Kippetje Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Hoi hoi,Na 8 jaar lief en leed te hebben gedeeld met mijn vriendinnetjes van Eurosillicone 320cc high profile vond ik het maar eens tijd om ze in te wisselen voor een kleiner setje zodat ik van een cup E naar C kan gaan. Ik heb me nu aangemeld op het Borsten forum in de hoop dat ik meer informatie kan vinden over goede PC's die bekend staan om hun natuurlijke resultaten. xxKippetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Welkom op het forum!! Dat zie je ook niet vaak voorbij komen.. Meiden/vrouwen die na een vergroting voor minder cc gaan!!Je bent in ieder geval op de juiste plek voor veel info, soms zoveel info dat je door de bomen het bos niet meer ziet.. Heb je zelf al een voorkeur voor een pc of een kliniek? In welke regio zoek je een pc of geen voorkeur..Ik ben zelf 4 weken geleden geopereerd door dr. Nio.. Een zeer relaxte arts die luistert naar je wensen en uitgebreid de tijd neemt voor een consult.. Ik ben dan ook zeer tevreden met het resultaat.. Dr. Nio staat hier op de site erg goed aangeschreven en veel meiden zijn door hem geholpen..Ook dr. Demeyere in Gent staat hier op de site erg goed aangeschreven..Om wat meer info over een bepaalde pc of kliniek te kunnen zoeken kun je gebruik maken van de zoekbalk rechts bovenin.. Mocht je de zoekbalk niet zien moet je links onderin je thema ff wijzigen in unlimited...Veel leesplezier en mocht je nog vragen hebben stel ze gerust!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kippetje Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Hi,Bedankt voor je tips! Ik zag er nogal tegenop om naar informatie te zoeken omdat ook veel informatie die ik vind via zoekmachines puur commercieel is. Je word er bijna duizelig van.Ik heb niet zozeer een voorkeur voor een bepaalde regio en vind het niet erg om voor een goede PC wat verder te reizen. Hoop topics te vinden waarin andere meiden dezelfde procedure hebben ondergaan. xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cindytje1985 Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Je doet er denk k goed aan om je goed in te lezen op de site.. Wat je verder kunt doen is meerdere consulten inplannen bij verschillende klinieken en dan kijken wat je opties zijn en waar jij je het meest op je gemak voelt zodat je daarna een keus kan gaan maken waar jij je wilt laten opereren.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kippetje Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Lijkt me een goed plan dank je!xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Welkom op het forum!!! Inderdaad hoeren we hier dit niet vaak. De meeste willen juist meer bij de volgende operatie Ben je wel tevreden geweest met je borsten of vond je ze altijd al te groot? Veel plezier op het forum!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kippetje Posted December 26, 2013 Author Share Posted December 26, 2013 Hi Esmiralda,Ik was erg tevreden met het resultaat, maar vind ze nu een beetje te groot. Heb ze nu precies 9 jaar en in de tussentijd is mijn lichaam ook een beetje veranderd. Ik heb nu ronde Eurosillicone 325CC cohesive, high profile wat een D, kleine E maakt. Deze zijn door de oksels ingebracht. Ben nu al verschillende afspraken aan het maken met verschillende PC's en hoop dat ik de "ware" snel vind.xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjon_nl Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 welkom Kippetje, Veel plezier op het forum, er is mega veel informatie hier te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Heel verstandig om meerder afspraken te maken.Succes er mee meid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.