Jump to content

Barbara1978 : 9 december 2013

Recommended Posts

hallo allemaal, ik ben hier nieuw en heb een paar vraagjes.

ben nu 5 dagen po, mentor medium height profile 295cc protesen .

snachts slaap ik in snakjes kom telkens wakker met hevige krampen , tijdens de dag zitten ze hoog en gespannen net of ik stuwingen heb van een borstvoeding !

ik ben 1m63 58kg had een kleine B cup na twee zwangerschappen en borstvoeding waren ze aan een update toe ! alvast bedankt

Hai Barbara, dat klinkt herkenbaar. Ik ben nu 11 dagen po en de pijn is weg. Wel blijft het gevoel van stuwing aanwezig. Ik ben van nature een rugslaper dus dat scheelt. Misschien wordt jw vaak waker van de verplichte houding op je rug en de pijn. Neem je nig pijnstilling in? Succes!

Hoi Barbara,

Heel herkenbaar. Ik heb dezelfde maten (wat een toeval) en heb 300cc voor de spier gekregen. De eerste week ook veel pijn gehad,ondanks de pijnstilling. Na een week werd het beduidend minder. Ik had veel baat bij icepack, die ik als ik naar bed ging bovenop mijn borsten legde.

Lees mijn topic en je zult het herkennen. Echt na 1 week draaide het als een blad aan de boom om!

Ben nu 4 wk PO en slaap sinds paar dagen ook zonder BH. Merk er nu bijna niets meer van.

Effe doorzetten...

Hoi hoi

Heel herkenbaar hoor, het gevoel van stuwing heb ik ook gehad. Slapen ging bagger in het begin haha en net als de anderen, geduld, over een paar dagen gaat het beter. Neem genoeg pijnstilling en je zult merken dat het over een paar dagen al heel veel beter gaat.

Sterkte

bedankt allemaal voor de reacties !

ik zit momenteel in een echtscheiding ben geopereerd in de week dat ik de kids niet had, nu zijn ze bij me en icepack zou opvallen he .

ben blij te horen dat de pijn normaal is, was al aan het doemdenken dat ze er terug uit gingen moeten !!!

fotos zullen volgen ,ben een leek met de pc .nog eens bedankt !!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.