultaat... Ik hoop hier wat info te vinden en natuurlijk gezellig te kunnen babbelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 Hoi, Welkom op het forum!!! Er is hier genoeg info te vinden en gezellig babbelen kan hier ook heel goed Wat fijn dat je al een datum heb zeg! Wanner gaat het precies gebeuren? Het blijft altijd wel heel erg spannend en zelf twijfels zal je waarschijnlijk houden tot dat je onder narcose gaat. Het hoort er allemaal bij. Mocht je info zoeken dan kun je rechts boven in de hoek altijd gebruik maken van de zoekbalk. Heel veel plezier hier op het forum!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi87 Posted December 15, 2013 Author Share Posted December 15, 2013 Thanks esmiraldaIk heb vandeweek me afapraak bij de anaesthesie en dan 2e week van januarie word ik geopereerd.En twijfels heb ik zeker.. vooral omdat ik in me hoofd had naar een grotere maat te gaan maar de pc vertelde me dat dit niet gaat lukken en dat het dan ook niet meer natuurlijk zal zijnKheb heel lang getwijfeld om ergens anders te gaan maar heb juist ook weer een fijn gevoel bij deze pcIk laat het maar op me afkomen en denk dat ik straks toch wel heel blij ga zijn aangezien er nu niks zit..Maar als ik zo is lees gaat er bij de meeste dames echt een stuk meer in als wat ik nu krijg.. en dat laat me nu dan toch opnieuw weer twijfelen haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Welkom op het forum!! En heel herkenbaar hoor die twijfels, die heeft iedereen hier wel denk ik... Hoeveel cc ga je krijgen en hoe worden ze geplaatst? en lekker dat je al zo snel aan de beurt bent, dan hoef je niet zo lang meer af te tellen Veel leesplezier hier!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
June1984 Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 Hoi Mimi!Hier ook moeder van 2 kindjes. Ik heb 11-1 consult Blecourt. Ga jij naar Bergman of vlietland zh? En hoeveel cc ga je doen? Ben heel benieuwd naar je ervaring en resultaat straks. Succes! Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi87 Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Welkom op het forum!! En heel herkenbaar hoor die twijfels, die heeft iedereen hier wel denk ik... Hoeveel cc ga je krijgen en hoe worden ze geplaatst? en lekker dat je al zo snel aan de beurt bent, dan hoef je niet zo lang meer af te tellen Veel leesplezier hier!!! hey hey.. Ja ik heb in juli mijn eerste consult gehad hoor haha dus t was toch nog lang wachten voor mij.. maar het komt nu eindelijk in de buurt Ik krijg 260 voor de spier.. maar zie hier echt dat de cc niks zegt.. bij de een is het eindresultaat weer veel groter of kleiner als bij de ander.. maar ben zoo bang dat ik het te klein ga vinden. Maar denk dat ik maar gewoon op blecourt moet vertrouwen. Wil ook graag dat het natuurlijk blijft .. ik ben zelf 1,65 en weeg 54 kilo.. ben zooooo benieuwd Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimi87 Posted December 16, 2013 Author Share Posted December 16, 2013 Hoi Mimi!Hier ook moeder van 2 kindjes. Ik heb 11-1 consult Blecourt. Ga jij naar Bergman of vlietland zh? En hoeveel cc ga je doen? Ben heel benieuwd naar je ervaring en resultaat straks. Succes! Liefs!Hey heyIk had je al een bericht gestuurd haha ik krijg 260 al had ik zelf graag 300 gewild maar ga nog even vragen of hij tijdens de operatie kan kijken of er toch iets bij kan.Ik ga naar vlietland. Ik heb toen geinformeerd waar het verschil lag want wil zeker niet bezuinigen op dit soort dingen. Maar was puur luxe... bij bergman heb je een kamer voor jezelf en word je sneller geholpen. Maar dan lig ik maar met mense erbij en wacht ik wel iets langer.. daar vind ik 1100 euro teveel voor terwijl het dezelde arts zelfde operatie is... waar ga jij?? Bergman of vlietland? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misspoes Posted January 10, 2014 Share Posted January 10, 2014 Ik heb hele goede ervaringen met Blecourt in het vlietlandziekenhuis !! Hij is kundig en secuur. En het ziekenhuispersoneel zeer vriendelijk. Ik ben 1,78 en weeg 67 (dus vrouwelijke rondingen -echter wat lege borsten hihi-) Heb uiteindelijk 350 en 325cc gehad. Paste bij mij ook niet meer in en wilde op een 75-D uitkomen, passend bij mijn lichaamsbouw en dat het 'natuurlijk' zou ogen. Net na de operatie waren ze huge, huid strak en heel glimmend. Neem aan dat wanneer hij zegt dat er niet meer in past hij dat niet zomaar zegt. Oké, met de weken herstel verminderd de zwelling wat en oogt het mogelijk wat kleiner-je went aan de grootte. Maar ik ben zelf tevreden met zijn advies. Je wil (ik tenminste) geen striae op je borsten van het scheuren van je huid. Of later rugklachten krijgen. Blecourt staat erom bekend 'natuurlijke' en 'passend bij je lichaamsbouw' resultaten teweeg te brengen, dus voor mega p*rnoborsten moet je het elders zoeken. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.